[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 158
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 158


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Mindless.gif
Belyegek, viccek - eletszinvonal.
Ideje:: 12-08-2004 @ 03:27 am

 

Belyegek, viccek - eletszinvonal.

Megallapitas :  ahol a belyegek gyonyoruekes sok-sok vicc keletkezik nap, mint nap!..ott az eletszinvonal a leveli beka feneke alatt van!
Azt hiszem, a gyakorlat tapasztalata folyaman, errol meggyozodhettunk a Magyar Nepkoztarsasag korszakaban, salyat borunkon. A belyegek tomegben lettek kiadva, gyonyoru mintazattal, egyedulallo motivumokkal - Halasi Csipke, Csikosbojtar, Viragok - nem beszelve az Olimpiai Sorozatokrol es az Urhajos sorozatrol. Kicsik, kozepesek, lepedonyi nagysaguak. Szinek kaprazata, tokeletes tipografia!..aztan par ev mulva, a buzgo gyujto, ha erteksiteni akarta (pl. egy becsi zuguzletben), a tulaj ajanlotta: kilora megveszem de hogy lassa, milyen nagylelku vagyok - mert maga szimpatikus nekem - a 2 shillinges kiloarra, rateszek egy kulon shillinget!..de csak maganak!..a blokkokert, egyenkent, adok 5 shillinget.

Viccek, minden nap tizesevel szulettek! Ezek, mar sokal ertekeltebbek voltak - az AVH altal felbecsulve! Egy-egy viccert, akar 5-ot is adtak (nem shillingben!..evekben! Recsk-en, vagy mas hasonlo udulotaborban! A konnyujaratu viccekert, 1-tol 3 ev jart - Kistarcsan!
Biztosan a magas arfolyam miatt volt, hogy a viccek tovabb is termelodtek, jo minosegben, szemben az ipari termekekkel, amelyek siralmasan rossz minoseguek voltak.

Ma, a belyegek kevesbe " klaszikusan" szepek de nem csunyak!..szoval, valahol ugy kozeptajon vagyunk, kibujva a beka alol!
A viccek? ...  vannak!..jo viccek, vanak ma is!...kulonosen a valasztasi viccek nagyon jok!

Az eletszinvonalrol pedig..arrol jobb, ha nem beszelunk!...az nem egy vicc!

 



Utoljára változtatva 12-08-2004 @ 03:36 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 12-08-2004 @ 06:06 am)

Comment: Csak arra lennék kiváncsi, hogy ma a bécsi zugüzletben miként vélekednek életszínvonalunkról....


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 12-08-2004 @ 12:58 pm)

Comment: Az "Osztrak Sogor"..-egyelore, nem nagyon orul, hogy beleptunk a Unioba!...szigoru "unio-i standard" -et kovetelnek meg tolunk!..ezzel nehezseget okoz sok Magyar foldmivesnek!...novekszik a gondja!..ezutan derul ki - majd, hogy mi a valasz Nefeleccss kerdesere.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds