[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 128
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 129

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Angry.gif
Az onos eso.. kenyszerito, idekerget..a
Ideje:: 12-20-2004 @ 05:03 pm

 

Az onos eso.. kenyszerito, idekerget..a
Blogba!

Hat, mit tehetunk?..ilyen az ido!..baratom, Pestrol irja : "oregem, seggre estem!..esetem az onos eso indokolja!" ..erre valaszom : (lehet, hogy valakit erdekel, lehet, hogy nem!) reszvetem a hatsod irant, de sok figyelmet erre nem fordithatok, mert panaszod, helyzetemhez kepest, smafu dolog!...Ez, itt Kanada!..es eppen, ma, minusz ( ne rohogj ki!.. negyvennyolc fokot osztogat a telapo!.. minusz celziusz fokokban..ez, meg az oreg Salamon Bela (regi jo komikusszinesz) altal hordott cipo szamanal is nagyobb!..neki csak 47-es volt a laba!..ahogy en tudom. 


A problema ilyenkor a kocsival kovetkezik be, az elet meg nem allhat, a nyavalyas 48 miatt!..de kocsit inditani, - mivel a fokok nem engednek a 48-bol! - reemalom! Az akkumulator, barmilyen jo is, 30-on felul ( alul ) feladja!
       Egy jol kiagyalt modszere van a hideginditasnak : minden parkolo helyen egy konnektor is van!..abba bedugod a kocsibol kilogo madzagodat ( a kocsik ilyennel el vannak latva) es a madzag masik vege egy, a motorblokkba melyulo futorudacskaval melegitve azt, nem engedi lehulni annyi minuszra, hogy az akku olyan hidegge valjon, hogy ne mukodne!..ugyes?..ugye?

Azert a baj, nem kerul el!...aaah!..dehogy!..nyaron , osszel, mkor  az ido nem hideg, nem logatod ki a madzagodat!..az csunya dolog!..azt rejted a motorhaz fedele alatt, nem is latszik ki belole. Azonban  a hirtelen jott hideg, madzagodat rejtve talalja!..es keson kapsz eszbe!..rohanhatsz le, kiasni a hobol, eloszor a kocsit, aztan felfesziteni a lefagyot motorhaz tetejet es kipiszkalni a rohadt madzagot belole!..bedugni konnektorodba a veget es ket orat varni, mig az akkumulator megmelegszik, annyira, hogy kepes inditani!!..hat igy megy ez a figura!

Hat, mi ehhez kepest egy sima...seggreeses???



Utoljára változtatva 12-20-2004 @ 05:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 12-21-2004 @ 08:11 am)

Comment: na szkallas, erre mondják: mindenkinek a maga keresztje... mert bizonyára iszonyú lehet az a mínusz nagyon sok (egy vacak téli kabátban, vagy az utcán álldogálva), de amennyire én tudom, jól ki van ez ott találva... és seggre esni is lehet akkorát, hogy szét megy az ember feje tőle... szóval másnak mindig jobb lehet, de lehet, hogy más még én sem lehetek:)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 12-21-2004 @ 01:48 pm)

Comment: -48 fok még Szibériában sincs! Kell ám fűteni, hogy a lakásban +18 vagy melegebb legyen!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds