[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 143
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 143


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


smile.gif
Az élet írta...
Ideje:: 01-27-2005 @ 11:54 pm

Csak azért írom le, mert jól esik,hogy az életben még történnek csodák!

Van egy ismerősöm,egy hölgy akinek az életét akaratlanul is nyomon követem már évek óta.

Szóval amikor még tini lány volt megismerkedett egy gyönyörű kékszemű fiúval....na ná,hogy szerelem lett a dologból,nem is akármilyen,igazi első szerelem! Minden szépségével és fájdalmával együtt...mert fájni azt nagyon tudott,majdnem halálosan,főleg akkor amikor a Szépszemű családja az ország másik végébe költözött. Egyszerű emberek voltak,oda mentek ahova a munka szólította.Becsületesen nevelték egyetlen fiúkat.Büszkék is voltak rá amikor a szakmunkásképző után egyedül gondoskodott már magáról,sőt már sporolt pénze is volt!

A lány,nevezzük Mosolygósnak,nagyon szomorú volt mert a Szépszeműtől kapott levelek ellenére érezte,hogy örökre elszakítja őket a távolság.Jómódú szülei voltak,édesapja a község vezető emberei között büszkén újságolta,hogy lányát felvették a főiskolára.

...Teltek az évek ,a levelek ritkultak majd végleg megszüntek. Tudtak egymásról, mert időnként összefutottak közös ismerősökkel és így néhány elejtett szóból következtetni lehetett erre-arra.

A friss diplomás Mosolygós büszkén és boldogan vállalt munkát édesapja mellett a községházán.

Szépszemű meg dolgozott keményen,szerette a munkáját és jól is fizették,még maszekolni is tudott.Házat vett magának sőt még egy zsigulira is futotta! Mikor átvette az autóját és pontra tette,első gondolata az volt,hogy most már nincs akadály...mehet Mosolygóshoz. El is indult és meg is érkezett.

Nagy vigasság volt a faluban...már messziről hallatszott a nóta...lakodalom van a mi utcánkban...

Igen,Mosolygós lakodalma volt. Nagyon várta már ezt a napot,hófehér ruhában fátyollal,csokorral mindenki örömére férjhez ment a falu polgármesteréhez. Addig-addig mondta mindenki,hogy milyen jó neki...míg el is hitte. Egy darabig.

Rá egy évre fia született,addigra már tudta,hogy ez az egyetlen öröme.

Szépszemű egy maszek munka alkalmával megismerkedett egy szerény ,csendes lánnyal.Fél év múlva elvette.Nem szerelemből csak úgy,mert hát kell az ember mellé asszonynép...Teltek az évek,takaros asszonykája keze alatt megszépült a ház ,a kert,a veteményes.Még nyaralni is elmentek,Balatonra,hegyekbe,mikor hova.Nagyon szép életükből csak a gyerekkacaj hiányzott .Orvoshoz mentek,hol megtudták nekik soha nem lehet...az asszonyka gyógyíthatatlan beteg. Szépszemű akkor érezte először,hogy milyen nagyon szereti! Házasságuk 17.évében vesztette el.

Mosolygós szakmailag nagyon sikeres lett,senki még csak nem is sejtette,hogy milyen nehéz a élete van otthon. Férje köztiszteletben álló személyiség,azt,hogy iszik,néha nőzik még maga előtt is tagadta sokáig! Pedig már a nászútjukon is megcsalta ,már akkor válni kellett volna amikor az első rúzsfoltos ingjét kimosta! De hát reménykedett,meg próbálkozott hátha benne volt a hiba.Fiúk születése után volt is egy nyugodtabb időszak,már azt hitte rendeződtek a dolgok,amikor a szomszéd faluból jött egy apasági kereset.

Na ettől a perctől tudta,hogy vége mindennek,válni mégse lehetett,meg hát ott volt a gyerek,aki imádta az apját.

Teltek a napok,évek,Mosolygós egyre soványabban,szomorúbban élte napjait.Mikor fia gimnáziumba ment a Városba,szomorú szívvel bekisérte a kollégiumba.

Gyönyörű őszi nap volt,igazi vénasszonyok nyara...el is határozta nem szomorkodik, inkább sétál egy nagyot a közeli parkban ,vesz egy doboz bonbont,meg egy jó könyvet és egy padon ülve élvezi a csendet. A gondolatot tett követte, el is indult az első könyvesbolt felé,mikor valaki hátulról megérintette. Megfordult és Szépszemű állt előtte!

Na ná,hogy viszonyuk lett...évekig. Szépszeműnek egyszer csak elege lett és megmondta Mosolygósnak,hogy most már dönteni kell.Türelemmel kivárta míg Mosolygós fia "nagyfiú lett",hogy el bírja viselni a válással járó terheket,de most már szeretné a saját életét élni.

Hát mit volt mit tenni,Mosolygós erőt vett magán és beadta a válópert.Lett is nagy cirkusz,kicsiben is nagyban is.A falu nem értette,hogy ezt a drága jó embert...egy munkásért. Az anyósa is éppen eleget tett,hogy kamasz fia a szünetekben ne akarjon az anyjával lenni.Szóval másfél évig húzódott a válóper.Negyvenéves szülinapján lett ismét szabad.

...Azóta valóban boldogan élnek ...a napokban születik meg a kislányuk! Apás szűlés lesz...és persze izgulnak,hisz Mosolygós mindjárt 42 éves. 

 

Szóval történnek még csodák az életben is nem csak a mesében!               



Utoljára változtatva 01-27-2005 @ 11:54 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-28-2005 @ 04:29 am)

Comment: Meg is érdemli ez az asszony.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 01-28-2005 @ 07:42 am)

Comment: De jó volt olvasni. Modern mese és mégis valóság. (Amúgy meg gyakrabban kellene írnod :) - jól csinálod!)


Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-28-2005 @ 10:08 am)

Comment: Boldogan olvastam. Nagyon jól írtad meg. Köszönöm. :)


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 01-29-2005 @ 09:25 am)

Comment: A sok félresiklott életet, a kötelesség-tudással elfojtott szabad döntések tucatját nézem, valóban üdítő érzés olvasni a történetet... reményfélét jelent, akár a mesék, hogy a jó elnyeri méltó jutalmát... Szépen írsz.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-29-2005 @ 11:02 am)

Comment: Elképesztő!!! Maga a történet... az ahogyan megírtad... és hogy még mindez igaz is!!! Gratulálok Anonyma! Felejthetetlen történet!


Hozzászóló: Boszi
(Ideje: 01-29-2005 @ 09:11 pm)

Comment: Valós mese, felnőtt mese! Erőt adó, mert igaz! S a felnőtt, ki mesében már nem hisz, hinni fog a valóban, reményt találál írásodban! Köszönöm Neked!


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 01-30-2005 @ 10:17 am)

Comment: Köszönöm lányok,hogy hozzám szóltatok,örülök,hogy tetszett! Tudom cifrázhattam,színezhettem volna a történetet,mert olyan jó alapanyag,hogy akár filmet is lehetne csinálni belőle. Mégsem tettem,csak egyszerüen leírtam,hogy lássátok ilyen is tud lenni az élet! Majd megírom,ha Mosólygós túl lesz a szűlésen. :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds