[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 164
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 164


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

szavazzatok csak nemmel...
Ideje:: 11-29-2004 @ 10:52 am

én nem megyek el szavazni... én nem fogok kettős állampolgárságról szavazni...

hogy miért nem?

egyszerű...

azért mert az a bizonyos szavazás rólam meg a hozzám hasonlókról szól... arról, hogy majd átmehetek-e fullextrás találkozóra anélkül, hogy 500 eurót kelljen felmutassak a határőrnek és anélkül, hogy átkutassák a kocsit, csak azért, mert én szerencsétlen balga, piros borítójú útlevéllel rendelkezem... hát bocsánat... bocsánat, hogy véletlenül - én meggondolatlan - Erdélybe születtem, bocsánat, hogy nekem a találkozás a találkozás és nem tali és nem vagyok annyira depis, hogy öngyi legyek, hanem csak simán depressziós vagyok ami esetlag majd öngyilkosságba kerget... és bocsánat, hogy a családom évszázadokon keresztül megpróbált magyarnak maradni, és bocsánat, hogy az útlevél az útlevél és nem pasaport és a hűtőszekrény az hűtőszekrény és nem frigider... és bocsánat, hogy nekem otthon azt tanították, hogy "fiam légy becsületes" és nem azt, hogy "să fii şmecher" (légy ravasz - negatív értelemben)...

és nem tudom, hopgy miért magyar zászló van a nevem mellett amikor Romániából írok...

 

 

 



Utoljára változtatva 11-29-2004 @ 10:55 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 11-29-2004 @ 11:20 am)

Comment: Nyugi!-ne szomorkodj és ne dühöngj! Én hiszem,hogy a többség érti ezt és hangot is ad neki ,ha már megkérdezik és lehetősége van rá! Azért még akadnak itt is igazi magyarok! !:)


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 11-29-2004 @ 11:23 am)

Comment: Politikát félretéve, tény, hogy a határontúli magyarok sokkal inkább őrzik az anyanyelvet. Minket pedig szépen lebutítottak itthon a pláza-kultúrával (ha egyáltalán lehet kultúrának nevezni). De ennek ellenére az ország nagyobbik hányada nem vesz könyvet a kezébe, hanem nézi tovább a valóság show-kat, a talk-show-kat és a végetnemérő szappanoperákat. Galdr - mindenki olyan nemzetiségű, amilyennek érzi magát. (Mondom én a mediterrán lelkű magyar.)


Hozzászóló: Galdr
(Ideje: 11-29-2004 @ 11:28 am)

Comment: nézd... nem érdekel a szavazás végeredménye... igazából ha nagyon kell összeszedem azt az 500 eurót, sőt jelenlegi pozociómból kifolyólag irok/iratok magamnak egy határétlépő levelet, ami igazolja, hogy egy akármilyen fiktív ( vagy nem ) konferenciára, rendezvényre, akármire megyek és az ellátásom biztosítva van... csak az bosszant, hogy a sok NEMre buzdítással arcon köpnek és utána elvárják, hogy ne essen rosszul... meg hát, hogy majd elönzönlik az erdélyiek a munklahelyeket... hát bocs, aki nem képes fejlődni az igeni féljen a konkurrenciától... a lusta ember amúgy ios halálra van ítélve... és bocs ha most már én is sértő voltam...


Hozzászóló: Galdr
(Ideje: 11-29-2004 @ 11:33 am)

Comment: és bocs a fölösleges betükért...


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 11-29-2004 @ 12:56 pm)

Comment: Tudod, más az, ha azt mondják, ha nem szavazol igennel, akkor nem vagy magyar, és más az, ha mindezt úgy mondják, hogy "Egymás terhét hordozzátok...". Arra akarok kilyukadni, hogy ez a gyűlöletkeltés, ami a szavazás kapcsán a mai Magyarországon van mindkét részről, rettenetesen elkedvetlenít. És nem hiszem, hogy csak néhányan érzünk így.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 11-29-2004 @ 01:17 pm)

Comment: Én azt hiszem, senki nem a határokon túl élő magyarok ellen lázadozik - ÉN BIZTOS NEM - inkább a politikusok minden oldalról való támadását elégelték meg sokan. Én igennel szavaznék, ez biztos - ha viszont elmegyek és tényleg elmegyek szavazni, akkor megfogadom (és be is tartom), hogy a következő választáson nem szavazok azokra a pártokra, akik ennyire megpróbálták a lelkemet!!! Bevallom azt is: az MSZP-re soha nem szavaztam - most már a FIDESz-re sem fogok!!! (És úgy gondolom nem én vagyok az egyedüli, akinek csömöre van a politikából, a politikusokból!)


Hozzászóló: nyom-ta-thao
(Ideje: 11-29-2004 @ 03:55 pm)

Comment: te a miénk vagy és ez az egész határosdi órára meg van számlálva.nem lesz jelentősége.minden bánatod jogos.szerető biztatással:thao


Hozzászóló: Móka
(Ideje: 11-29-2004 @ 11:53 pm)

Comment: Galdr kedves, elnézést kérek a vélemény nyilvánításért.Én csak mások véleményét próbáltam megírni,kicsit félre értettél.


Hozzászóló: Sidalee
(Ideje: 12-06-2004 @ 05:07 pm)

Comment: Most már így a szavazás után (gondoltam h így alakul:() Kicsit késve a többiekhez képest csak annyit mondanék h megértem a helyzeted a szerelmem a felvidéken lakik mesélt érdekes dolgokat. Szóval én igennel szavaztam, eltaszigáltam a szüleimet is. A barátom, Gergő mondta h ő nem is bízik abban h érvényes lesz a szavazás. Hát... erre nincs mit mondani.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds