[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 270
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 270


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Hegycsúcsok
Ideje:: 02-11-2005 @ 07:48 am

Igaziból nem is szeretem nagyon a hegyeket. Szépek, szépek, de nyomasztanak egy idő után. Persze ha van tenger is a közelben, akkor más, mert az mégiscsak lapos és végtelen, és nem érzem úgy, hogy össze akar nyomni, rám akar telepedni. Biztos azért van ez így, mert alföldi lány vagyok, és ilyenkor teljesen megértem Petőfit: „ott vagyok honn, ott az én világom”.


Bár most egészen más témában jutottak eszembe a hegyek, mégpedig a kapcsolatok apropóján. Minden kapcsolat olyan, mint egy-egy hegycsúcs. Ível folyamatosan felfelé, egészen a csúcsig. A párok ott megpihennek, talán egy pillanatig, talán tovább, de egy idő után a Sors kézen fogja őket és szépen elindulnak a völgy felé. Ez olyankor történik, amikor két ember már nem tud új dolgokat kihozni egymásból. Tulajdonképpen már akkor sejtik, hogy mit adhatnak egymásnak és mit várhatnak kettőjüktől, amikor elindulnak felfelé. Csak olyankor még nem veszik észre, mert elvonja a tekintetüket a környező táj szépsége, na és a fölöttük tornyosuló csúcs.


Reggel munkába jövet ezen gondolkoztam. Hány hegyet kell megmásznunk, amíg a megfelelő csúcsra jutunk fel? Miért ragad el mindig a napfényes erdő induláskor? Miért vonz a magasság, ha sejtjük, hogy utána jön a mélység? Talán azért tartok a hegymászástól, mert alapvetően sík terepen érzem jól magam?


Kérdések, válaszok nélkül. Mégis, mindezek ellenére, azt hiszem, szeretnék házat építeni a hegytetőn, de csak ott, ahol látom a tengert!

 

 

(2005-02-11)



Utoljára változtatva 02-11-2005 @ 07:48 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 02-11-2005 @ 08:19 am)

Comment: Talán csak azért mert gyönyörű a kilátás a csúcsról...és már csak ezért is megéri! :) Ahoz,hogy ezt megtudd mindig fel kell másznod és ott fogsz tanyát verni ahonnan a tengert is látod...mert az nem látszik ám akárhonnan! :) Na!


Hozzászóló: Bri
(Ideje: 02-11-2005 @ 11:08 am)

Comment: Erről, eszembe jut, egy forró nyári délután, valahol a földközi tenger kis szigetének a partján. Csak ülök, a loggián, balra nézek, hófödte hegycsúcs felhőbe burkolva, jobbra csobog a tenger és só illatot hoz a szél. Tranziens állapot. De a martini a kézben sokat segített. ;)


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 02-11-2005 @ 03:40 pm)

Comment: Azt hiszem szeretem a hegyeket, nekem hatalmas erőt sugároznak . Jó lenne , ha reggel mikor kinézek az ablakon nem a szomszédot látnám alsógytyában ,hanem inkább a "hegyemet"......


Hozzászóló: zolifia
(Ideje: 02-11-2005 @ 04:11 pm)

Comment: Talán valami késztetés küldi az embereket a csúcsra, talán a kiváncsiság, talán az önzőség? Talán nem is mindenki tudja, hogy mi van a csúcson túl. Talán minden hegy más, és ennek megismerése hajtja az embert. Talán minden hegy megmászásával azt próbáljuk bizonyítni, hogy a másikoldalon nincs is völgy, hanem végtelen fensík. Talán az egész egy hazugság, és csak bennünk létezik a hegy legendája, mert így könnyebb elfogadni a saját képtelenségünket arra, hogy valakit elfogadjunk olyannak, amilyen...


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 02-12-2005 @ 04:09 pm)

Comment: Ezért kell magas hegyet választani:) Hogy sokáig tartson felfele az út, és lefele se érjen véget hamarabb, mint az életed... De különben meg nem hiszem, hogy a csúcs lenne a lényeg... Életünk legnagyobb részében úton vagyunk:))) (és az út maga is lehet gyönyörű -felfele is, meg lefele is)


Hozzászóló: Charmed
(Ideje: 02-21-2005 @ 10:54 am)

Comment: Számomra a hegyek titokzatosak, ki tudja, mit rejlik bennük??? Ez az ami vonz bennünket, és igen az ereje is ...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds