[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 259


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Irodalom Balatonfőkajáron
Ideje:: 04-14-2019 @ 05:35 am

Soha nem tudjuk, életünk mely pillanata az, amelyről kiderül, meghatározóvá válhat.
Pár hete megismertem Balatonfőkajár energikus, mosolygós, kedves könyvtárosát.
Meghívott a könyvtárba a Költészet Napja alkalmából rendezett irodalmi rendezvényre.
Jelezte, hogy válogatott a verseim és novelláim között ez alkalomból. Nagy megtiszteltetésnek érzem ezt.
Tegnap délután örömmel tapasztaltam, hogy csodálatos közösségbe csöppentem.
Részese lehettem, egy nagyon színvonalasan összeállított, szórakoztató, egyben ismeretterjesztő, kedves előadásnak, amelyre kifejezetten sokan voltak kíváncsiak.
Klasszikusaink művei, róluk szóló történetek hangzottak el, és éreztem az előadókon, hogy szívvel lélekkel készültek. Jó volt látni a kipirult arcokat.
A verseket, prózákat, zenés énekek színesítették, melyeket a helyi közösség kórusa adott elő, gitár kísérettel.
A végén közösen énekeltünk, és ez kedves keretbe foglalta ezt a fantasztikusan megkomponált délutánt.
Sok irodalmi találkozón vettem már részt - mondhatni tapasztalt vagyok ezen a téren -, de olyanon most voltam először, ahol mindez egy helyi közösség zárt világában alakult, és össze tudta kovácsolni az embereket.
Közösséget építeni manapság kifejezetten nehéz. Balatonfőkajár könyvtárában sikerült.
Az alkotónak felemelő érzés, ha megírt művét hallhatja életre kelni. Köszönöm ezt az élményt, köszönöm a fantasztikus délutánt és azt, hogy része lehettem.



Utoljára változtatva 04-14-2019 @ 05:48 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 04-14-2019 @ 09:24 am)

Comment: Örömmel olvasom lelkes beszámolódat, bár én is részese lehettem volna a találkozónak. Balatonfőkajár egyébként is a szívemben él...


Hozzászóló: katonabeci
(Ideje: 04-14-2019 @ 07:51 pm)

Comment: Hát ez valami egészen szuper. Örülök, hogy jól érezted magad, Anna.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-15-2019 @ 07:59 pm)

Comment: Nagyon köszönöm, hogy olvastatok. Tervezünk egy találkozót Balatonfőkajáron, ahol megismerhetik majd a résztvevők a kedves és lelkes irodalom kedvelőket. Én remélem, hogy találkozunk alkotókkal is. :)))


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 04-18-2019 @ 06:28 pm)

Comment: A kis települések mindig is összetartó közösségek, persze kell egy tiszta szívű (bármiben) hívő! J


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 04-21-2019 @ 05:46 pm)

Comment: Anna, nagyon örülök, hogy ott is összetalálkoztatok Te és az irodalmi élmény :-). Szerintem ez nem véletlen. Én nemrégiben kaptam egy felkérést, hogy a Dési Huber István művelődési házban mondjak el két verset a A Somogyiak Baráti Köre kiállítás-megnyitóján, Nagy Laura, Lara, Királylány - ki hogy ismeri - kért fel erre, ott dolgozik... szóval akit az Irodalom elkap egyszer, az bizony nem szabadul :-).


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-22-2019 @ 07:16 pm)

Comment: köszönöm János és Béla, hogy olvastátok örömködésem. Igen, egy-egy ilyen közösségben sokkal jobban igénylik és ápolják is az irodalom szeretetét. :))


Hozzászóló: winner
(Ideje: 04-30-2019 @ 09:21 am)

Comment: Gratulálok!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-01-2019 @ 08:50 pm)

Comment: Köszönöm Laci! :))


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 05-16-2019 @ 12:21 pm)

Comment: Drága Anna! Ha valaki, hát te igazán megérdemled a törődést véleményem szerint! Nem csak azért amit az irodalomért tettél és teszel, de a műveid értéke alapján. Ölellek! Attila


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-22-2019 @ 09:07 pm)

Comment: Nagyon köszönöm Attila! :-)


Hozzászóló: Captnemo
(Ideje: 09-06-2019 @ 06:37 pm)

Comment: Úgy hiszem, tettél már annyit (Tudom én, persze, sokkalta többet, de miért ne szerénkedjek épp) az Irodalom Oltárára áldozatként (áldozati időt a Bárány helyett és veszekedésmécsesek hadát fáklyának, az álmatlan óraszámot meg hagyjuk is meg másnak), hogy kapj is vissza valamit abból a sok-sok (és szinte végtelen) adakozásból. Őszintén örülök ennek a beszámolódnak Annám. És remélem, nem utolsó ilyen alkalom volt.


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 09-15-2019 @ 05:53 pm)

Comment: Most egy olyan írásra bukkantam, aminek témája nagyon közel állt hozzám. Éveken keresztül dolgoztam különböző tipusú könyvtárban, és tudom, milyen nagy közösség formáló a könyvtár. Sok élményem van ezzel kapcsolatban. Nem kis dolog megszerettetni különböző korú emberekkel az irodalmat, ami nagy szerepet játszhat az emberek életében. Örülök, hogy be tudtál számolni egy nagyszerű irodalmi rendezvényről. Szeretettel: Edit.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds