[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 198
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 198


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Rohanás az élet
Ideje:: 12-14-2004 @ 08:05 pm

Azzal kezdődött, hogy éjszaka mindössze 4 órát aludtam, annyira köhögtem. Reggel alig támolyogtam, így a férjem vitte a gyerekeket az oviba. A lába már jobban van, így elmentek a busszal. Gondoltam, pihenek egy kicsit, délben meg majd alszom, de nem így történt.

Délelőtt volt egy kis dolgom a városban, közben pénzt is kaptam, így elindultam vásárolni. Vízilabdasapkát akartam venni a legnagyobb fiúnak. Összejártam a sportboltokat, de sehol nem volt, végül az uszodában azt mondták, hogy ilyen, mint vízilabdasapka nem kapható, ezt a csapatok szokták megrendelni. Közben találkoztam a védőnővel. Tulajdonképpen soha nem dolgozott azokban a körzetekben, ahol mi laktunk, de tíz éve jól ismerem. Született védőnő, aki pillanatok alatt felismeri a helyzetet, tanácsot tud adni, s mindezt úgy, hogy nem oktat ki. Most is elmondta, hogy mit hogy csináljak a gyerekekkel. Bár a válasz már megfogalmazódott bennem is, de ő megerősített ebben.

Visszamentem hát az egyik sportboltba és vettem két úszósapkát a lányoknak. Aztán Zsoltinak vettem rendes, felnőtt méretű paplant. Először lebányásztattam a legfelső polcról egyet a rövidáruboltban, aztán kiderült, túl nagy a 2X1 méteres, így egy másik stócból szedtek le egy kisebbet, ami belefér a már meglévő huzatjaimba. Ezután a nagyfiúnak akartam vásárolni egy márka nélküli úszónadrágot, de persze nem kaptam sehol. Ilyenkor a kínaik már nem tartanak, a márkásak meg túl sokba kerülnek. Végül kaptam egyet a legutolsó kínaiban, kicsit kicsi lett ugyan, de ez nem az a vacak dzsörzé, ez JERSEY! :) Nem sokáig húzza, úgy hiszem. Láttam esernyőt is, azt is vettem neki.

Mire hazaértem, sehol senki. Kiderült, hogy Zsuzsit hazaküldték az óvodából, mert köhögött és belázasodott. Így egy óra múlva indultunk vissza. Vettünk közben csizmát is. Az orvosnál rengetegen voltak, ismét találkoztunk a védőnővel is, meg Böbi volt osztálytársnőjével, akik kiköltöztek falura és onnan járnak vissza a gyermekorvoshoz. Az oviban mondták, hogy Zsolti is köhög, így ismét vissza kellett menni az orvoshoz. Az asszisztensnő először azt hitte, rosszul lát, hogy újra a váróban vagyunk. A héten már nem mehetnek oviba, így nekik már kitört a téli szünet.

Otthon persze a gyerekek nem örültek semminek, Böbi egy plüss párnát nézett ki magának a MOL kútnál, neki az kellett volna, de juszt se fogom megvenni, rengeteg plüss vackunk van, és csak taposunk rajta.

Aztán még vissza kellett menni a gyógyszertárba. Szerencsére egész olcsón megúsztam. Csak a városközpontban tudok ilyesmit venni, mert a közeli patika hol zárva van, hol nyitva, mert valami anyagi gondjuk lehet. Hazafelé ismét találkoztam a védőnővel.

A mosógép-ügy is megoldódott. Azután, hogy elromlott az automata, az utcán találkoztam az egyik ismerősömmel, kérdeztem, nincs-e felesleges centrifugája kölcsön. Ott volt vele a kolléganője - szintén védőnő -, aki másnap felcsöngetett, hogy van egy neki, el is vittem ajándékba. Közben akit megkérdeztem, annak is lett volna, de kettőre már igazán nincs szükségem. Aztán egy barátnőm révén kaptam egy hagyományos mosógépet is egy ismeretlen asszonytól. El kellett érte menni kocsival, szerencsére egy ismerősöm elhozta. El is neveztem a gépet Katyusának, mert elég nagy hangja van, de azért Gabi édesdeden tud aludni mellette. Már csak az automatát kéne valakire rásózni, mert az összes helyet elfoglalja a fürdőszobában.



Utoljára változtatva 12-14-2004 @ 08:05 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Móka
(Ideje: 12-15-2004 @ 08:11 am)

Comment: Valóban rohanás az élet, de szerencse,hogy a jó emberek nem rohannak el melletünk-csak úgy. Áldott ünnepeket kívánok az egész családnak. Szeretettel Móka


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 12-15-2004 @ 07:56 pm)

Comment: régóta nem hallottam a hangod... jó tudni, hogy vagy, még ha rohanósan is:)


Hozzászóló: khama
(Ideje: 12-17-2004 @ 09:27 am)

Comment: Jó volt olvasni a "rohanós" napodat Bogika! Jó látni, hogy van még empátia az emberekben.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.46 Seconds