[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 264
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 264


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Sorstalanság
Ideje:: 02-23-2005 @ 01:17 pm

Ma reggel, iskolai szervezés keretében moziba vittük a diákokat, hogy megnézzük közösen a Sorstalanság c. filmet, ami az idén már érettségi tétel, nálunk legalábbis, mármint a regény. Engem mindig nagyon feldúl ez a II. VH-s zsidóüldözős téma, de ennyire talán még egyik film sem kavart fel. Megdöbbentő az, amit át kellett élniük EMBEREKNEK! Megdöbbentő az, ahogy emberek bántak (bánnak) emberekkel. Hogy semmiféle emberi értéknek nincs tekintélye bizonyos hatalmon lévő emberek fanatizmusa miatt. És a legszomorúbb az, hogy nem érzem úgy, hoyg bárhonnan garantálva lenne az, hogy ilyen nem fog még egyszer megtörténni. Az emeberek soha nem tanulnak. Még mindig annyi gyűlölet és megvetés van az emberekben. Még mindig éheznek máaok vérére, és élvezetüket lelik mások megalázásában.

Mikor változik már a világ jobb irányba? Mikor szűnnek meg végre a háborúk, és mikor lesz már szeretet és béke a világban, ahol az ember örömmel élhet, és nem gondolná azt, hoyg szégyen embernek lenni, és hogy talán jobb lenne nem is lenni. Jó dolog, hoyg vannak szép dolgok az életben, de miért nem engedi az élet, hoyg ezt élvezhessük is, úgy ahogy azt megérdemelnénk már ebben a rohanó, törtető, embertelen világban???!!!!



Utoljára változtatva 02-23-2005 @ 01:17 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: bla
(Ideje: 02-24-2005 @ 09:07 pm)

Comment: Mióta az emberi történelmet ismerjük, azaz 5500 éve ez igy van, s még sokáig így is marad kedves kollega! Rosszul neveljük a fiatalokat!


Hozzászóló: shad0w
(Ideje: 03-02-2005 @ 12:27 pm)

Comment: Közhely, de a világot a háborúk vitték előre. Mindenkit lehet nevelni, de saját meggyőződése az embernek akkor is lehet és tudja érvényesíteni, ha már nincs olyan környezetben, ami megmondja, mi a jó. A nevelés sokszor nem is mindig segít. Amikor valaki megőrül, mint Hitler is és totális hatalom van a kezében, akkor a törvények és egyéb biztosítékok miatt próbálják leállítani! :| Aztán pedig ettől a szélsőséges példától eltekintve. Amikor az atommal kísérleteztek, nem akarták a tudósok, hogy háború legyen, mégis az EMBEREK azok, akik emberek ellen fordították a tudásukat.


Hozzászóló: shad0w
(Ideje: 03-02-2005 @ 12:29 pm)

Comment: Bocs, megint én. Tehát az ember szerintem megérdemli a sorsát és pusztulásra van ítélve.


Hozzászóló: trinity11
(Ideje: 03-16-2005 @ 09:59 am)

Comment: Meglepő, de nem is olyan rég pontosan ezeket a gondolatokat mondtam én is egy kolléganőmnek. Én is azt gondolom, hogy az emberiség megérdemli, ami történik vele, de mégis bánt az embertelenség. Én szeretnék egy jobb világban élni, még ha ilyen nem is létezik.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.44 Seconds