[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 328
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 329

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

arckönyv
Ideje:: 08-11-2015 @ 08:07 pm

Egy réges-régen volt ismerősöm írta így arckönyv. A fényképe helyére feltöltött egy stilizált könyvet amin az ő arca rajzolódott ki. Akkoriban sok ember tetszését elnyerte. Nekem lehet az arc rajzolata, lehet a tetszési indexe nem volt nyerő. De rájöttem igaza van. Arckönyv!

Kirajzolja az arcokat. Még szinte ismeretlenül is. Honnan veszem. Elkezdtem figyelni és elkezdtem törölni az ismerősöket minél jobban kirajzolódtak a vonásaik.

Ma már néha bánom, mert a saját árnyékát senki nem lépheti át. A mai eszemmel milyen jókat nevetnék rajtuk.

Mit láttam?

Számomra ismeretlen hölgy – bár sok a közös ismerősünk – bejelöl. A saját vonzerejéről, okosságáról áradozott naponta. És jó ha csak egyszer. Amikor a tömjénszagtól rosszul lettem töröltem.

Számomra ismeretlen „úr” – ismét sok közös ismerős – bejelöl, udvarias üzenetben értesít, hogy nagyra értékeli a hozzászólásaim humorát. Pár nap múlva kis szívemnek, husikámnak nevez a hozzászólásaiban. Törlöm.

Napi több kép, semmit mondó beírás - szinte elönti a teret. Sajnálom mert nincs meg figyelem nélkül, mint egy celeb. Sokat törlök, a kegyeleti betegek maradnak.

Csöpög a jóságtól a belső szépségtől. Ő a mindenkit szeretek, mindenki jó és ne bántsuk egymást gyerekek. De! Óvatosan szép csomagolásban bele rúg abba aki nem hódol neki.

Nagy része törölve. Aki maradt azt nem akarom megbántani, hiszen már mászik az uborka fán. Töröljön Ő és megmarad az illúziója, hogy nagy a hatalma. Mire hozzá értem volna már a fejlődésem előre haladott állapotba került, már nem zavar csak sajnálom.

Mindenkihez hozzászól, jópofizik. Ha nem nyer akkor anyagi gondokra, betegségre, rossz családra hivatkozva sajnáltatja magát. Bár mindenkit becsap Ő a jóság. Az egész sleppjével törölve. Sajnos közös ismerősök miatt még látom.

Maradt aki maradt. Egy év alatt már csak két embert töröltem. Az egyik megértette. A másik mindent megpróbált, hiszen szüksége volt valamire ami az enyém. A szakmai tudásom. Nem nyert.

De a legnagyobb baj, hogy akik maradtak lassan egymás ellen is fordulhatnának ha ismernék egymást. Politika, pártok, migránsok, nyugdíjasok, fiatalok, egészségügy stb. És már feszülnek is az indulatok. Olyan emberek akiket Embernek ismertem fordulnak ki magukból pro vagy kontra oldalon. Lassan én leszek törölve náluk, mert az elhivatottság és az elvakultság az én szememben nem ugyanaz és ha nem birok magammal szóvá teszem. A fejlődés még nem tökéletes nálam sem.

Arckönyv. Lassan megismertem az emberek olyan oldalát amit nem akartam. Valószínű Ők is az enyémet. Bár ki tudja, nagyon nem vagyok jelen.

Virtuális világ. Nem emberi, de kihozza egy idő után a figyelő szemnek a titkolt dolgokat. A legnagyobb tanulság, hogy nem csak az arckönyv ilyen. Minden virtuális világ először fest egy olyan képet amit az alkotó akar, de lassan leomlik a máz, a festék és keményebb a valóság mint élőben. Úgy látszik szemtől szemben könnyebb leplezni a valót.

Honnan jutott eszembe végiggondolni mindezt.. Pár nap és egy éve felnőtt vagyok. Már nincs aki feltétel nélküli szeretettel tanácsot adjon, védjen. Én meg a kicsi csökött agyammal azt hittem a virtuális világ nem olyan gusztustalan mint a valódi. Tanulság: tévedni emberi dolog. Tehát ember vagyok.



Utoljára változtatva 08-11-2015 @ 08:07 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-12-2015 @ 11:30 am)

Comment: Kedves Vali! Elgondolkodtatott a blogod. Talán azért, mert a gondolataid sokak gondolatát hordozza. Vagy feketében, vagy fehérben gondolkodsz a virtuális világról. De valóban nehéz a helyén kezelni, és ehhez mindenkinek idő kell. A csalfa népszerűség, a csalfa látszatok, a magányosság érzése elleni küzdelem, csak ideig óráig hat, aztán kiderül mindenki számára, hogy írott formában, mélyebb sebeket ejthet és kaphat az ember, mint az életben bárhol. Az életben szemtől szemben, nehezebb bántani a másikat. Sőt, szemtől szemben, talán meg is érthető a kimondott gondolat, és nem félreérthető annyira, mint az írás. Talán úgy is mondhatnám, nem annyira függ attól akinek szól, mert aki mondja, láthatja a reakciókat, a testbeszédet, és reagálhat azonnal. Az írott szó éles fegyver, nagyon meg kell gondolni, hogy mit írunk le. Még akkor is, ha mi úgy gondoljuk, hogy csak a saját szemüvegünkön keresztül értelmezhető a világ. A facebook és az ismerősök, a vagyok - nem vagyok, a törlöm - nem törlöm kérdése... Mennyire lényegtelen, hiszen csak arról szól, hogy az emberek társas lények, és szükségük van arra, hogy beszélgessenek, de ez manapság kiment a divatból. Írnak, fényképeznek, és ez nem baj, ha ettől jobban érzik magukat. Csak amikor rájönnek, hogy a "like" még nem a törődés jele, és nem nekik szól, hanem a szereplési vágynak, illetve egy feltételezett igény kielégítésének, akkor nem szabad ezt tragédiaként megélni. Mosolyogni kell egyet, és azt tenni, amiben jól érzed magad. Az internet nagyon sok emberi kapcsolatot tett tönkre, de nagyon sok emberi kapcsolatot teremtett is! A világ változik, meg kell tanulnunk alkalmazkodni hozzá. Nagyon nem könnyű. Örülök, hogy leírtad az érzéseidet. Szeretettel olvastalak: Anna :))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds