[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 185
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 185


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Gyerekkori emlék
Ideje:: 10-23-2004 @ 09:59 pm

Ez a történet úgy hat éves koromba esett meg velem.

Édesanyám nagyon szigorú asszony volt.Nagyon ritkán engedett el valahova,és ha mégis megtette, rövid határidőt szabott a hazatérésemre.Mondjuk 10-15 percen belül otthon kellett lennem.

Eljött hozzánk Tünde barátnőm,ő is hat éves volt, s megkért, hogy menjünk el szánkózni,mivel már elég nagy hó esett.Akkoriban még nem járt ennyi autó és nagyon sok jó szánkó pálya volt.Anyám elengedett, s nemtudom mi okból, nem szabta meg az időt, hogy mikor menjünk haza.

Mi elindultunk beöltözve,melegen és húztuk a szánkót,ami nagyobb volt nálunk.Ahogy elkérkeztünk a hegyre,először csak magunk szánkóztunk,úgy este hat óra lehetett, decemberbe már ilyenkor sötétedett de a hó világított.

Majd késöbb egy fiú a hegy tetején síjelgetni kezdett,ő 18 éves lehetett.
Mi épp lecsúsztunk a hegy lábához,amikor észleltük őt a hegy tetején.

Barátnőm elkezdett kiabálni neki :-kis hülye! kis marha!

Magam sem tudom mért, de én is elkezdtem ugyanezeket kiabálni.

A fiú lehajolt,mi pedig csak kiabáltunk neki mindenféle csúnyaságokat.Észre sem vettük,hogy azért hajladozik,hogy jobban tudjon futni utánunk,lecsatolta a sítalpat a lábáról.

Amikor elkezdett futni felénk, a barátnőmmel usgyi,menekülésre fogtuk a dolgot, és mivel én egy kövérke kislány voltam, Tünde pedig vékony, jó mozgású volt és gyorsabb nálam, ezért ő húzta még a szánkót is.

A fiú és a köztünk lévő távolság egyre csökkent,de a Tünde és köztem lévő távolság is, az ő előnyére.

Hátrafordult Tünde,látta milyen nehezen szaladok,és megvárt,közölte hogy üljek a szánkóra,majd együtt menekülünk.

Én szót fogadtam neki és ráültem a szánkóra,Tünde pedig futva húzta azt.Kiabáltam neki:-gyorsabban,mert mindjárt utolér.

Még ki sem mondtam,már utol is ért minket,s mondanom sem kell, elcsattant egy-egy pofon a részéről,amit mi szenvedtünk el.

Ezek után nem volt kedvünk visszamenni szánkózni vele és gyorsan hazamentünk.

Anyukám legnagyobb csodálkozására, hogy mért jöttünk ilyen korán haza?- inkább nem mondtuk el neki,mert gyanítom,otthon kaptuk volna a másik felit.

Akkor el voltunk keseredve, de ha felnőtt korunkba eszünkbe jutott,mindig nagyot nevettünk az egészen.



Utoljára változtatva 10-23-2004 @ 09:59 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds