[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Év végi összegzés 2004
-: Soge
Ideje:: 12-31-2004 @ 03:24 pm

Ahogy közeledik a szilveszter, szinte kényszert érzek arra, hogy átgondoljam az elmúlt tizenkét hónap eseményeit, hogy mennyiben változtam meg egy év alatt.

A 2003-2004-es tanévben jól teljesítettem, saját várakozásaimat is sikerült felülmúlni, ami sajnos a 2004-05-ös év eddigi szakaszáról egyáltalán nem mondható el. A nyáron minden megváltozott. Számoltam a napokat, hogy újra iskolába mehessek. Erre már tíz éve, 1994 nyara óta nem volt példa, utoljára akkor vártam a tanévkezdést, mint leendő elsős. Sokat gondolkodtam, hogy mi lehet az, ami ennyire az iskolához köt, mire sikerült rájönnöm, hogy nem mi, sokkal inkább ki hiányzik. Két év telt el azóta, hogy utoljára hasonló érzésekkel gondoltam valakire, ezúttal azonban minden más volt...

Az általános iskola annak idején biztos pontja volt az életemnek, állandóságot biztosított számomra még két évvel a ballagásom után is. Aztán a nyáron eltűnt a lábam elől ez a biztos alap, mondhatjuk kilométerekkel a föld felett jártam, és emiatt bizony néha igen nagyokat estem, ráadásul fejjel a betonra, ahogy azt kell. Az elmúlt négy hónapban megjártam a poklok poklát, igaz hosszú órákat tölthettem a Mennyország kapujában is.

Ez a lány - amellett, hogy puszta létezésével szebbé tette az életemet - teljesen elbizonytalanított, remek érzéke van ahhoz, hogy a legapróbb biztos pontot is megszűntesse az életemben. Megtanított rá, hogy az életben semmi sem biztos, az sem állandó, ami most annak tűnik.

Rájöttem, hogy barát és ellenség között igen kicsi a különbség, csak egy vékony fátyol választja el a kettőt, amin minden irányból könnyű az átjárás. Megtanultam, hogy az emberi lélek túl bonyolult ahhoz, hogy akár csak megpróbáljam megfejteni a működését, különösen ha a sajátomról van szó :)

Összességében tehát egy nehéz, de szép éven vagyok túl, és némi kétséggel a szívemben, de elszántan várom a 2005-ös esztendő kihívásait. Tudom, ez az év nehezebb lesz az összes eddignél, és ez nem csak a sulira vonatkozik.Még nem tudom mit tartogat nekem, de ideje lenne a kezembe venni az irányítást.

Reményekkel és félelmekkel tele várom tehát a péntek éjfélt, hogy elkezdődjn életem immár tizennyolcadik szezonja.



Utoljára változtatva 12-31-2004 @ 03:27 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 01-04-2005 @ 02:48 pm)

Comment: Reménykedj !:-) Az élet rejtély!!! Fedezd fel, éld át minden szépségével és kínjával együtt, de ne félj...nincs mitől :-)Sok sikert!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds