[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 257
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 257


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blush.gif
Halogén Micike visszacsöppen, belelökődik egy életbe...
Ideje:: 03-08-2005 @ 04:41 pm

Másnap sem volt más nap. Csak talán egy kicsit nehezebb, leterítette az influenza őt is fájt  feje, nem kapott levegőt, és ingerültebb volt a gyerekekkel, mint máskor. Igaz, ők is kitettek magukért; kiöntötték a vizet a párologtatóból a padlószőnyegre, a plafonról kellett levkarnia az ebédet, nem akartak egyáltatlán aludni, felvették szép sorban az összes ünneplő ruhát a szekrényből, hacukában mászkáltak, hátizsákkal, gumicsizmában,  tele volt velük a lakás. Mindig láb alatt voltak, így Micike estére még rosszabbul lett. Meg az a levél is megzavarta, ami egy címzetlen banktól jött, nyomozott utána, semmi nyoma nem volt,  már a logoja is gyanúsan nézett ki, Hivatalosnak tűnt, de mégis… Olvasta valahol, hogy Nyugat-Afrikában pár dollárért lehet hivatali bélyegzőket kapni, és mivel nagy a munkanélküliség, sok ügyvéd, képzett ember keresi a „hiszékenyek vámszedőjeként” kenyerét, nem könnyű kinyomozni a telefonszámokat, ez emésztette fel szinte minden erejét. Választékos a beszédük, aztán ha nem mutatsz hajlandóságot, hogy fizess a soha nem volt milliók átutalásáért, eltűnnek.
Micike megtette a kötelességét; egy pár e-mailt eljuttatott az FBI-nak, hátha „ő is tehet valamit az internet biztonságáért”.
Igen, BIZTONSÁG: Jó volt a biztos, meleg házban üldögélni, esténként az ágymelegbe a párát visszalehelni, szuszogni, tudva, hogy van aki csak őérte szuszog ezekben a pillanatokban is.
És elmúlt az, hogy haragudott a gyerekekre, a férje kritikáira, az információ –és pénzhiányra, azokra a sötét képű csalókra, nem haragudott senkire, önmagán kívül, meg a fejfájásán, hogy így begubózik, és ha felad egy hirdetést, 100 –ból egy válasz valamennyire becsületes szándékú, de az is csak ígéret, meg majd, és talán, valamikor, valahol lesz valami más.
*****
Aztán rájött, hogy Ő tehet minden élete kudarcáról. Az összesről. Hogy Hórusz szemrehányást tett, az orrára koppintott, nem lepte meg, mert tudta, hogy igaza van.
Atomtitkokhoz nem jutott ugyan, és levegőhöz is alig, saját helyzetét mégis világosan látta.  Meg látta Hóruszt is, farkasemberként a bekölcei erdőben, egy fa törzsét teljesen lenyúzta, meghántotta, ahogy itt szokták mondani, és körbe-körbe járva várt rá. Rá, aki isteni létét feladva őrülten kívánta a zsigeri lényt, a megfáradt Micikét.
Csak bolyongott a végtelen erdőben, és várt. Tudta, Micike úgyis rátalál egyszer, újra.
Kicsit talán megnyugodott. Micike eközben terveket szőtt, írt, álmodott és élt.
***
Ez volt a legfontosabb. A megfigyelőállás. Úgynevezett "magasles". Meg a távolság érzése. A hatósugáron belül való maradás. A szpontzorokról lemondott. A jövőről nem. Tudta, miért világít a csillag olyan ulzálón minden éjjel.
Az ujjbegyeiben érezte a tavaszt. Nyakszirtjén pedig, és tarkóján Hórusz forró leheletét.

 



Utoljára változtatva 03-08-2005 @ 04:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 03-08-2005 @ 10:40 pm)

Comment: Halogen! Én az ilyen emaileket nem szoktam megnyitni. Kár ezeken felidegesíteni magad.


Hozzászóló: Halogen
(Ideje: 03-09-2005 @ 12:39 am)

Comment: Tudod, néha este kiülünk a teraszra, és röhögünk az egészen egy nagyot a férjemmel. Nem tudom, nevessek vagy sírjak, ma este azt ötölte ki a férjem, hogy ezek eg diliházban ülnek a laptop mellett és írogatják az abszurd e-mailjeiket, azt hiszem, muszáj lesz megírnom. A legutóbbi fejlemény, hogy valaki 10 M dollárt csak úgy letétbe helyezett eg nem létező biztosítótársaságnál, két dobozba tette, összesen 60kg. és vegyem át. De vannak itt fegyvercsempészésből "lenyúlt " pénzek, meg ilyesmik. Azt hiszem, össze kell szednem a fantáziámat, hogy ezeket a négereket lepipáljam. Lehet, hogy ha ilyesmit mesélnék este a gyerekeknek és nem Benedek Elek-et, meg Andersen-t, hamarabb elaludnának????


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds