[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 321
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 321


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Mi kell a nőnek?
Ideje:: 01-11-2005 @ 06:45 am

Az ember lánya közelebb a harmadik X-hez úgy hiszi, tapasztalt már eleget kapcsolatok és férfiak terén ahhoz, hogy kijelentse, tudja, mire van szüksége. 

Egyszer egy ismerősöm azt tanácsolta, hogy tegyem fel magamnak a következő kérdéseket:
1. Mit várok el egy kapcsolattól?
2. Én mit adok egy kapcsolatban?
3. Milyen partnert keresek, illetve hol találom meg? 

Hmm, nézzük csak. Ideális esetben a következőket válaszolnám: 

1. Legyen harmonikus és kiegyensúlyozott kapcsolat, érezzük jól magunkat együtt a párommal, hosszútávon gondolkozzunk, belső biztonságot adjon, spontán önmagam tudjak benne lenni, na és persze felvállalhassuk egymást bárki előtt.

2. Szeretetet, odafigyelést, törődést, aggódást és játékosságot, nőies naivitással és érzékenységgel vegyítve.

3. A legfontosabb, hogy önmagamért szeressen, ne akarjon megváltoztatni. Legyen őszinte, önzetlen, férfias, higiénikus, intelligens, humoros, legyen kisugárzása, érezzem mellette, hogy NŐ vagyok, hasson rám, stb., stb., stb. Hogy hol találom meg? Bárhol, mert létezik! 

De vajon tényleg létezik-e ideális eset/kapcsolat/partner? 

Hányszor hittem, hogy „igen, érte bármit.”
Francesco-ért például még az országot is elhagytam volna. Persze most már mosolyra fakaszt, ha felidézem, hogy Milánóban mesebeli királylánynak éreztem magam. Kár, hogy a romantikus mesék is, akárcsak az álmok véget érnek egyszer. Megtanultam, hogy a távkapcsolatok nem működnek, hogy néha kell a szorosabb kulturális kapcsolat (főleg a családok miatt), hogy nem jó mindent menetrendszerűen eltervezni, de azt is, hogy létezik őszinte, igazi szerelem. 

Bé más volt, a lepedő virtuóz, Fra ellentéte. Önálló, tudatos, független férfi, aki ráadásul fantasztikusan jó szakács is. Vele túlléptem a saját korlátaimat, amelyeket a társadalom erkölcsnek csúfolva nevel belénk, és bár nem volt szerelem, csak kötődés, a végjátékból azt is megtanultam, hogy jobb, ha nem várjuk meg, hogy a másik mondja ki, hogy „ennyi volt”. Ja, és csak a testi vágyaktól hajtva ne jöjjünk össze később. 

Aztán Ákos arca villan be. A leghelyesebb srác, akivel jártam mégis kisebbrendűségi érzésekkel küzdött. Tanulság: beszélni kell az érzésekről (arról is, ha nincsenek), a gondolatainkról. Nem jó, ha csak jól elvagyunk együtt, de nem tárjuk fel önmagunk. 

Tibi pedig – jaj! – a legnagyobb őrültség. De elmondhatom, hogy kipróbáltam a szeretői státuszt, még ha tényleg igaz is, hogy a nős pasik nem hagyják el a feleségüket.  

Lacó, kedvenc ábrándos-szemű Múzsám. Neki elhittem újra, hogy létezik szerelem és egy közös jövő reménye. Aztán persze kiderült, hogy a barátságból született szerelem megöli az őszinteséget, ismét beigazolódott, hogy a távkapcsolatok nem működnek (hacsak nem akar mindkét fél közelíteni, feladva a biztos jelent is akár), és bizonyítékot kaptam egy régebben felállított elvemre: ne kezdjünk nálunk fiatalabbal. 

Most pedig itt vagyok kiegyensúlyozottan, flörtökön és komolynak gondolt kapcsolatokon túl, másfél éves ismeretség után pár napra fizikálisan beteljesült vágyakkal. Élvezem még, hogy ésszel, érzelmek nélkül kontrollálom a dolgokat. Jó így nőnek lenni, beseperni a bókokat, a rajongást, 100%-ban őszintének lenni, vállalni, hogy ez csak ennyi… 

… gondoltam eddig. De most minden porcikám folytatást akar, telefonhívásokkal, találkozásokkal visszaigazolt bizonyítékot arra, hogy kellek.
Csak amikor ezt megkapom, ott a gyomorösszehúzó érzés: mi van, ha kötődni fogok? Ha az agyam kezéből kicsúszik a gyeplő? Vajon kiszolgáltatott leszek? Mennyire fáj, ha ezzel esetleg visszaélnek? Hogyan tovább? Akarom őt egyáltalán? Mit akarok tőle?
„Ez sosem volt barátság, csak vonzalom! Nem szerelem, csak vágy!” – dübörögnek bennem a szavak. 

És hiába az ideális válaszokat tartalmazó lista: milyen legyen, mit várok el, mit adhatok… nem tudom!
Hisz mindenki más, és a tapasztalatok hatására én sem vagyok senkivel ugyanaz. 

De most akkor tényleg: mi kell a nőnek?

 

 

(2005-01-10)



Utoljára változtatva 01-11-2005 @ 06:45 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-11-2005 @ 08:14 am)

Comment: Drága Luna! Le a kalappal, hogy ezt le merted írni:) (én már nem aggódok érted...)


Hozzászóló: samway
(Ideje: 01-11-2005 @ 08:36 am)

Comment: Drága Luna ! Civilben Olgi,örülök,hogy kiírtad magadból és mások okulására is szolgálhat. De,itt a de a "fénynek bármennyire is csillog van árnyéka"tehát 100%-os megfelelőség kizárt,téged ismerve ez nagyon nehéz feladat.Nos mivel inteligens,kellemes,szép,pajkos de komoly nőnek ismertelek meg.Akivel nemcsak bolondozni hanem nagyon is komoly dolgokról lehet beszélni,s mint a blogból is látszik elég mélyenszántó gondolataid vannak. Most pl. a párválasztásról,de nálad kiterjed más területre is.Nagyon jó a blogod,lehetett volna a címe:"Utmutatás kezdőknek"hogyan értékeljük a másik nemet. Ezt nem rosszindulatból írtam. Gratula s fel a fejjel eljön az igazi!!!!! üdv-sam


Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 01-11-2005 @ 09:42 am)

Comment: Azon, hogy "mi kell a nőnek", már meglehetősen sokan tűnődtek. Az eredmény: elméletek tengere; egyik jobban hangzik, mint a másik. Egészen addig igaznak is tűnnek, amíg fel nem tűnik a NŐ. Akkor ugyanis minden elmélet halomra dől. Szerintem ugyanis erre kérdésre nincs jó válasz, hacsak az nem, hogy hol ez, hol az. A NŐ az, aki ellenáll minden szabványosításnak, és elméletnek. A NŐ Van. A NŐ (egyetlenegy nő is) bonyolultabb, mint a géntérkép.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-11-2005 @ 03:03 pm)

Comment: Lenyűgöztél Luna! :) Mi kell a nőnek? MINDEN!


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 01-11-2005 @ 10:15 pm)

Comment: Pedig olyan egyszerű... A FÉRFI. :)


Hozzászóló: samway
(Ideje: 01-12-2005 @ 03:16 pm)

Comment: Igazad van Anonyma,de elöször csak az alma kellett !!!! :)))))))))))))))))))vagy nem? onnan jöttek a bajok csöstül...üdv-sam


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-13-2005 @ 12:00 am)

Comment: Amikor elolvastam, egyetlen (azaz mégis kettő) szót akartam írni, de Anonyma leírta! :))


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 01-13-2005 @ 08:05 am)

Comment: Igen, a Férfi kell .Egy bizonyos együtt eltöltött idő után világos az is , hogy mi nem kell a Nőnek.....:-)Nagyon tetszett!


Hozzászóló: Charmed
(Ideje: 01-19-2005 @ 09:30 am)

Comment: Kedves Luna! Szerintem ne nagyon agyalj a félelmeiden, még a végén bevonzod ... hagyd alakulni és aminek jönnie kell, az jön, hidd el! Igen, persze hogy férfi kell a nőnek, de a legfontosabb, hogy igazi nők lehessünk mellettük.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds