[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 222
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 223

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hajnali merengésem...
Ideje:: 08-04-2021 @ 02:13 pm

Mikor az ember elér egy kort, elkezdi a világot más szemmel látni, és a természetes naivitás elvesztését követően a bizalmatlanság lelket próbáló állapota következik, amelyet minden esetben valamilyen kiváltó ok indít el.
Ez nálam mikor kezdődött?
Fokozatosan az elmúlt években, de a végső lökést az Orbán Viktor által eldöntött, a korosztályomra a gyártó ajánlása ellenére elrendelt kínai oltás okozta.
Nem akartam, nagyon nem akartam!
Ijesztgetések, fenyegetések következtek, hogy hiába regisztráltunk elsőkként, a sor végére kerülünk, ha nem fogadjuk el a felajánlott kínait.
A Pfizer oltás rendelkezésre állásának eltitkolása, az addig számunkra is elismert orvosok hazugságainak propagálása, a kiszolgáltatottság... stb., arra kényszerített, hogy elfogadjuk.
Ezt követően szembesülnünk kellett a védettlenségünkkel is, ami nagy trauma volt.
Hosszú hónapokig bezárva élni, elzárva mindenkitől, súlyos krónikus betegségekkel több mint stresszes állapot, de a két megkapott oltás után azzal szembesülni, hogy védettséget sem kaptunk, sőt! még szóba sem álltak velünk a problémánkkal kapcsolatban ez már megbocsáthatatlan.
Az orvosok össze-vissza hazudoztak, és több százezer idős embert sodortak életveszélybe, mert sokan azt hitték védettek, igazolásuk is volt erről!

Azután jött az újabb keserű pirula.
Nem mehettünk a családdal nyaralni, hiszen a cél nem Mongólia és más kipcsak ország lett volna, hanem Nyugat-Európa.
Mivel a kínai oltás nem lett az EU-ban engedélyezve és Szijjártó Péter államok közti megállapodásai sem jöttek létre, ezzel is megszívtuk.
Mi a bűne ennek a korosztálynak?
Komolyan kérdezem, hiszen mi elfogadtuk amit adtak, és most itt állunk a negyedik hullám küszöbén, de szórakoznak velük!

Orbán Viktor nagy kegyesen engedélyezte a harmadik oltást augusztustól, de mivel a háziorvosok adták a kínait, a harmadik oltásért is hozzájuk kellene fordulni. Nos az esetek nagy számában Ők most nem elérhetők!
Telnek a hetek, mikor lesz ebből így védettség? Tudja valaki?

Az orvosi ellátás gyakorlatilag második éve nem létezik. Másfél év után, júniusban a jogosítványom lejárása okán végre kaptam egy beutalót a laborba, de orvossal nem találkozhattam, pedig vannak problémáim.
A szemészeti vizsgálatra júniusban augusztus 13-ra kaptam időpontot. Nonszensz, hiszen addigra a labor lelet mennyire lesz elfogadható? Semennyire.
Ma annak van esélye a túlélésre, akinek szerencséje van.
Semmi köze a nem létező egészségügyi ellátáshoz!

A napi hírek a politikai döntéseket illetően mélyen megrázóak!

Velencei tó!
40 milliárd kellene a megmentéséhez, de a kormány szerint nincs! Miért nincs!?
Ha van űrprogramra, vadászkiállításra, fű napoztatásra és sorolhatnám a baromságokat, milyen alapon merik azt mondani, hogy a Velencei tóra nincs?

Kommunista Fudan egyetem!
Nem számít semmi! Állami tulajdonú telkek kerülnek idegenekhez, mellette kendőzés céljából cinikus mosollyal sulykolva a handabandát Brüsszelről, mindenről, aminek semmi értelme, csak legyen hír, ami eltereli a figyelmet az országban valósan történő visszaélésekről.

Pegazus? Lehallgatási botrány?
Létezik, persze a hatalom szerint nem Magyarországon, hiszen itt megteheti a kormány, hogy egyszerűen a parlamenti bizottság munkáját ellehetetleníti.
Ha ez így van - és ez történt -, akkor hogyan történhet meg az, hogy Orbán Viktor kormányhatározatba foglalja, hogy Magyarországon valódi pluralizmus érvényesül a médiában.
Mennyi az igazság Orbán Viktor kormányhatározatában?
Ha a parlamentben nem érvényesül, hogyan érvényesülne a médiában?

Autópályák koncesszióba adása? 35 évre? Most ez komoly?

Konzultáció!
Miért nem konzultálunk a Fudan egyetemről, a közpénzen felújított szállodákról, amelyek milliárdosok tulajdonában vannak.
De konzultálhatnánk arról is, legyen-e felelőse a döntésnek, hogy a gyártó által nem javasolt korcsoportot, Sinopharmmal oltották, veszélyeztetve ezreket.

Közben kivilágosodott, persze csak a nap kelt fel, mert az országban a sötétség egyre mélyebb!

Elkeserítő a tudat, hogy milyen országot hagyunk az unokáinkra, és a felelősség érzése is súlyos!
Hogyan juthattunk idáig?



Utoljára változtatva 08-04-2021 @ 02:13 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ender
(Ideje: 08-05-2021 @ 08:45 am)

Comment: Szia! Olvastam a blogbejegyzésedet. Nem tudom szó nélkül hagyni. Nagyon sajnálom az egész ügyet, és meg kell mondjam, nem értem... Engem viszont az ijeszt meg nagyon, hogy mennyien, de mennyien értenek egyet ezzel a kormányzással. Sose politizáltam különösebben, és annyira bánom, hogy amikor megtehettem volna, nem küldtem el ezeket a fenébe. Most már kevés esélyt látok az ország előtt, mert amikor már ennyire a bőrünkön érezzük, hogy kiraboltak minket, "átvertek" minket... De az utolsó mondat megfogott. A felelősség. Tényleg átvertek minket, vagy végig tudtam, mit csinálnak, csak nem érdekelt? Viszont megijeszt, mennyien hívei ma is a kormánynak. Hogy lehetséges, hogy ezt így meg tudják csinálni, és 12 év alatt senkit nem tudtunk ellenük kiállítani, semmit nem tettünk ellenük, semmit nem...? Amikor még gimis voltam, ők tűntek a jobbik választásnak. Megkapták a kétharmadot, és ez lett. Csak áltattuk magunk, vagy egyszerűen ilyen ez az ország, benne velem, azokkal, akik ezt eltűrik? Hol lehetne még ezt megcsinálni? Az egészségügy meg meghalt. Teljesen. Szerintem alighanem mondhatjuk, hogy nincs egészségügy ma Mo.n. Csak szörnyű állapotok...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-05-2021 @ 09:26 am)

Comment: Kedves Balázs! Nagyon köszönöm, hogy olvastál, és azt külön is, hogy őszintén, felelősséggel látod a helyzetet. Bizony ez nem pár ember felelőssége hanem mindenkié. Nagyon lényeges az, hogy senki ne érezze úgy, hogy Őt nem érdekli a politika, mert azt gondolja, hogy őt nem érinti. A politika életünk minden pillanatát meghatározza, és az, hogy ennek elszenvedői vagy alakítói vagyunk, még a mi döntésünk lehet. Ha a választáson az ország nagyobbik fele is elmegy és véleményt nyilvánít, az máris egy felelős viselkedés. Ha a történéseket nem csak a propagandából kísérik az emberek figyelemmel, hanem megpróbálnak valóban tájékozódni, akkor talán nem leszünk továbbra is a következmények nélküli ország. Ölellek szeretettel: Anna :))


Hozzászóló: MZ_per_X
(Ideje: 08-05-2021 @ 09:52 am)

Comment: Kedves Anna! Először nem akartam reagálni írásodra, de mindenképpen meg kell tennem. **** "...korosztályomra a gyártó ajánlása ellenére elrendelt kínai oltás okozta". AZ OLTÁS NEM VOLT ELRENDELVE, és most sincs NEM KÖTELEZŐ. Lehetőség volt, amivel ORVOSOM TANÁCSÁRA éltem, ugyanis én is kínait kaptam. **** "Ijesztgetések, fenyegetések következtek" MILYEN FENYEGETÉS az, ha közlik, hogy mások is várnak, így elölről kell kezdeni a várakozást? ***" A Pfizer oltás rendelkezésre állásának eltitkolása" PUSZTA GONOSZSÁGBÓL TITKOLTÁK VOLNA El a Pfizer létezését ? Mindig is az volt a szempont, hogy többféle oltóanyag közül lehessen választani. https://koronavirus.gov.hu/cikkek/magyarorszagra-erkezett-vakcinak-tipusa-es-mennyisege-11 *** "Az orvosok össze-vissza hazudoztak" EZ AZÉRT NAGYON DURVA Kiben bízzon az ember ilyenkor, ha nem az orvosaiban? **** "...szórakoznak velük!..." KIK ÉS FŐLEG MIÉRT? Ez a hobbijuk? *** "...esetek nagy számában Ők most nem elérhetők!.." NEKIK IS JÁR A SZABADSÁG! Amennyiben berendelnék őket, azért folyna a rikoltozás, mert a kormány diktatórikus eszközöket alkalmaz.*** "Az orvosi ellátás gyakorlatilag második éve nem létezik" EZ EGY HADIÁLLAPOT. Azon csodálkozom, hogy ennyit sikerült kihozni a helyzetből. ******* A TÖBBIRE NEM REAGÁLOK, de ezektől kinyílt a bicska a zsebemben. Olyan mértékű elvakult gyűlöletet érzek a szavaidból, hogy egyszerűen meg vagyok döbbenve. Miklós :-)


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 08-05-2021 @ 10:37 am)

Comment: DE jó! Muszáj vagyok mindkettőtök írására egyben valamit reflektálni, mert tele van igazságokkal a blog is, a bejegyzések is. Azt hiszem a kínai vakcina ügyét már egy korábbi Anna-blognál kiveséztük, most is ugyanaz a maszatolás megy: Kormány: nem csak antitestes immunitást kell nézni! Virológus (szakember): elölt vírusos oltásnál - de... Ott nincs más... Szóval nem korosztályelleni a cselekvés, simán népelleni, mert a várható következmények felmérése nélkül született döntést átdarálták a társadalmon. Kicsit haragszom emiatt az orvosokra is, mert ez olyan fokú bizalomvesztést fog okozni, amit ez az ország nehezen hever majd ki - sok más mellett. Ilyen esetben egy orvosszakmának össze kellett volna zárnia a rossz döntéssel szemben. Hogy hogyan juthattunk idáig: ott a válasz a felsorolásodban, Anna, Velencei tó - hol van a vízügyes szakma, a környezetvédelmi szakma, a turisztikai szakma, a települések érdekképviselete? A komisszárok vezette hivatal nem képes szakmai döntéseket hoz ni, túlélni és továbbélni akar, hogy ezért cserébe kap egy ebédet, és ha nem kell, majd kihajítják szemétre, ezt ma fel sem fogja. Azt hiszi, a mindentudó hatalom része, pedig csak eszköze... Fudan egyetem: Külpolitikai dörgölődzés, EU-bosszantás kifelé - gyakorlatilag hazaárulás befelé, hiszen magyar tulajdont, tárgyi és szellemi tőkét ad át idegen, tudottan invaziv hatalomnak, ráadásul olyan hurokba erőltetve ennek a szerencsétlen nemzetnek a fejét, amit már láthattunk (Montenegro-autópálya). Akkor, hogyan definiáljuk ezt a tettet? Pegazus: eljutottunk mára oda, hogy senki nincsen meglepve ezen a szemétségen. Ez óriási baj, két okból, egyik, hogy belefásultunk a kiszolgáltatottságunkba, amit fényes lózungokkal szabadságnak hazudnak nekünk, lásd: pár ezer fős tüntetés jött össze, holott ilyen ügyekbe kormányok buknak, a másik, hogy nem vette észre a magyar nép, milyen aljas diktatórikus estközrendszer épült ki a szabad akaratának a kontrollálására, befolyásolására az utcától a sajtón át a parlamenti bizottságok munkájának a szabotálásáig. Mert ez az, nyilvánvaló szabotázs. Békafőzés zajlott, zajlik itt, sokan örömmel főnek, néhányan kapálódzunk, ezt csinálták, és forr a víz, annyi minden átment már... Emlékeztek? Na ezt már nem merik megcsinálni - hányszor mondtuk, és de, bizony, de. Itt az ideje, hogy más jöjjön, és ne higgyük, mert ez is a hivatalos propaganda eszköze, hogy az aki jön az rosszabb lesz, a nemzet ellensége, megrontója, árulója... az kiabál a leghangosabban akinek a háza ég. Meg akinek óriásplakátja, rádiója, tévéje van. Autópálya koncesszió: nyilvánvaló rablás, keresik azokat lehetőségeket, ahol már ideológiai indok sem kell, pusztán a lenyúlás az érdekes, és az hosszú időre, visszavonhatatlanul. Olyan ez, mintha az utcai rabló elvenné az órádat, majd pénzt kérne érte, hogy megmondja mennyi az idő, és erre törvény lenne, hogy csak ő mondhatja meg. Jó reggelt, így semmiz ki ez a kormány, energiaszektor, oktatás, közlekedés (üzemanyagárak adótartalmáról nem is beszélve), egészségügy. Csak ami az élethez kell... És végtelen cinizmusában erről úgy kísérel meg konzultálni (hová süllyedt ez a szó?), hogy minden felelősséget megpróbál magán kívülre hazudni, ellenségképeket generálni, félelemben tartani mart akkor vagy irányítható, és elhúzni a mézesmadzagot az orrod előtt, hogy figyelj, mindjárt jobb lesz neked, ha akarod. Mint az ötéves tervek az átkosban. Hm... elgondolkodtató, hogy még mindig Ausztria utolérése a messziben lebegő cél. Igen Balázs, mindannyian felelünk ezért a helyzetért, ha nem magunknak, a gyerekeinknek már mindenképpen. Nem szabad elhinni, hogy a politika a messziben lebegő ködös hegycsúcson székelő mindentudók varázslata, az nap mint nap az életünk, és a mi felelősségünk, mi valósul meg ebben az országban és mi nem. De hogy egy vélt vagy valós többség által választott kormány célja a rablás, az ország kisemmizése, pár ember gazdasági hatalma legyen a közjóval, a közérdekkel szemben, az megengedhetetlen, ezért az erkölcsi/gazdasági kárért az elkövetőknek felelniük kell. Emlékeztek a kárpótlási törvényre? Azoknak, akik pedig egy ebédért (persze ez képletes) szemet hunytak, ha a felelősségük meg nem is állapítható közvetlenül, bizony a lelkiismeretükkel kell elszámolniuk, hiszen legyen az bármilyen bőrszínű vagy identitású, a nemzeti honfitársaiknak, az európai honfitársaiknak, és sajnos sok esetben a Föld népének ártottak a lehajtott fejükkel. A propaganda által megvezetetteket pedig sajnálom. Elfelejtették, elfeledtetették velük, hogy az ember alapvető tulajdonsága, saját és közössége fejlődésének záloga, hogy kétkedik, hogy kérdez, hogy kíváncsi és válaszokat keres, és ha átmenetileg meg is zavarná, hogy mely cselekedetek kinek az érdekében történnek, tájékozódik, kérdez, utánajár, és megalkotja a saját véleményét. Persze nagyon kell egy általános erkölcsi mérce, legyen az egyéné akár vallási, akár humánus (inkább humánus) alapon, és legyen egy társadalmi minimum. Ez irányzatokon felüli politika, és ezt kell megtanulnunk. Nekünk, választópolgároknak. Hogy a köz szolgálatát gyakorlók is megtanulhassák, vagy menjenek a levesbe :-).


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 08-05-2021 @ 11:12 am)

Comment: Drága Miklós, én mindig igyekszem tárgyszerűen reagálni a hozzászólásaidra, de ez látszólag tételes "cáfolat" ezer sebből vérzik: Ha egy társadalom érdeke helyesen az oltottság, akkor az oltást szorgalmazó kormánynak, az oltóanyag-ellátást biztosító kormánynak a felelőssége, hogy megfelelő tájékoztatással és a választhatóság biztosításával a lehető legjobb helyzetet teremtse meg. Sem a megfelelő tájékoztatás (nincs, nem volt bizonyított hatékonysága a Sinofarm oltásának 60 év felett), sem a megfelelő válaszhatóság nem volt biztosítva. Azért mert te tökfőzeléket eszel egy étteremben, mert azt mondták, az egészséges, én nem fogok, ha csak nincs más választásom. Ijesztgetések: én Szputnyikot kaptam, nem azt akartam, de kurtán annyi volt a kérdésemre a válasz: Pfizer? Négy hónap múlva talán.. És mi lesz, ha elkapom? Talán túléli... Ez szerinted mi, szabad választás? Nos igen, sajnos az orvostársadalom súlyos erkölcsi hibát vétett, megkérdőjeleződött a hitelességük, a szakmai irányítás helyett a politika irányította őket, és az emberek sok mindent elviselnek, de hogy ne saját jogon rongálják az egészségüket azt nem. Óriási a bizalomvesztés, és ennek súlyos ára lesz... A "szórakoznak velünk" megjegyzésre: Miklós, ne légy álságos, hosszú ideje kísérleteznek a toleranciánkkal, a lojalitásunkkal, a határ eddig az egészségünk volt, most már ezen is átlépett a jelenlegi politika, Isten tudja milyen (de tartok tőle, hogy anyagi)érdekből. De egy biztos, felelőtlenül. Az orvosoknak is jár a szabadság, ezt senki nem vitatja. De az bizony a mindenkori egészségügyi kormányzat felelőssége, hogy olyan mennyiségben és minőségben álljon rendelkezésre orvosi, szakápolói, egészségügyi személyzet, ami lehetővé teszi a folyamatos ellátást, és nem generálja a jelenlegi hosszú várólistákat, lehetetlen időpontokat. Ennek is meglesz az ára, Magyarország népességének egészségügyi állapota és egészségügyi tudatossága a béka feneke alatt van, ez pedig a kormány felelőssége. Visszatérve a kiinduló gondolathoz: gondolj bele, milyen szép is lenne, ha Esztergomból Budapestre szeretnél jönni vonattal, de azt kapnád a pénztárnál: menjen a jövő héten, a mozdonyvezetőknek is kell szabadságra menniük! Ami a hadihelyzetet illeti: nincsen hadihelyzet, retorikának is rettenetes volt amikor létjogosultsága volt a rendkívüli helyzetnek, de ma már nincs. Csak talpraállás sincs az egészségügyben. Olyan károkat okozott ez az időszak az elhibázott lépéseivel, a rossz megoldásaival, a törvénnyel-pénzzel (tűzzel-vassal) kierőszakolni akart valósághoz hajlítási szándékkal, ami egyhamar nem, és akkor is nagyon drágán, életek, sorsok árán talán kiigazítható. De lehet, hogy sohasem... És ezen ne csodálkozz, találd meg benne a logikát, megvan az, ha neked nem is fog tetszeni.


Hozzászóló: MZ_per_X
(Ideje: 08-05-2021 @ 12:37 pm)

Comment: Kedves Béla! *** Te valóban nem vetted észre, hogy a kormányzat kihozta a maximumot az adott helyzetből? Nem vetted észre, hogy átoltottságban az élen jártunk hosszú hónapokon át? Nem láttad, hogy mi volt a helyzet a dicsőített Nyugaton? Lényegesen előbb tudtuk kezdeni az oltást, mert a kormány nem csak egy csatornában (az EU-ban) gondolkodott, hanem az orosz és a kínai vonalban is. *** Igen voltak/vannak/lesznek mellékhatások. Ölbe tett kézzel kellett volna nézni, amíg a vírus pusztít, és közben várni a nyugati vakcinákat? *** Nem lehetne esetleg észrevenni legalább néhány pozitívumot? Valóban elképzelhetetlennek tartod, hogy a kormányzat szándékai nem a társadalom ellen irányulnak? *** Orvosok szabadságolása.. Elkerülte a figyelmedet, hogy az ellenzéknek nevezett társaság folyamatosan támad mindent, amit a kormány csinál, teljesen lényegtelen, h mi az (lásd ápolók felmondásra uszítása, folyamatos kormány ellen hangolás a suttogó és az elég hangos propagandával). Ezeket valóban nem látod, vagy nem veszed figyelembe? Ilyen ellenszélben az a csoda, h ennyit sikerült kihozni a helyzetből. *** Az "ellenzék" még akkor sem volt leállni a kampányával, amikor vészhelyzet volt. ERRE AZ IDŐRE FÉLRE KELLETT VOLNA TENNI MINDEN PÁRTÉRDEKET. Azt hiszem, ez lett volna a minimum. Miklós :-)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-05-2021 @ 01:37 pm)

Comment: Köszönöm Béla, hogy értő, elemző hozzászólásoddal támasztod alá a történéseket. Külön figyelemreméltó, hogy ismerjük egymás nézeteit, és azt tiszteletben tartva is érezzük, hogy egymás mellett a helyünk. Az ország belátta, hogy nem oldalak kérdése a jövő! Ezt használta ki, és akarja kihasználni a bűnöző elit, és uszít és uszít. Az elkeseredés nagyon mélyre juttatja az embert, és tudom, ezzel Te is így vagy. Hiszem, hogy ha lassan is, de talán képesek lesznek egyre többen átlátni a ködön, melyet az ország egészére folyamatosan nyomnak. Talán az példázza legjobban a magyar valóságot, hogy nagyon sok üzenetben írt hsz érkezett. Az emberek félnek megszólalni, félnek még attól is, hogy felismerjék, hogy igazából rettegésben élnek, élünk. Idejutottunk röpke egy évtized alatt. :(((


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 08-05-2021 @ 01:51 pm)

Comment: Nem Miklós, nem hozta, csak és kizárólag kommunikációs szinten, de ez kevés volt, nézd meg az egymillió főre vetített halálozási számokat. Amikor kedvezőtlenre fordult a trend, el is tűnt ez mutató a kommunikációból, és előre jött az átoltottság. Úgy hogy a hatékonyságának az igazolása elmaradt. No és most pedig csúszunk hátra az átoltottságban, mi ez, ha nem bizalomvesztés? Hozzáteszem, minden tiszteletem az orvosoké, egészségügyi dolgozóké, rajtuk nem múlt, mindent megtettek a járvány fékentartására, sőt. Nem dicsőítem a Nyugatot, megvannak a saját hibáik, és nincs is kellő információm, hogy minősítsem a járványkezelésüket, de a volt statisztika tanárom szerint minden és annak ellenkezője bebizonyítható statisztikai úton. Aki két biztonságosnak hitt oltás után kórházba kerül Coviddal, vagy kiderül róla, hogy nem védett, azt nem vigasztalja, hogy milyen nyitottak voltunk - a biztonság kárára. Tudod nagyon jól, hogy senki nem mondaná azt, hogy ölbe tett kézzel kellett volna várni, de ez is csak kommunikációs panel, bármilyen biztonságos, szakmai szempontból alátámasztott lépés erősítette volna az egészségügy iránti közbizalmat, a járványtudatos közösségi viselkedést. És ezt csak itthonról, az EU közösségi normáihoz való viszonyát a kormánynak most hagyjuk. Miklós, látnod kellene, hogy ez a kormány három eszközt használ a társadalom féken tartására (a negyedik most alakul), a jogszabályokat, a kommunikációt, és a pénzt (hitelek, támogatások). Ezen a három pilléren vannak jó elemek is, pl a családtámogatási rendszerben, de az egészségügyben sajnos nem látok ilyen tendenciákat, ami esetleg „mit” szinten jó lehetne, az elúszik a „hogyan”-on, szomorú ez. Az „ellenzéknek nevezett társaság” is kommunikációs panel, a más gondolkodású politikai erők degradálására szolgál, ne ülj fel ennek, hátha vannak ott is értelmes gondolatok. És hát volt kitől tanulnia a ma ellenzékének, a fidesz ellenzékben a „minél rosszabb annál jobb” elvén politizált, gyakorlatilag nem tudott a kormánnyal konstruktívan együttműködni (egyenként vadászunk le benneteket), a közös szavazásnak több példája van ebben a tizenkét évben. Hagyjuk ezt a felmondásra uszítást, egyszerűen nem igaz, csakúgy nem, ahogy az ellenzés oltásellenessége, de nem akarlak erről meggyőzni, ez olyasvalami, mint Orbán Viktor médiapluralizmusa. Nem, nem volt itt ellenszél, a fidesz kétharmada óta gyakorlatilag azt csinál, amit akar, csak jól mutatna a kormányzati oldalon egy áldozati szerep, de ez kamu. És hogy ki, mikor kellett volna hogy leálljon a kampányával, azt hagyjuk, csak a Rogán féle kabinetiroda elköltött kékhátterű propagandára 28 milliárd forintot 2021 első negyedévében… ha szeretnéd, megtalálod a 2020-as számokat is, ennyit a prioritásokról. Az ország érdekében, félretéve minden pártérdeket. A minimum pedig a társadalmi együttműködés, nem pedig a feltétlen lojalitás, ezt nem látod jól, bár valóban a harcos retorika ezt okozza, hogy aki nincs velünk az ellenünk van, Magyarország mi vagyunk, tehát aki nincs velünk az Magyarország ellen van… égető baromság, de hogy még te is megeszed… Bocs Miklós, én itt befejezem, erre igazán nincsen időm, meg hát az eredményessége is minimum kétséges. Béla


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 08-05-2021 @ 01:55 pm)

Comment: Anna így van, ezért kell elmondanunk amit gondolunk, ma több minden állít egymás mellé, mint ami elválaszt.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-05-2021 @ 02:21 pm)

Comment: Kedves Miklós! Szokásod, hogy csak olyasmire reagálj, amire úgy gondolod, hogy esélyes az érvelésed. Amire nincs, mert nem is lehet érved, arra azt írod, ezzel nem foglalkozom, vagy erről nem hallottam, vagy egyszerűen nem is létezik. Lehet így is, de ez csak önmagad becsapása. Nos akkor nézzük tételesen. Ami az oltás választásának kényszerét illeti? A kényszernek sok formája létezik. Bizony az is kényszerítés, ha félelemben tart a propaganda, ha a valós tényeket elferdítik. A szemrebbenés nélküli pénzszerzés okán történt ez velünk, és ne próbáld jó járványkezelésnek nevezni azt, ha a világon nálunk haltak meg a legtöbben a járványban. Ami a Pfizer létezését illeti abban az időben? Oltották vele a katonákat, a rendvédelmet, a focistákat és még sorolhatnám azokat az egészséges fiatalokat, akiknek tökéletes vakcina lett volna a Sinopharm, de Orbán Viktor felébredt egy januári reggelen, és döntött sokunk sorsáról. Azt pedig, hogy a Pfizer szállítmányok hogyan érkeznek majd, nem tudatták az orvosokkal akiknek a feladatuk volt minket rábírni a kínai vakcinára. Gonoszságból titkolták-e el? Az orvos nem tudta, a hatalom pedig IGEN! és persze üzleti érdekből. Tehát ne add elő Miklós azt, hogy nem voltunk kényszerítve. Több százezerbe kerültek a labor vizsgálatok, (több időpontban, különböző laborokban, vénásvérből készített vizsgálatokról beszélek) amelyek bebizonyították, hogy nincs védettségünk, és ezt még a nagy Merkely úr laborja sem tudta másképp kimutatni. Persze azt hazudni, hogy az ellenanyag hiánya nem jelenti azt, hogy nincs védettség, már csak hab a hazugság tortáján. Sok ezren küzdünk hónapok óta azért, támogatva virológus professzorokkal és járványszakértőkkel, hogy ha már nem lett védettségünk legalább most, amikor már boldog-boldogtalan is kaphat Pfizert vagy bármit, mi is kaphassunk. Mint írtam, több hónapja Miklós! Mindezt úgy, hogy nekünk a leletek kapcsán az oltásunkat beadó orvosok is azt mondták, ha élni szeretnénk maradjunk elzárva, maszkban, és mindent úgy folytatva mint eddig. Most a nagy nyomásra végre kegyet gyakorolt Orbán Viktor és engedélyezte a harmadik oltást, (persze összemosva mindent, nehogy el kelljen ismerni a felelősségét) de nem is Ő lenne, ha nem tett volna bele némi csavart is. Tett. Mire eljuthatunk az oltáshoz, már tombolni fog a negyedik hullám, elmúlik a nyár, és mi élünk bezárva a családunkat is távol tartva. Tudod Miklós, igen is hányinger ami történik. Ami a hadiállapotot illeti, miről beszélsz? Lelőtték az orvosokat, a szakembereket? Nem az történt, hogy a járvány legsúlyosabb időszakában hoztak olyan törvényeket, amelyek rúgtak beléjük még párat? Nos nem folytatom, mert sajnos nekem komoly problémáim vannak azért, mert nem jutok orvoshoz, és nem kívánom felidegesíteni magam a minden alapot nélkülöző agymenésed miatt, mert ezt amit ideírtál nem lehet másnak nevezni! :(((((


Hozzászóló: MZ_per_X
(Ideje: 08-05-2021 @ 08:13 pm)

Comment: Kedves Béla! Nagyon sajnálom, hogy elmentél abba az irányba (igaz, nem teljesen), hogy egyszerű "kommunikációs panelnek" nevezéssel félresöpröd érveimet (szerencsére nem mindegyiket). Lehet, hogy hihetetlen, de én itt nem pártpropagandát folytatok. *** Direktben senki nem mondta az "ölbe tett kézzel várást", de az elején egyedüliként(!!!) rendelkezésre álló vakcinákat (kínai, valamint az orosz) olyan támadás érte az elején, hogy ez nyugodtan tekinthető annak, hogy "várjunk csak nyugodtan". Az EU-ból akkor még semmi nem érkezett. Végül csak a kínain tudtak fogást találni, először azzal, hogy nincs kellő dokumentációja, majd azzal, hogy 60 éven felül nem javasolt. Pontosan tudták, hogy a többi sokkal későbbre várható. Azt mégsem mondhatták, hogy ne oltsunk, ezért maradt az, hogy a rendelkezésre állókat támadták, ez pedig azonos a teljes oltásellenességgel. Egyetlen konstruktív javaslatot nem hallottam arról az oldalról. Megismétlem EBBEN A HELYZETBEN LE KELLETT VOLNA ÁLLNI A KORMÁNY TÁMADÁSÁVAL. Ez a minimum.*** Elég sok dolognál érvelsz azzal, hogy "hagyjuk, hagyjuk, hagyjuk..." és ezt lényeges dolgoknál teszed. Nagyon elszomorítasz ezzel. *** Én is befejezem. Úgy látom, nagyon elbeszélünk egymás mellett. Köszönöm, hogy reagáltál felvetéseimre. Miklós :-) / Bízom benne, hogy azért még szóba állunk egymással. /


Hozzászóló: MZ_per_X
(Ideje: 08-05-2021 @ 08:28 pm)

Comment: kedves Anna, én a Fudan egyetemre, a Pegazus ügyre írtam, hogy nem megyek bele, és nem azért, mert esélytelennek érzem az érvelésemet, hanem, mert nincs rá energiám. belemehetünk, ha akarod, de sok értelmét nem látom. *** Valóban oltottak Pfizerrel, a kérdés a rendelkezésre álló mennyiség nagysága. *** Kényszerítés sokféle létezik, ez kétségtelen, tények elferdítését nem tapasztaltam. Te nyilván igen, egy állítás- egy tagadás.*** Üzleti érdek? Erre azért kéne valamilyen bizonyíték, különben csak szájhagyomány. (Egyébként, ha igaz, amit Orbán Viktorról belénk akar döngölni a balos média, akkor már minden fűszál Orbán Viktoré és tágabb köréé Magyarországon, akkor meg mi szükség van újabb meg újabb üzletekre?) *** Arra nem gondoltál, hogy Orbán Viktor nem kegyet gyakorolt, hanem ezt látta az ország szempontjából a legjobbnak? ez fel sem vetődik Benned? *** Nem csak olyan hadiállapot létezik, amikor lőnek, hanem olyan is, amikor életek forognak kockán, ez pedig olyan. *** Sajnálom, hogy érvelésemet agymenésnek minősíted, ezt a személyeskedő stílust pedig nagyon nem vártam Tőled. Én is lezártam ezt a témát. *** Megjegyzés: Csak ezért írtam első hozzászólásomat, mert olyan mértékű méltánytalanságot éreztem belőle, hogy mindenképpen reagálnom kellett. Felidegesíteni egyáltalán nem akartalak, remélem, ezt azért elhiszed. Miklós :-)


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 08-06-2021 @ 07:50 am)

Comment: Miklós, tényleg abbahagyom, de nem tudok szó nélkül elmenni a reakciód mellett (az én és Anna bejegyzésére adott reakciódra gondolok itt). Sajnos annyira beleivódott a közbeszédbe ez a fajta kommunikáció amit sulykol a közmédia, a kormányzati megszólalók, a fizetett trollok, hogy úgy látom, téged is eltakart teljesen. Ezt nagyon sajnálom, ennél jóval többre tartalak. Nem indokolok azzal, hogy ezek csak panelek, egyszerűen felhívom rá a figyelmed, ahogy bárkinek, aki olvassa, hogy vigyázat, ez nem több mint pszichikai befolyásolás, érzelmi ráhatás a legegyszerűbb nyelvi eszközökkel. Ha kívülről, elköteleződés, érzelmek nélkül nézel rá (bízom benne, hogy erre képes vagy!), akkor azonnal nyilvánvalóvá válik, amit írtam. Szóval észre sem veszed, és azokat a paneleket hozod, amikkel folyamatosan megy az agyzsibbasztás, az vélt oltásellenesség levezetésében csakúgy, mint a háborús retorikában, a kormány támadásában, a balos média döngölésében, szóval tele vagy ilyen panelekkel, Miklós, az Isten szerelmére, vigyázz beleragadsz ebbe dágványba, nagyon nehéz belőle kijönni, mert már a mundér védelme viszi el az alkotó energiáidat! A "hagyjuk" szó: valóban háromszor is használtam, ebből kétszer adtam a miértjére magyarázatot, nézd meg újra, az ott nem érv, hanem rálegyintés, de az ok leírásával, miért üresek, és a valóság eltakarására szolgálóak ezek a panelek. Miután (habár minimális elmozdulást látok, az "ölbe tett kézzel várni" már finomodott valamit, de a tartalom átlátásában nem érzek változást) továbbra is ugyanazok a sztenderdek jönnek tőled válaszul, tényleg befejezem, és nagyon bízom benne, hogy mielőbb átlátod, merre vitt ez a kommunikáció, mert annál kisebb lesz a csalódásod. Természetesen továbbra is szóba állunk egymással, gondolom, mert vannak olyan közös érdeklődési pontjaink, amik mentén tudunk beszélni, ha pedig politizálni szeretnél, annak is állok elébe, de csak értelmes határokon belül. Üdv: Béla


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 08-06-2021 @ 11:03 am)

Comment: Kedves Miklós! Megpróbálok még egyszer nekifutni, bár nem tudom... Válaszod elején azt támasztod alá, amivel kezdtem a véleményem. Igen, a felsoroltak, mint Fudan egyetem, a kommunista pártállamnak juttatott magyar telkek és milliárdok, a Velencei tó is az a kategória ami védhetetlen. A Pegazus ügy pedig olyan tett egy kormánytól az állampolgáraival szemben, ami megengedhetetlen, súlyos bűncselekmény. Miért bojkottálták az összehívott bizottsági ülést, ha nálunk pluralizmus van? Ezek csak a három utolsó, de több százat tudnék idesorakoztatni, persze felesleges, mert mindenre úgy tekintesz, mintha ármánykodás lenne. Nem az Miklós, és sajnálom, hogy így látod. Én pártállástól függetlenül elítélek minden hatalommal történő visszaélést, és ezért tisztelem Hadházy Ákost és Márki-Zaj Pétert, mert nem fogadják el a "mi kölykünk" elnéző gyakorlatát. Én sem fogadom el! Az oltás kérdés. Most már elintézed annyival, hogy valóban oltottak Pfizerrel, a mennyiség a kérdés. Nem Miklós, a kérdés az, hogy milyen jogon döntöttek a gyártó ajánlása ellenére egy olyan korosztály oltásáról, akiket olthattak volna mással is, mert volt oltás, de velünk lehetett kísérletezni. Mit veszíthettek? Beteg nyugdíjasokat, akiket össze lehetett mosni a statisztikában a krónikus beteg kijelentéssel? A mai napig nem nyilvános az, hogy mennyien haltak meg az oltást követően. Én sajnos írtam pár nekrológot közeli ismerősökkel érintve. Nem véletlen, hogy elmentünk ellenőriztetni az ellenanyagot, és maradtunk bezárva. Ami a kényszerítés elferdítését illeti, nem egy állítás áll eggyel szemben. Mi akik nem rendelkezünk védettséggel, több tízezren küzdünk hónapok óta, és képzeld, mindenki így kapta meg, ahogy én. Van egy csoport is, de szerintem teljesen tisztában vagy ezzel, mert ha nem, akkor valóban nem is akarsz tudni semmiről. Mindenki azzal a szöveggel kapta, ha nem fogadja el, akkor majd szeptemberben lesz oltva. Nos elfogadtuk, de védettségünk nem lett, sőt jó lesz ha szeptemberre lesz! Ami a kegygyakorlást illeti, ha amikor áprilisban kiderült, hogy semmit nem ér az oltás sok tízezer embernek, és nem a hazudozás kezdődött volna, nem a megalázások sora kezdődött volna, talán elfogadnám amit írsz erről. De nem ez történt, mert a döntést Orbán Viktor hozta még januárban, és ezt a korosztályt szó szerint beáldozta, máig sunnyogva ködösítve. Üzleti érdek? A cég akiken keresztül az oltást megvették több ezerszeres nyereséggel zárta az évet ennek kapcsán. Ez is tény, nézz utána ha világosodni akarsz. Arra a feltevésre, hogy minek kellene nekik több pénz, ha már úgyis minden az övék? Nos erre van egy jó idézet egy filmből: A nagy likvidátor a címe. "Egyetlen dolgot szeretek a pénznél is jobban, A mások pénzét!" még hozzáfűzném a nagy alapigazságot, a pénznél egy nagyobb élvezet létezik, a hatalom. A hadiállapot kérdéséről mind a ketten tudjuk, hogy a törvény amely a végső lökés volt a szakadékba, évtizedekre tette tönkre azt a maradék egészségügyet, amely már sok éve haldoklik. Az áldozatok? Mi leszünk, beteg idősek. Miklós, hol van a szuper kórház, amely sok éve a mézesmadzag ígéret? Most az Uzsoki traumatológia állt le. No befejezem. Én, azt nem vártam tőled Miklós, hogy komoly ember létedre, nem is akarsz tisztábban látni. Ahogy Béla írta. Sablon válaszok, vagy még az sem. De a méltánytalanság ami miatt írtál, az velünk történik. Persze erről sincs véleményed. Érthető! :((((((


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds