[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 92
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 92


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

... folytatás ...
Ideje:: 11-28-2004 @ 05:46 pm

... mintha most csókolóznék elöszőr életemben, mintha most érintették volna ajkam elöszőr, mintha most elöszőr életemben simítanák bőröm és ölelnék testem ... ezzel a csókkal születtem meg! Mikor kinyitottam a szemem és ránéztem -  arra a férfira, akit csupán három órája ismertem - mosolyogtam és úgy éreztem teljes vagyok, és ezzel a teljességgel megtapasztalom a mindenség legnagyobb szerelmét. Nem akartam semmit mást csak ölelni, csókolni, hozzábújni, érezni az illatát, kényeztetni egész éjszaka ... és hogy soha ne érjen véget ez a csoda ... Mert ez a nyolcadik, a legnagyobb csoda, földöntúli, mindenekfeletti - úgy tekint rád, mint kisbaba ártatlan szeme minden újra és szépre csodálkozón. Mintha elvarázsolódtam volna, megnyugodtam és béke lett a szívemben, és ő az igazi, mert ragyogtam és ragyogtattam.

Nem tudtuk elengedni egymást, akkor úgy éreztem volna, elveszítem ... csak simogattam, csókoltam, ő viszonozta ... éreztem a szerelmet a levegőben! Éreztem, hogy élek, hogy szeretek és szeretnek, és éreztem, hogy nő vagyok, amit még senki mellett sem éreztem ennyire. Mindent amit csak lehetett kihoztunk egymásból; a gyengédséget, a szenvedélyt, a törődést, a megértést, az őszinteséget, és a legtisztább vágyat ami csak létezhet.

Elég volt egyszer belenéznem a szemébe, és láttam benne mindent, láttam ki ő, és milyen - nem kellett mondania, megismertem a lelkét a tekintetéből. Ebben láttam vesztem. Tudtam, hogy ez az egyetlen, hogy soha többet nem érzem majd ezt, és azt is tudtam, hogy elveszítem, mert láttam ...

Egymás karjaiba bújva aludtunk el és ébredtünk fel, annyira termeszetes volt mellette kelni, és jó reggelt puszit adni neki, megkérdezni, hogy aludt - csupa megszokott dolog, de vele még ez is különleges volt. Két órával késöbb búcsúztunk egymástól. Megcsókolt, és elhajtott ...



Utoljára változtatva 11-30-2004 @ 10:51 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 11-29-2004 @ 01:53 pm)

Comment: Remélem van folytatás!


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 11-29-2004 @ 06:12 pm)

Comment: Nem szép dolog ilyen ritka, kicsike részekben adagolni. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds