[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 101
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 102

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

November 19
Ideje:: 11-19-2004 @ 09:56 pm

Aztamindenit...de rég jártam erre....

és utálom az évfordulókat...a számokat....a 3,7,19,22,29.....mind-mind olyan számok, melyekhez fűződik valami-Általában nem a legjobb dolgok jutnak eszembe.De mindegy.Megvagyok velük.

Hanem a mai nap...november 19- Erzsébet-nap.Éljenek a névnaposok:Ma nekem is ünnepelnem kellene,de az nem mindig úgy sikerül.Ugyanis...megmondták ma nekem, hogy milyen is vagyok valójában.Csak fényezem magam azzal, hogy ha jóságos vagyok,ha jót teszek,ha jót akarok.

Csak olyan is van néha, ha az ember ugyan rosszat nem tesz, de jót sem tud éppen akkor, bármennyire is akar....egyszer egy hajléktalan az anyámba is elküldött, mert nem tudtam rajta segíteni...na megkaptam.Úgy kell nekem....miért is nem vagyok mindig segítőkész állapotban? Na miért is?...most épp azért,mert szegény az eklézsia és pap a harangozó...

Ennyi.És akkor én csak fényezem magam azzal, hogy jóságos vagyok. Vagyis inkább csak annak látszom....na de nem leszek mindig ilyen csóró és akkor megint tudok majd segíteni és akkor megint jó leszek..és toleráns...és kedves...és jóságos...minden fényezés nélkül.

És akkor megint csak nem mondják meg nekem....mint ezelőtt két évvel...Erzsébet-napkor....

Talán egyszer akkor...akkor majd nekem is jó lessz.És még az is lehet, hogy egyszer engem is megért majd valaki és nem kell majd azért is bocsánatot kérni,hogy egyáltalán létezem.

Alászolgája.

 



Utoljára változtatva 11-19-2004 @ 09:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-19-2004 @ 10:46 pm)

Comment: Nem tudom ki bánthatott meg, de vannak, akiknek jólesik beleszúrni a másikba........ sajnos! Na! Az ilyenekre, már "csakazértse" szabad figyelni! Egy kívülálló úgysem tudja, nem tudhatja a teljes igazságot, csakis Te. És az a legfontosabb, amit Te tudsz magadról. A lelkiismereted úgyis jelezne, ha nem jó felé járnál. Ezért aztán nem a külső beszólókra, hanem belülre kell figyelni. Jahh! És azokra, akik szeretnek!!! :) Puszi!


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 11-19-2004 @ 11:06 pm)

Comment: Köszi veva.Ez jól esett.


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-20-2004 @ 05:34 am)

Comment: Szeretünk. Neked nem kell fényezned Magad, csak annak, aki önmagától nem elég fényes. Tudom, mennyire fájhat az igazágtalanság...


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 11-20-2004 @ 09:06 am)

Comment: Jaj! Móka! Ne törj össze! Mindig vannak ilyen napok, mikkor az ember még akkor is fölöslegesnek érezheti magát, ha rászorulnak a segítségére... sajnos nem mindenki tudja elfogadni az önzetlenséget... Mi nagyon szeretünk, és vigasztalunk is ha kell... meg minden! Mosolyogj velünk! :)


Hozzászóló: khama
(Ideje: 11-21-2004 @ 02:32 am)

Comment: Mőka kedves, ne szomorkodj. Valaki vagy ostobán, vagy gonoszul bántott meg. Gondolj inkább a barátaidta. Ők tudják ki vagy, ismerik az értékeidet.


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 11-21-2004 @ 06:57 am)

Comment: Mert olyanok ezek a bántások, hogy megmaradnak. Az érzékeny ember amúgy is fogékonyabb nem csak a jóra, de jobban fáj neki az igazságtalanság is. Lehet, hogy most felszisszenének páran, mindegy. Nem dícsérek agyba-főbe, de kedves Móka talán érezted, érzed, hogy kedvelünk Téged, én is többek között, és meggyőződésem, hogy jól láttalak jónak...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds