[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 234
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 234


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

A téglák története
Ideje:: 02-11-2005 @ 11:45 am

Lássuk csak... leírom amin éppen filózom. Az imént az Astoriától sétáltam az ELTE Kazinczy utcai épületéig, és útközben eelhaladtam a Libri mellett. És a kirakatban megláttam egy tetszetős kiállítású, nagyalakú, vastag, nyilván ezer színes képpel illusztrált könyvecskét, hogy asszondja a TÉGLA TÖRTÉNETE. Vagy világtörténete. Tudjátok, mire gondolok, amolyan Readers Digest-féle csoda. Magát a könyvet úgy 4000-6000 HUF-ra saccolom. Egy pettyet elgondolkodtam: vajon ki veszi ezt meg? Felvágos kőmüvesek, vagy olyanok, akik megveszik méterre a Föld Csodálatos Történetével és az Albániai Díszkertekkel együtt? Mert hát úgy tűnik, megéri kiadni. Amikor pár éve könyvesbolti eladóskodást tanultam, mondták, hogy javul a könyvkiadás helyzete, de...

Persze naív vagyok, hiszen akkoriban is kiadtak ilyeneket dögivel. Biztosan arról is tanultam, miért éri meg ezek kiadása, de elfelejtettem. Aki elmerül az ELTE tanulmányi ügyintézésének ingoványában, leépül agyilag.

Nem fanyalgok, nem ám! Nagyon örülök, hogy megjelenik a téglák története. Biztosan nagyon érdekes. Csak olyan nehéz elképzelnem, hogy aki kiad 4-6 rongyot egy könyvre, éppen ezt választja.

A kedvesem alighanem egy téglát vágna hozzám, ha ezt kapná tőlem Valentin-napra.

 



Utoljára változtatva 02-11-2005 @ 11:45 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 02-11-2005 @ 03:22 pm)

Comment: Biztos van olyan, akit pont a téglák története hoz lázba, például aki összeszedte az ezzel kapcsolatos információkat. Pesze nem gondolom hogy sorban állás lesz és egymást taposva tolonganak majd az emberek:-)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 02-11-2005 @ 03:50 pm)

Comment: Ha meg tudnám venni, én megvenném. De én a könyvesboltnak általában csak a kirakatáig szoktam eljutni.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 02-11-2005 @ 10:13 pm)

Comment: Tudod a Shrekben van: "Szamár figyelj! Két dolog:" Egy - még egy közönséges tégla is többre vágyik önmagánál. (ki tudja? talán valami ilyesmiről szól a könyv... én tutira kezenbe venném, hátha) Kettő- a könyv, maga a kísértés... Sosem tudhatod mit tanulsz belőle. Ami engem illet: képtelen vagyok ellenállni. (amúgy, szia!)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 02-12-2005 @ 09:26 am)

Comment: Bírlak, Valentin! :-))) Jók a novelláid is!!!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds