[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 235
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 235


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

... a végkifejlet folytatása ...
Ideje:: 01-18-2005 @ 04:47 pm

Ennek sosem lesz vége???

Négy hónap. Négy hosszú, kemény, fáradalmas, magyányos hónap telt el azóta, a bizonyos nap óta, hogy kihajtott Ő az életemből. Ha belegondolok nem is olyan hosszú, hisz csak 120 napról van szó. De lelassul az idő, megállnak az órák, és a percek sem váltják egymást. Sosem lesz tavasz, sosem lesznek rügyező faágak, sosem fogják a hóvirágok jelezni a csodálatos színekkel teli évszak közeledtét, sosem fogok zöldellő réteken sétálgatni? Sosem fog szívem újra kinyílni, mint a bimbózó virágok, melyek életre vágynak, sosem fog lelkem boldogan szárnyalni, mint pillangók a kellemes tavaszi melegben? Sosem fog szemem csillogni, mint patak vize a napsütésben, sosem fogok már méz édes csókot lehelni, szerelmesen és önfeledten?

Ne próbálkozz, hanem cselekedj - mondják sokan. De nem tudok parancsolni szívemnek, nincs hatalmam felette, nem enged be senkit, nem fogad el mást, nem tud szretni akárkit ... mert minden nap, minden órájában és percében arra a szenvedélyre vágyik, arra az érzékiségre, arra a megfoghatatlan, érthetetlen, gyönyörű lélek szárnyalásra, lélek egyesülésre!

Sosem feledem azokat a pillanatokat, amikor a szemembe nézett, és csak nézett, mélyen, bársonyosan. Egyetlen pillantásával tüzet szított, és lángbaborította szobát, lángoltak a falak, apró parazsak égették bőrünket ... amikor megcsókolt, megmozdult az egész világ, és az összes csillag felragyogott miközben a hold fénye kandikált be az ablakon. Az egész világ értünk élt és mi pedig egymásért ...

De már csak én élnék azokért a percekért ... akarok, de nem tehetek semmit. Reménykedtem egy bizonytalan időben, egy bizonytalan nemben, amely talán biztos igenné alakul, de nem. Semmi sem bizonytalan, minden biztos ... hiszek abban a 12 órában, hiszek abban a tűzben, amelyben most égek el, szép lassan, s fájdalmasan. Talán majd hamvaimból megszületik egy új élet, melyben lehetek még ilyen boldog, élhetek át hasonló szenvedélyt ... ezesetben várom, hogy elégjek ...



Utoljára változtatva 01-18-2005 @ 04:47 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 01-19-2005 @ 09:12 am)

Comment: Ha azt írom, hogy nekem több mint félévbe telt túljutni rajta és a saját érzéseimen iránta, az téged nem fog vigasztalni. De a lelki fejlődésedhez kell ez az állapot-állomás is. A tavasz meg eljön - mindig! :) Szóval kitartás!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds