[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 224
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 224


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

FÜRDŐRŐL FÜRDŐRE
Ideje:: 10-20-2004 @ 07:13 pm

FÜRDŐRŐL FÜRDŐRE 1979-re kerültem olyan állapotba, hogy már el mertek engedni gyógyfürdőbe, rehabilitációs kezelésre. Igaz, az első kisérlet rögtön sokkoló élményt is jelentett. Zólyom mellett egy Kovácspatak nevű faluban két évvel azelőtt nyílt meg a Marina nevű rehabilitációs intézet, ahol gyerekekre specializálódtak. Nem csoda, hogy anyuék úgy gondolták, ott jó kezelést fogok kapni,és utólag visszagondolva, én is nagy várakozással néztem a dolgok elé. Ott kezdődött azonban a probbléma, hogy egyáltalán nem voltak egy olyan súlyos esetre, mint én, felkészülve, ráadásul a tiszta szlovák környezet nekem, aki akkor még alig beszéltem szlovákul. Mindez együtt eredményezte, hogy az ott töltött hónap nemigen fog bekerülni a kellemes emlékeim közé. Azon se lehet csodálkozni, ha ezek után még a gondolatára is tiltakoztam, hogy vissza kerüljek oda. Így aztán a szüleimnek keresni kellett egy másik rehabilitációs intézetet, ahova járni fogok, és ezt Csehországban találták meg, egy Janske Lazne/János-fürdő/ nevű helyen. Igaz, az út oda egy egész napba beletelt, és anyuék az első tapasztalaton okulva, most egy teljes hétig maradtak ott, hogyha ez a hely se válna be, vigyenek haza, de erre nem volt szükség, mert valahogy nyomban magamra találtam ott, amiben az ápoló személyzet is nagyban segített. A cseh emberek azóta különösen a szívemhez nőttek, és szerencsére azóta se történt olyasmi, amiért ez meg kellene, hogy változzon. Mindig tavasszal mentem, márciusban, ami ott fenn északon, a hegyekben még javában a tél. Emlékszem a házakról lecsüngő hatalmas jégcsapokra, és arra, hogy ha a csúcsok felől fújt a jeges szél, ruhád alá lopózott a hideg. Végül háromszor három hónapot töltöttem ott, és csak azért nem többet, mert időközben betöltöttem a tizennyolcat. Mindenesetre, kedves emlékeim közé kerülnek az ott töltött hónapok!


Utoljára változtatva 10-20-2004 @ 07:13 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 10-21-2004 @ 02:02 pm)

Comment: Továbbra is érdeklődéssel olvaslak. "Emlékszem a házakról lecsüngő hatalmas jégcsapokra, és arra, hogy ha a csúcsok felől fújt a jeges szél, ruhád alá lopózott a hideg. " Ez olyan érzékletesre sikerült, hogy fázom.


Hozzászóló: csillamocsai
(Ideje: 10-21-2004 @ 11:34 pm)

Comment: Remélem azóta már sokkal jobban vagy és ez csak egy szép emlék.Szeretettel:Csilla


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds