[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 256
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 256


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


tongue.gif
III. Bejegyzes
Ideje:: 02-26-2005 @ 03:49 pm

Ismet itt vagyok, ujabb elmenyekkel teli! Annyira nagyon jol erzem itt magam, hogy el sem hiszem.
El lehet kepzelni?

Ulok egy szokokut mellett, ragyog a nap, eszmeletlen jo pasival szemezek, koktelt szurcsolok, szerelem, tenger, palmafak.... jaj jaj szinte el sem hiszem, hogy mindez velem tortenik meg! Nem tudom, mit tehetnek, ugy dontottem hagyom, hogy magukkal ragadjanak az esemenyek. Nem ellenkezem, nem taktikazom, csak elvezem az eletet, amit itt elhetek.

Annyira nagyon mas, mint Budapesten. Csak a szurkeseg, a hideg, jelen esetben, es az, hogy nem ereztem otthon azt a fantasztikus kiteljesedest mint itt. Talan a megfelelni akaras, hol ennek, hol annak.... nem tudom! Most csak magamnak akarok megfelelni es ez most igy eppen jo nekem.

Tetszik, hogy nagyon kozvetlenek az emberek, hogy nincs az a feszultseg, az a negativ legkor... nagyon nagyon mas!!!!!
Nem tudom meg most hirtelen mit irhatnek, talan azt, hogy olyas valami tortenik itt velem, amirol almodni mertem csak, es nagyon boldognak erzem magam. Nem tudom meddig fog ez tartani, csak azt tudom, hogy majustol meg inkabb felperegnek az esemenyek. Barbecque party a tenger parton, medences legyott... felelmetes, de igaz, ez a lejobb benne.

Azt hiszem, hogy egy valamit tudok csak tanacsolni annak ki meg akarja valtoztatni az eletet!

"Gyere ki Ciprusra, es megoldodnak a lelki gondjaid!" :))

Mindenki aki olvassa ezt kellemes napot kivanok!



Utoljára változtatva 02-26-2005 @ 04:06 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 02-26-2005 @ 04:33 pm)

Comment: Hipp-hopp!!! Jó, hogy ilyen szép környezetben vagy. Az még a gondokat is más színben tünteti fel... Legyen is minden jóóóóó!!!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-26-2005 @ 04:35 pm)

Comment: Örülök, hogy jól érzed magad!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 02-26-2005 @ 05:23 pm)

Comment: Én csak Görögországig jutottam, az is sokkal másabb hely. Tényleg felszabadultabb. Örülök, hogy jó helyen vagy, legyen mindvégig ilyen, vagy még jobb!:)


Hozzászóló: khama
(Ideje: 02-26-2005 @ 05:53 pm)

Comment: Hiába a déli emberek könnyedebbek. Örülök hogy jól vagy, és jól érzed Magad. Vigyázz Magadra nagyon Te lány! :)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 02-26-2005 @ 09:11 pm)

Comment: Jujj, de irigyellek!!!! Én is úgy elvágyódom innen...


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 02-27-2005 @ 02:47 am)

Comment: Ejnye-bejnye te lány,mit irritálsz?! :) mi ülünk itt a szürke télben,se pasi se koktél se semmi... Te meg ilyen unalmasakat írsz,hogy boldogság meg napfény és még élvezed is!..... semmi trauma vagy legalább egy kis téli depresszió?! Legalább egy kis honvágy...Na... ismerd be ott sem minden tökéletes! Nyugtass meg. :) Na ,szóval csak azt akartam írni,hogy örülök neked mert beloptál egy kis napsugarat a szobámba.Érezd nagyon jól magad...Helyettünk is!!! :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds