[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 256
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 256


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

TÉVÉZTEM EGY KICSIT, AVAGY KELL-E VÍZIÓ?
Ideje:: 02-24-2005 @ 02:09 am

Hajnalnak a kellős közepén rontott rám Árpa uraság.
Persze semmi szerződés aláírás. (Argo 2?)
Semmi felkérés a 80-as évek szilveszteri vigadalmait idéző Csaó, Darwin zsűrijének elnöki posztjára.
Pedig a „Van sapkások” és a „Nincs sapkások” között lesz a duli-fuli. 
Intelligensen, finoman, nem gatyaletolós módszerrel.
Aztán bili, kéz, és ami utána jön.

Reggel nőm ráz:
„Ugye nem felejtetted el, hogy el kell vinni az autót a szerelőhöz?”.
Bal szem nyit. Képet befogad.
Jobb szemmel gond van. Színes, széles vászon.
Cinemascope ½.
Csíkban látásos érzékelés.
Mondom, hogy itt volt az Árpa.
Fogta és előzetes bejelentés nélkül, lopta rá magát a szemhéjra.             
Mint utcai harcos, kiadós verekedés után.
A gyengébb nemű meg nem tudja eldönteni, hogy sírjon, vagy pisiljen a nevetéstől.
Is-is-ezik.
És, hogy vigyázzak magamra.
„Így nem is lehet vezetni!” – gondolom miután bekapcsolom a tükörképet, és megint film jut az észbe, és megint jó, és Lesz ez még így se!
Tudod, amikor a Greg Kinnear meglátja csúnyán elagyabugyált arcát a piperetükörben?
Na, az.
Várjál-várjál, mert nem erről, hanem a tévéről, csak észbe volt a vezetés, arról meg Győzike ugrik be, mert láttam, de még egyszer várjál, mert itt van még a Fókusz legeleje.
Azzal kell indítani.
A mesteri mozdulattal, ahogy Gönczi Gábor hétköznap esténként lefejeli a kamerát.
Jó estét kíván a nagymamák kedvence és elbazsalogja a napi menüt, amit egyébként már egy hete látsz, mert öntik, mert ezerrel, és az előzetesben tulajdonképpen lezajlik az esemény 95%-a, és nem leszel okosabb a riport után, hálló!
Hozzá kell tenni, hogy a Gönczi még a legnormálisabb, de tudod van ez a hülye támadási felület, ez a megmagyarázhatatlan izé, ami dolgozni kezd, ha feltűnsz a képernyőn.
Pláne kereskedelmi!
Ha megfizetik le van tojva, gondolom.
Csak ne higgyen benne.
Csak ne tudatosítsa magában, mélyen, egész lenn a zsigerekben, hogy a Fókusz az kisebbfajta megváltó, és ügyeket gondoz, esetleg old meg, karitatív munkában, amiért az alkotók egy fillért se.
Ajajajaj. Ragadtatom elfele magam!
Mesélek inkább.
Kérlekszépen az van a kishazában, hogy Gáspár Győző mindennapjairól „realitykomdéida” készül, azaz már sugározódik is.
Ez már alapjáraton ciki, és nem is merem elővenni, mert lejárt az ezzel való viccelődésnek a szavatossága, és akik akarták már rég megtették. Tették is rendesen.
Azt azonban hozzá kell tenni, hogy lehet ezt professzionális szinten, több mint élvezhető minőségben is készíteni.
Persze, hogy az Osborne-családra, és persze, hogy Jessica Simpsonékra gondolok.
Tovább!
Valaki bepanaszolta a zebrakedvelő sztárt, hogy a „Győzike” – showban egy teljesen spontán, hétköznapi jelenetben, vezetés közben nem használt biztonsági övet, plusz még telefonált is. (Aktuális jelenet bejátszódik.)
A területileg illetékes hatóság kamerába magyarázza, hogy bizony ki kő ezt vizsgáni kéremalásan, mer’ lehet, hogy van igazságtartama az állításnak, hinnye-hunnya.
Győző srác meg ki van bukva, mert nyomorult ám az élet, mert jönnek a kritikák, a nehezen viselhető fajtából, hogy szar a műsor, és tessék elgondolkozni, vagy mi.
És akkor bele szipogunk az optikába, és riogatjuk a nézőt, a kedveset, hogy nagyon úgy néz ki, hogy abba lészen hagyva műsor mert, mondom, nagy a nyomás, és különben is: most már normális életet akar.
De, hogy igazából mi van, azt majd csak a következő adás napján tudja meg a nagyérdemű.
Hadd forgolódjon a nemzet.

Aztán reklám jön, vagy mi.
Aztán szomorú történet, szomorú szemű középkorúról, akit egyszerre hagyott el két nő.
Öt gyerek meg a nyakán maradt.
Nem egy vidám darab, és a dolgos kezű szerkesztő olyan családi tablót készít a blokk végére, hogy Havas Henrik is elpityeredne, ha látná - de hát nem látja!- , és rögvest adoptálná a csemetéket.

Miután meg lettél hatva, jön a lecsó, és ismét hazai viszonylatokról esik szó.
Internetes keresőbe, kérlekszépen, hiteles források szerint, legtöbbet VV Pandora lett beprüntyögve. Valami filmje. Valami „oda vannak érte a maszkulinok” – típusú.
Aztán Maya Gold-ra és Michelle Wilde-ra, indultunk rá netileg, a tavalyi évben.

Ilyen rosszul állunk, vagy ennyi a magányos kamasz?

A dobogó második fokán – egyébként -, a mostanában balhés Csisztu Zsuzsa toporog, akin át lett gyalogolva, gyorsan, hogy ne tűnjön fel a dobozt bámuló pórnak, nekem, hogy konkurens a csatorna!
  
Konkurens csatorna!
Persze, hogy ugyanaz!
Persze, hogy más színekkel!

Persze, ha nem léteznének, nem lenne kenyerem! (Khm!)

Búcsúzóul néhány ötlet az RTL-es szerkesztőknek, arra az esetre, ha Győzike – a sok nyomorúság miatt – mégis kilépne ringből:
ANETTKA (Űrhajózással egybekötve)
TANÁRÚRKA (Barangoljon a Havas birodalomban)
FÁBRYSANYIKA (Cerkahegyezés)
DOKTORKA (Szálljál mélyre Csernussal. Anyag nincs!)
BARNIKA (Mega, Giga, Dorina. Át fog jönni!)

Disznó vagyok! Ez van, na! Fogok én még rajongani, fogok!
De addig is, mondjon bárki, bármit:

KELL EGY KIS VÍZIÓ!



Utoljára változtatva 02-24-2005 @ 02:09 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 02-24-2005 @ 12:19 pm)

Comment: Jó kis ko/órkép, avagy miért is nem nézek TV-t. Úgy nagy általában.... miért van turbóra járatva nálam a böngészde a TV-újságban És alig találok valamit....


Hozzászóló: khama
(Ideje: 02-24-2005 @ 02:47 pm)

Comment: Remek volt, élvezetes, mert én nem nézek tv-t, így a feliről nemtom hogy kicsoda. Mit mondjak? Nem nyúltam a távkapcsolóért. :)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-25-2005 @ 08:15 am)

Comment: Hihh! :))) Nagyon jókat vigyorogtam az árpától kezdve (azért egy kicsit sajnáltalak is, no!) a műsorokig, amiket viszont nem szoktam nézni. Persze tudom, hogy vannak akik (és nem jellemzem őket, mert amit eléraknak, a néző azt "eszi") állandóan néznek minden efféle műsort - azt hiszem a "csinálóinak" sokkal nagyobb a felelőssége - de ők nem a felelősséget, hanem a pénzt látják benne csupán! :(


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds