[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 270
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 270


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

az én gondolataim márc. 15.-ről...
Ideje:: 03-15-2005 @ 07:47 am

fejfájással ébredek, kavarog a gyomrom... megint egy húzós nap lesz.. felkelek és a reggeli teendőim után öltözködni kezdek. aztán eszembe jut valami: ma március 15. szomorú mosoly, aztán levetem a már felvett ruháimat és gyászba öltözöm. persze kimegyek majd a megemlékezésekre... hogyne mennék, hiszen félig meddig én szerveztem az egész napos programot... először az irodába megyek, majd innem jön a templom és a megemlékezés... és már előre tombol a dühöm... mint minden évben... tombolok, mert nem a márciusi ifjakat gyászolom... rájuk büszke vagyok... magamat, magunkat gyászolom... mindazokat gyászolom akik - akák a marhák, láncra kötve - minden év mácius 15.-én kivonulnak a megemlékezésre és Petőfi hazafias verseit hallgatják... és ezeket a verseket azok szavalják akik nap mint nap eladnak minket, eladnak engem és el fogják adni a gyerekeimet is... ha nem is ők, hát a jogutódjaik... mennem kell... ott kell lennem, ha nem mennék az megint felkavarná az állóvizet... vajon az felkavarja majd, ha elhányom magam, vagy az ha fellépek az emelvényre földre taszitom az épp beszélő lélekkufárt majd rátaposva hazaküldöm az embereket imádkozni?

mert nem a téren kell kezdeni a megemlékezést, hanem magunkban... mert méltóak vagyunk-e egyáltalán arra, hogy emlékezhessünk? mi rejtőzik a lelkünkben valójában? mennyit ér ez nekünk valójában?

 

ha ma kimentek egy megemlékezésre, előtte forduljatok magatokba és gondoljátok végig... legalább magatokhoz legyetek őszinték... ti mit tettek volna... és mit tennétek most?

és mit tettetek most?

 

 



Utoljára változtatva 03-15-2005 @ 07:47 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 03-15-2005 @ 07:56 am)

Comment: Én pl elolvastalak. És arra gondoltam, hogy mennyivel egyszerűbb lenne, ha átölelhetnélek, mert akkor nem kell szavak után kutakodnom, és mégis értenéd, amit így úgysem tudok elmondani... Hogy fáj nekem is a tehetetlenség, és fáj, hogy későn ébredtem, hogy Erdély nem egy történelmi tananyag, és semmi több... De már legalább felébredtem és kezdem érteni... De Te vajon értesz engem? Érted a szégyent az arcomon? Érted a fájdalmat, hogy engem is becsaptak? Becsaptak azzal, hogy eltitkolták az igazságot... Hogy felnőttem anélkül, hogy tudtam volna: a határon túl is magyarul köszöntik reggel egymást az emberek... Te értesz engem?


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 03-16-2005 @ 09:01 am)

Comment: Én mindkettőtöket értelek... érzem a gondolataitokat és már értem is ... hisz mindkét oldalon álltam már!


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 03-17-2005 @ 02:45 pm)

Comment: Mindhármotokat olvastalak... , s csak egy mély sóhaj szakadt fel belőlem ..........


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds