[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 159
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 159


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

RENDKÍVÜLI KIADÁS
Ideje:: 12-03-2004 @ 04:36 pm

"A nemzet közös ihlet" József Attila Bár ebben a blogban nem szándékoztam, és a jövőben se szándékozom politizálni, most mégis "helyzet van", ahogy ti ott Pesten mondani szokjátok, legalábbis, azok szerint a hülye showmanek szerint, akiket a tévében nézek. A kérdés azonban, amiről írni akarok, egyáltalán nem ilyen vicces, hogy jópofizni lehessen vele! Gondolom, kitaláltátok, hogy a határon túli állampolgárság ügyében fordulok most hozzátok. Sajnálom, hogy a pártpolitika ennyire szétcincálta ezt az ügyet, amely közös nemzeti sorskérdésünk. Én most nem kívánok a pro és kontra érvekkel foglalkozni, inkább egy olyan tényezore hívnám fel a figyelmeteket, amellyel eddig egyik fél se foglalkozott. Mert ez a népszavazás véleményem szerint nemcsak rólunk, határon túli magyarokról szól, hiszen én nem leszek magyarabb attól, mert papírom van róla, de kevésbé se leszek magyar, ha megtagadjátok ezt tolem, legfeljebb rosszul fog esni. Ti azonban most utólag itéletet mondhattok a történelemrol! Igazolhatjátok, vagy elvethetitek Trianon jogosságát, hogy Párizsban az urak önkényesen határokat huzogattak a térképekre, ezzel milliók sorsáról döntve. Igazolhatjátok, vagy elvethetitek azokat a hazugságokat, amelyekkel a magyar nemzetet rágalmazták, és amelyek ezekhez a diktátumokhoz vezettek, hogy a magyar nemzetet némelyek még ma is bunös nemzetként emlegetik,és legszívesebben a vádlottak padjára ültetnék. Sokszor elhangzik az az érv is, hogy az "igen" mennyibe kerülne, de hogy a "nem" mennyibe kerülne, arról még nem hallottam, hiszen az a "nem" tényleg lehetetlenné tenné, hogy a magyarok a szülőföldjükön maradjanak, mert a többség minduntalan az orrunk alá dörgölné/és nem is minden alap nélkül/, hogy "mit akartok ti, akiket még az anyanemzetetek is megtagadott!", és így már valóban nem lenne más választásuk, mint elköltözni! Ezek a szempontok is azok közt a kérdések közt lesznek tehát, amelyrol december 5-én szavaztok, és ehhez kívánok nektek innen a határon túlról bölcs megfontolást!


Utoljára változtatva 12-03-2004 @ 04:36 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 12-03-2004 @ 05:24 pm)

Comment: már akartam neked mondani: mi lenne ha néha sorközökkel tagolnád az írásod??? én arra szavazok! meg persze az ítéletre a történelem felett... mert nekünk ez "csak történelem", de akikről szavazunk, azoknak az élet... az életre meg csak IGEN-nel szabad szavazni:)


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 12-03-2004 @ 08:03 pm)

Comment: Én átérzem a helyzeted,de ettől függetlenül is számíthatsz az én szívből jövő IGEN-emre! Szeretettel:A.


Hozzászóló: e-gal
(Ideje: 12-15-2004 @ 10:04 am)

Comment: Kedves Stako! Sajnos lett, ami lett. A politika alaposan belemaszatolt az Ügybe, s sokan nem látnak át ezen a maszaton, sőt a politikával takarózva utasítják vissza azt a bánkódást, ami annak elszalasztásán kesereg, hogy végre összefoghatott volna a nemzet, a széthúzás helyett. galamb


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds