[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 242
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 242


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Ezt nem hiszem el...
Ideje:: 02-26-2005 @ 11:32 am

Árulja el nekem valaki,hogy miért törvényszerü dolog az,hogy a pasi akiért a szívünk dobog,a barátai közelében ő a menő csávó,és akkor mi le vagyunk ugymond sz...a,de mi nők,a szerelmünk közelében teljesen elveszünk,és csak ő létezik.Mi miért nem sz...uk le az ő fejüket,ha a barátnőinkkel vagyunk?

Ez olyan bosszantó.Tegnap ugyanez történt.Minden tök jól ment a szórakozó helyen.Füztük egymást,olyan közel voltunk egymáshoz,mint még soha.Beszélgettünk,röhögcséltünk.Mondhatom hogy szinte majdnem tökéletes volt,de.. Akkor jött egy telefon,hogy menjen át egy másik helyre,ahol a haverja ünnepli a bucsu buliját.Elszomorodtam.Mondtam neki,hogy ne menjen még át,egy kicsit maradjon velem.Erre a szemembe nézett,és hozzámbújt,átölelet,és mondta,hogy nem megye sehova,inkább velem marad.

Egy óra múlva megint jött a telefon,és akkor már nem volt kiút,és mennie kellett.Mondtam neki,hogy nem fog vissza jönni,és akkor mondta hogy a discoban talizzunk akkor.Kb 2 óra múlva át is mentem a discoba.Ő még nem volt ott.Ingáztam a disco és a biliárd között,hogy hátha elkerültük egymást.Majd átmentem arra a helyre ahova őt hívták,és ott is volt még,de mintha én ott sem lettem volna.Oda köszönt csak ugy lazán,majd a haverjaival foglalkozott tovább.

Ez annyira rosszul esett,hogy kedvem lett volna bőgni,de erőt vettem magamon,és én is ugy csináltam,mint aki tök jól érzi magát a barátaival.De kérdem én.... Miért? Egész este tök jó volt minden,erre jön egy telefon,valami k...ög haverjától,és akkor mintha minden megszünt volna.A szavak,a tettek,az ölelések.De miért????????????????



Utoljára változtatva 02-26-2005 @ 11:32 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 03-01-2005 @ 12:41 pm)

Comment: Nincs ezen mit érteni Nivea, a pasik egy része egyszerűen ilyen egy kapcsolat elején. Még ha elvarázsolja is őket egy nő, úgy mondják: nehéz kerékbe tőrni őket:). De nem is kell, én azt mondom. Ha nem szakítod el a régi társaságától, a baráti körétől, a megértésedet méltányolja a szíve, s így még közelebb kerül hozzád. Ez persze nem biztos, de valószínű. És jól csináltad, hogy nem mutattad ki a mérged, elkeseredésed. Légy aranyos, kedves és megértő, az sokkal vonzóbb egy másik ember számára. Sok sikert! :))


Hozzászóló: SHANAbaba
(Ideje: 06-03-2005 @ 04:50 pm)

Comment: Nivea drága mint az kiderül egy csónaban evezünk...pont igy voltam én az utolsó párocskámal aki ahogy a haverjaihoz értünk máris 180fokos fordulatot vett és ugy viselkedet velem mintha ott se lennék ráadásul lenéző is volt meg jol leégettett hiába kértem h kisérjen haza nem tette....aztán másnap kiadtam az utját mondtam neki h jó pasi meg minden de én meg egy talpra eset nő vok aki van annyira szép és müvelt h könnyen talál magának olyat aki foglalkozik vele és nem sza*le még barátokal vagyunk akkor se.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds