[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 121
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 121


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Miért kezdtem verset írni?
Ideje:: 10-21-2004 @ 11:11 pm

Ez lesz az első komolyabb publikációm itt ebben a Blogban.Most jutottam el odáig, hogy egy kicsit elárulok magamról, az életemről, no meg arról, hogyan kezdtem verset írni.Igazság szerint akár az életemet is leírhatnám, de annyi időm nem lenne,hiszen már nem vagyok gyerek.Annyi viszont bizonyos, hogy meghatározó szerepet játszottak a sorsomban az emberi kapcsolatok, a szeretet a szerelem, a barátság és az irigyek,épp úgy mint ahogy az érzelmek,öröm, csalódás, tulajdonképpen ez minden ember életében így van.

Talán egy kicsit érzékenyebb vagyok a külvilággal szemben és sérülékenyebb a lelki világom, noha ezt mások nem látják rajtam.Mindenki tőlem kér tanácsot,inkább erős egyéniségnek tartanak,a probléma megoldó képességem nagyon jó.Segítek az embereken, s ezt sokszor ki is használták.

Most azonban elmondom, hogy is kezdtem el verset írni.

Egész gyerekkoromban édesapámmal volt a legjobb a kapcsolatom.A tenyerén hordozott, nem tudtam tőle olyat kérni, amit ne adott volna meg.Lehetett az tanács vagy épp egy új ruha, még az első kocsimat is ő vette,ő beszélt rá, hogy jogosítványt szerezzek, ki is fizette.Szóval én állandóan a nyakán csünggtem még akkor is amikor férjhez mentem, s nem volt olyan nap, hogy ne találkoztunk volna.

Tíz évvel ezelött, kórházba kellett mennem,elég komoly műtétet végeztek rajtam.Édesapám eljött hozzám a kórházba meglátogatni.Az ágyam végébe állt,még látom most is magam elött, ahogy mosolyog és azt mondja:Látom jól van az én kis pocókám.

Elég sok időt kellett bent töltenem a kórházba fájdalmak közepette és azt kívántam, bár csak egy hónappal elöbb tartanánk, hogy vége legyen a szenvedésnek.

Amikor hazakerültem a kórházból, apukám rosszul lett,noha elötte soha nem volt beteg.Még orvos sem látta, az összes foga az eredeti volt és nagyon jó karban tartotta magát.

Akkor neki kellett kórházba mennie egy műtétre és váltottuk egymást.

Én még nem teljesen épültem fel,lábadoztam, de szinte minden nap meglátogattam őt,s bár nem voltam hívő,imátkoztam az ágyánál, hogy gyógyuljon megMűtét műtétet követett majd egy műhiba következtében meghalt.

Az én egészséges jókedvű munkabíró apukám, akit mindenki szeretett és tisztelt, nem volt többé.

Úgyéreztem,most mindent elveszítettem.Hatalmas űr tátongott körülöttem,fel sem tudtam fogni,mi is ez az egész.

Ez nem lehet igaz!Ilyen velünk nem történhet meg!

Eszembe jutott, egy hónappal azelött, hogy hajtottam volna az időt, amikor még én feküdtem a kórházi ágyon.Legszivesebben vissza pörgettem volna az idő kerekét és ott leállítottam volna, de nem tehettem.

Ilyenkor érzi az ember, hogy nincs az életébe beleszólási joga.Majdnem a földdel váltam egyenlővé,teljesen elkeseredtem.Mi lesz velem?

Van anyukám, férjem, gyermekeim,barátaim, de ŐT senki sem helyettesíti.

És akkor, azon a napon, kiapadtak a könnyeim.Soha többet nem tudtam sírni.Nem tudtam aludni.

Ez így ment egy évig, közben végeztem a munkám, elláttam a családom,és minden kötelességemnek eleget tettem.

Egyik reggel arra ébredtem, hogy nagyon fáj a fejem.Legszivesebben a falba vertem volna.Hosszú kórházi kivizsgálás után, nehezen jöttek rá, hogy depressziós lettem, a sok átvírrasztott éjszaka kimerítette a szervezetemet.

Ekkor jöttek a depresszió oldók,és kezdtem oda figyelni magamra, hogy több időm jusson a pihenésre.

Majd egy este kényszer fogott el, hogy a kezembe fogjak egy tollat és írni kezdjek.

Az elfojtott érzések mind-mind betü formájában tódultak a tollamból, mintha nem is én lennék.Mintha egy más világi lény fogná a kezemet és irányítaná.Lehet, hogy a tudatalattim tört felszinre? Ma sem tudom.

De az bizonyos, hogy több éjjelen keresztül több spirál füzetet megtöltve verseimmel, ki írtam magamból az összes fájdalmamat, amik a felszinre kerültek.

Azóta tíz év telt el.Nincs olyan nap, hogy ne gondolnék rá.Nagyon hiányzik.

De az ő érdeme az is, hogy a verseimet itt most megoszthatom veletek,bizonyos vagyok benne, hogy nem mindenkinek a kedvére valók ezek a versek, de higyjétek el, ezeket akkor őszintén,szeretettel és fájdalommal teli írtam.

Ma már bizonyosan pozitívabb hangvételű verseket írnék, de erről majd bővebbenírok a következő blogban, ha szivesen olvassátok.

 

 



Utoljára változtatva 10-21-2004 @ 11:11 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 10-22-2004 @ 07:38 am)

Comment: Én szívesen olvasom.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 10-22-2004 @ 08:05 am)

Comment: Szívesen olvasom én is.


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 10-22-2004 @ 04:33 pm)

Comment: Na és én?Ne hagyjatok ki!


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 10-23-2004 @ 06:06 am)

Comment: Én is szívesen olvasom.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 10-23-2004 @ 02:51 pm)

Comment: Valamikor én is a fájdalmaim kiírására használtam az írást. Az is egy öröm volt, amikor felfedeztem, hogy könnyít a lelkemen. ----------- Most is van még ilyen persze, de közben rájöttem, hogy ez milyen jó játék - a szavakkal, a gondolatokkal és a képzelettel. Remélem, már Te is nemcsak használod az írást ------------- és természetesen örülünk, hogy itt vagy közöttünk és írsz! :))


Hozzászóló: csillamocsai
(Ideje: 10-23-2004 @ 04:29 pm)

Comment: Köszönöm, hogy ilyen kedvesek vagytok!Örülök nektek.Csilla


Hozzászóló: Boszi
(Ideje: 01-28-2005 @ 11:09 am)

Comment: Nemrégiben kezdtem olvasni írásaid, és megdöbbentett, hogy mennyire megragadnak engem. Irj, és olvasunk! Annyira szép, és egyszerű és őszinte! Természetes. Örülök, hogy rátaláltam az írásaidra!


Hozzászóló: csillamocsai
(Ideje: 05-14-2015 @ 10:45 am)

Comment: Sziasztok! Most 2015 van. el telt 10 év úgy, hogy nem tévedtem erre az oldalra. Most tanulom ismét a használatát :)Hosszú út áll mögöttem. Jelentem, jól vagyok. Szeretettel üdvözlök mindenkit.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds