[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 237


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Örök igazság
Ideje:: 01-05-2005 @ 07:01 pm

Írnom kell, rólad, rólam, érzéseimról, neked, magamnak. Örök igazság: a szerelem a legnagyobb, a legszentebb dolog, mit ha nem ismersz nem vagy nő, nem vagy férfi. Kell valaki aki megért téged, kell, hogy úgy érezd megérted. Valaki aki szeret, s aki a csókodtól mint egy levél, megrezeg. Vele álmodsz, vele ébredsz fel. Ha megleled, azt hiszed tiéd, soha el nem veszted, mint végtelen tenger az esőcseppet. Elnyel, magábafogad a csoda, a gyönyörű, tiszta, mély szerelem.

Elvarázsolódsz, megismerkedsz, a barátod lesz, a varázs, a mágia, az ezerszer-ezer csoda, megnyugszol, béke lesz a szívedben, és ha ez az igazi, ragyogsz és ragyogtatsz. Megtaláltad, rádtalál a szerelem, a nyolcadik csoda, mely földöntúli, mindenekfeletti. Úgy tekint rád, mint kisbaba ártatlan szeme, minden újra, szépre csodálkozón, kerdőn: velem is megeshet valóban, igazán lehetséges?

Minden más értelmét veszti, minden mást  elhamvaszt a szerelem vérvörös lángja, hisz tündököl. A tied, megkaptad, vigyázz rá, tápláld, szeresd, és hagyd hogy szeressenek. Ne akard megmagyarázni, csak hagyd cirógatni, végigsimítani magadon az érzést, fogadd magadba, körülölel majd és megmelegít, akár a nyári szellő, lanygyos, kristálytiszta, mindenek ura, a végtelen óceán.

A szerelmet az élettel együtt, és annak végéig tanulod, meg soha nem ismered a megmagyarázhatatlan csodát, nincs képlet, szabály, csak érzetek, érzelmek.

Ajka, s ahogy megcsókol, megremegsz, ájulás, lábaid gyengék, mindennek súlya, a szerelem nehezedik rá, álomjárta, álmok közé repít oly könnyedén. Csak az ajkak beszélnek, minden más érdektelen, elmondják egymásnak a varázsigét, a Titkok könyvét, belelapoznak, beleolvasnak. Nyakán az inak megfeszülnek, te magadbaszívod az illatát, melyhez nincs hasonló, nincs más kábulat. Rácsodálkozol testének minden egyes kis pontjára, szemed színt vált, magávalragad a gyönyör, nem tudod miért, hol és hogyan, és önmagába fogad, rád tapad, eggyé válik veled, megszűnik tér és idő. Öleled féltőn, óvón, nem engednéd el, kell, bódítóan kell neked, minden pillanat, minden pillanatában, örökké. Hiszed, a halál is legyőzhető.

Létezhetsz, mert létezik, szerethetsz, mert szeret, beszélhetsz, mert érti, felfogja amit mondasz, és csak bólint, hisz neki annyira egyértelmű amit mondasz, minthogy holnap is felkel a Nap és forog a Föld. Hálás neked, ő is így gondolja : MEGSZERETTELEK EGY ÉLETRE-HALÁLRA!



Utoljára változtatva 01-05-2005 @ 07:01 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 01-05-2005 @ 09:55 pm)

Comment: A szerelem nem minden...de szerelem nélkül minden semmi! Jó volt olvasni téged! :)


Hozzászóló: Nivea911
(Ideje: 02-14-2005 @ 03:57 pm)

Comment: Hihetetlen ahogy írsz drága barátnőm.Nagyon szép gondolataid vannak.De nem csak ezért szeretlek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.27 Seconds