[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 232
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 232


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Lesz ez jobb?
-: Myra
Ideje:: 12-29-2004 @ 10:33 pm

Jó lenne kicsit lenyugodni. Olyan hangulatváltozásaim vannak, hogy magam is meglepődök...

Itt van/volt ez a két hét szabadság - 2005. január 3-ig tart -, amitől nagyon féltem! 

Amíg dolgoztam, tudtam, hogy nagy baj nem lehet. A munkaidőm 7-kor kezdődik, de én már 6-ra beértem minden nap... Egyszerűen nem tudtam éjszakánként aludni. Bent szinte kivétel nélkül pasik vesznek körül. Mehettem volna az üzem másik részébe is dolgozni, ott 90 %-ban nők vannak, de nem mentem. Jobb ellenkező neműekkel dolgozni, úgy gondolom. A "fiúk" humorosak, barátságosak, mindíg van egy kedves szavuk... ( nem mondom, hogy a nők közt nincsenek ilyenek, de nekem más a tapasztalatom )

Szóval a munkám. Szeretem amit csinálok! Egyrészt nagy figyelmet igényel, így leköti az időmet; másrészt tényleg szívesen csinálom. Sokszor érzem azt, hogy ez az egyetlen pozitív dolog az életemben.

Az utóbbi időben volt egy hobbim - Szlovákiába jártam át tippmixelni -, tudom, nem egy nőies időtöltés :)  Ebben is a kihívást kerestem, nyertem x ft-ot rajta, de valahogy ellaposodott az egész. Vagy lehet, hogy csak én únok meg mindent idő előtt?

Szóval itt ez a két hét... Iszonyú! Más örül, ha nem kell dolgoznia s kap 2 hét szabadságot, én meg nem tudok (vagy nem akarok?) mit kezdeni a hirtelen jött idővel.

Nagyon szeretem a karácsonyt, minden évben hónapokkal előtte kezdtem készülődni rá. Idén volt az első olyan ünnep, ami nem érintett meg igazán. Pedig csodálatos ünnep.

Tudom, hogy minden hozzáállás kérdése, s azt is, hogy csak magamon tudok/tudnék segíteni. De nincs erőm. Kettősség lakozik bennem. Vagyok ÉN, a 26 éves munkájában sikeres, anyagilag is elismert nő, aki tudja élvezni az életet, szeret utazgatni, mindene a zene, kedveli a finom koktélokat... és vagyok ÉN, aki éjszakákon át nem tud aludni, aki siratja az elveszett szerelmet, aki boldogtalannak érzi magát, aki legszívesebben összekuporodva bújna el egy sarokba, aki elveszítette a reményt s aki most is a könnyeivel küszködve írja ezeket a sorokat... 
Túl nagy a szakadék a két énem között. Nem vagyok pszichológus, nem tudom, hogy ez mennyire egészséges vagy ez már valami lelki károsodás?

Mindenkinek vannak nehéz időszakai, ez tény. S mindenki másképp éli túl. Nekem most nehezen megy minden. Túl nehéznek érzem.

Félreértés ne essék! Én nem sajnáltatni akarom magam ezekkel a sorokkal. Tulajdonképpen miért is írok most? Ez egy önvallomás. Talán ha holnap visszaolvasom, többet tudok meg magamról.

Elolvasok itt az oldalon nagyon sok verset és hozzászólást, próbálok erőt meríteni belőle, mert sokan vagyunk itt, sokféleképpen gondolkozunk, sokmindent látunk. Lehet, hogy ti vagytok a gyógyszereim? Igazság szerint a közvetlen környezetemben is vannak olyan emberek, akiktől támogatást kaphatnék, de nem közeledek feléjük.  Most minden mindegy.

Lehet, hogy sokan csak legyintenek rám, miért van világfájdalmam egy "kis" bánat miatt (vagyis több miatt), amikor a világ más részén 100000 ember hal meg értelmetlenül és több millióan éheznek... De hát mit tegyek, ha én itt vagyok, itt élek és nekem EZ fáj?

Lehet valamit valamikor nagyon elrontottam?!



Utoljára változtatva 12-29-2004 @ 10:34 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: veva
(Ideje: 12-29-2004 @ 11:41 pm)

Comment: Az elrontást felejtsd el! Ha vannak is olyan dolgok, amiket másképpen kellett volna csinálnod, arra nem most fogsz rájönni, hanem amikor már megnyugodtál, és tisztán látod az egészet. ------------- Gyógyszer? Az írás mindenképpen az – deee a társaság is besegíthet! Időnként találkozunk, s az egy jókora adag feltöltődést jelent (nekem legalábbis). ------------ S, hogy Neked mi fáj? Senkinek nincs joga legyinteni a másik ember bánatára. Ami közelebb van, az jobban fáj, mint a távoli.


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 12-30-2004 @ 01:42 pm)

Comment: Nem rontottál el semmit! Vannak ilyen napok...el kell fogadni. Mindenkinek vannak mélypontjai és az a lényeg ,hogy felállsz belőlük! Erősítsd a pozitívumokat és örülj aminek örülhetsz. A bánat meg elhalványul,ha nem arra koncentrálsz. Fel a fejjel! :)


Hozzászóló: Alex
(Ideje: 01-01-2005 @ 01:29 pm)

Comment: Mélyen eggyüttérzek veled, és ne aggódj, nem vagy egyedül ezekkel a bolyongó érzésekkel.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds