[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 239
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 239


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

mai álom , amiből ne legyen valóság
Ideje:: 03-14-2005 @ 05:18 pm

Azt álmodtam hogy valahol a semmi közepén egy házat néztünk meg . A ház előtt egy szántóföld volt, a ház mögött meg egy erdő. A nő -akit mindvégig nem láttam csak hallottam-ismertette a ház árát.Igazából három volt egymás mellé építve. Az első volt a legkisebb, 9 millióba került.A középső nagyobb családi ház 23 millió forint, a legutólsó a legnagyobb amihez pince és padlás is tartozott sőt még egy létra is oda volt támasztva,60 millió forint.A középsőt választottam .Bementünk. Ahogy lenni szokott egy új lakásnál,teljesen üres volt.Hófehér falak,keskeny hosszú ablakok sötétbarna kerettel ,normális méretű helységek.Végülis nem volt rossz ,bár a sötét keret nem tetszett ,és az sem hogy nincs elég természetes fény. Volt egy helység amit még nem néztem meg, persze zárva volt, de micsoda csoda a párom bennt volt. Közölte hogy most éppen zuhanyozik,addig menjek fel és nézzek körül addig ott. Megkértem a nőt hogy mutassa meg az emeleti helységeket is,mert mégis könnyebb lenne dönteni ha láthatnám az egészet.A nő sajnálkozott , hogy ezt nem lehet,mert le van zárva,de annyit elárul hogy a szobák 32 négyzetméteresek ,különben is miért nem foglalkozok inkább a biztonsággal, hiszen itt az a fontos. Ugyanis közelbe-távolba sehol senki,hiába kiabálnék segítségért ki hallaná meg? Azzal az ajtó felé indult és azt kezdte ecsetelni hogy a legfontosabb a LED(???) Megmutatta azt a bizonyos LED-et , de nekem olyan zárnak tűnt mint a többi.

Annyira valóságos volt.Éreztem ahogy a szél fúj, hallottam a fák susogását.Az egyedüllét itt valóban egyedüllét volt.Mintha csak mi léteztünk volna....tényleg sehol semmi, senki.....csak mi. Az élet olyan távolinak tűnt , mintha csak simán "lettünk" volna...Ez az amit nem szeretnék....
Aztért kiváncsi lennék mit jelenthet, már ha jelent valamit....



Utoljára változtatva 03-14-2005 @ 05:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 03-15-2005 @ 08:05 am)

Comment: Na, képzeld el, kalandos életem során három évig éltem tanyán. Még víz se volt a házban. A legközelebbi ház 2 km-re volt. De hidd el, ha valahol, hát ott nem kell félni. Messziről látni a vendéget, ha érkezik. Mindenki figyel, ha idegen tünik fel a láthatáron. Az emberek sokkal jobban érzik, hogy felelősséggel tartoznak egymásért, mint egy bérházban. Szóval ne aggódj! Nem lenne az olyan rossz, ha valóra válna ez az álom. (főleg, ha lenne melletted valami pasi, akit szeretsz...)


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 03-16-2005 @ 09:13 am)

Comment: félelmet, csendet, békét, nyugalmat...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.22 Seconds