[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 231
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 232

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Upgrade
Ideje:: 01-10-2004 @ 10:10 pm

Kedves naplóm, nem érem utol magam. Annyi remek írás született mióta itt jártam, hogy csak ámulok.
És látom, gyönyörűen szaporodunk. A kormány megirigyelhetné az itteni népesedési statisztikát.
Egy bocsánatkéréssel tartozom Janónak. Most vettem észre, hogy az extra lakók közt is van egy ilyen nevű. Biztosítok mindenkit, hogy ő Janó nem azonos a mi Janónkkal. Esetleges hasonlóság kizárva. Ezen túl, csak Bagi Janóként fogom említeni, elkerülendő Másik Janó megbántását.
Szerencsésen túléltük az évbúcsúztatót, a vírus inváziót, és jöhetnek a dolgos hétköznapok.
Ehhez mérten, tettre kész, és kellően komoly vagyok. Egész nap a nagy állatkerti játszmán gondolkodtam Paulus nyomán. "Mi fél szavakból is megértjük egymást." Azonos korosztályhoz tartozunk, csak egy egész picikét fiatalabb vagyok, de csak, azért mert nő vagyok, és nagyon jól tartom magam (a koromhoz képest)!
Igazán remek társadalmi kórképet kaptunk, köszönet Paulus!
A magam részéről irtózom a poliptól. Kegyetlen és hideg. Érzelemmentes. A szarka? Ostoba, és csak a talmi ragyogásra figyel.
Melyik a legokosabb, legerősebb állat? Őt szeretném már végre a porondon látni.
Bár valójában mindegy. Egy fecske nem csinál nyarat, hogy a zoológiánál maradjunk.

Valami alapvető hiba van az emberi elme kódolásában. Talán az agy installálásakor egy előjelet elrontottak, és ettől nem rendeltetésszerűen fut a program. Ettől a megváltozott parancstól lehet, hogy egyesek gondosan felhalmozzák az anyagi javakat, míg mások éheznek. Ezért önző és hazug az emberiség, ezért törekszik csak a saját javára. Lehet, hogy "Billgétsz" őse alkotta ezt a programot? Talán "ápgrédelni" kellene, vagy lecserélni egy korszerűbbre. A millenniumra megcsinálhatta volna valaki az új homo-sapiens változatot.
Kedves naplóm, én hiszek az emberi jóságban, csak az a baj, hogy oly keveset találkozom vele. A hétköznapjainkban jelen van, hisz segítünk az elesetteken, pártfogoljuk a rászorulókat. Mi adófizetők, akik átlagjövedelemből élünk, átlagszinten, átlaglakásokban, mindezt mi tesszük. Akik viszont valódi segítséget nyújthatnának, kevéssé gyakorolják ezt a tevékenységet.
Szóval jó lenne ha valaki végrehajtaná azt a fránya programmódosítást amíg még nem késő.



Utoljára változtatva 01-10-2004 @ 10:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-11-2004 @ 04:50 pm)

Comment: Az ember remekül van kódolva, egyedül a kommunikációja selejtes. Minden baj oka, hogy Te azt hitted, hogy én szt hiszem, hogy Te azt hiszed :) Az írás egyébként tetszik.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds