[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 206
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 206


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

távoli...
Ideje:: 04-07-2005 @ 09:21 am

Néha fáj - tudod - hogy mindig győzni vágyok, s ha hihetetlenül is hangzik, vágyam formálja a valóságom - látom már nem csóválod a fejed, Te is megtanultad a leckét, meg Én is a magamét - így most is Én maradtam felül - persze, ezek a Világ törvényei - és két csók között a szemeidből felém özönlő gyűlölet a félelmedről árulkodik. Félsz? A Lelkemtől? Miért? Csak mert távoli? Igen az, és már tudod: az utat odáig Egyedül kell megtenned, és Te nem akarsz egyedül lenni. Persze, hogy nem. Hiszen tegnap mondtad, és el is sírtad megad közben, Én meg csak gőgösen meredtem a Világra.

Félsz? Csak mert mesékben élek? Félj! Mert magam vagyok a mesék Sárkánya és magam vagyok a Legkissebb Királyfi. Valakinek meg kell halnia. A kérdés csak az, hogy ez népmese vagy egy depressziós, naturalista őrült képzelgése... persze végülis lehet, hogy majd a kocsmában találkozol a részeg Sárkánnyal és a Királyfi bortól piros arccal elkurjantja: Végre! Végre találtam valakit aki méltó, arra hogy éljen... Hát miért pusztítanám el?

 Már tudod! Ugye ? Látom a szemedben... Te láttad a részeg Királyfit, a részeg Sárkányt, és láttad, hogy együtt harcolonak majd tovább... Ők már tudják... Te is megtanulod... csak az a kérdés, hogy elég erős leszel-e majd hozzá, hogy belásd: Ma mindenkire szükség van aki hisz a mesékben...

Persze nem erről akartam mesélni... csak mostanában túl sok minden kavarog bennem... Igen... A Győzelmeim... nem nehéz győzni... mert hát hogyan is akarnál legyőzni valakit aki nem száll be a harcba? És ha nem vagyok, majd mindannyian legyőzik magukat helyettem, mert már sokadszorra erről szól az életem... Most Te voltál a csatatér... és most is legyőzték magukat... Nehéz felfogni... A Mesteremnek tartottam - gyermek voltam még - és most akárcsak annyian mások, belekezdett abba a harcba amit nem nyerhetett meg... és legyőzte Ő is Önmagát... és Én csak mosolygok... és a csendben előjön a Sárkány vigyora... hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem élvezem... de valahol mélyen a Legkissebb Királyfi, Lelkem Kis Hercege Ismét csalódott a Világban...



Utoljára változtatva 04-07-2005 @ 09:21 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: ukume
(Ideje: 04-07-2005 @ 09:27 am)

Comment: Nem emlékszem rá, hogy valaha is olvastam volna prózát tőled. De erre egészen biztosan emlékezni fogok:))


Hozzászóló: khama
(Ideje: 04-07-2005 @ 10:13 am)

Comment: Elgondolkodtattál. Jó az írásod.


Hozzászóló: Jega
(Ideje: 04-07-2005 @ 10:33 am)

Comment: Élmény volt olvasni írásodat. Szeretem amikor valaki nem akarja mindenáron szabályozni gondolatait, hanem hagyja hogy azok megérintsék inkább, hogy egyre mélyebbröl tudjon feltörni. Köszönöm.


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-07-2005 @ 10:59 am)

Comment: :))


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 04-07-2005 @ 11:07 am)

Comment: Örülök, hogy olvashattalak...


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 04-07-2005 @ 11:26 am)

Comment: A kishercegnek volt egy rózsája... ezt ne feledd!


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 04-07-2005 @ 11:35 am)

Comment: "Ma mindenkire szükség van aki hisz a mesékben..." ezért, most megszorítom a kezed!!!


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 04-07-2005 @ 05:17 pm)

Comment: Legyőzni másokat...miért is? Mi célból? Magam miatt, hogy megmutathassam erőmet? Vagy a másik miatt, hogy gondolkozzon el, nem csak ő létezik? *** Legyőzni magamat...csak akaraterő kérdése? S utána (vagy előtte) tudok még a tükörben szembenézni önmagammal? Vagy ez csak játék? Van egyáltalán értelme? Ha magamat legyőzöm, mit nyerek és mit veszítek...? *** Csalódni a világban... ezt szinte naponta átéljük, de ha maradandó, előbb-utóbb elveszítjük életkedvünket. S akkor mi marad? Belső harc önmagunkkal...? *** Bocsánat, csak írásod elolvasása után ( nagyon tetszett! ), hangosan kezdtem el gondolkodni :) Szeretettel: Myra


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-08-2005 @ 08:43 am)

Comment: "Félsz? A Lelkemtől? Miért? Csak mert távoli? Igen az, és már tudod: az utat odáig Egyedül kell megtenned" MIÉRT? Ha segítenél neki, lehet neked is jobb lenne ! Szomorú mese.


Hozzászóló: kabboca
(Ideje: 04-08-2005 @ 12:17 pm)

Comment: Hogyan élhetnénk mesékben? Kitoloncoltak minket... Itt kell élnünk tündéreknek, koboldoknak, sárkányoknak, lovagoknak, és királylányoknak, megtanulva a "Valóság" nehéz, és igazságtalan szabályait tisztelve meghajtani a fejünket a hatalmasok előtt, akár jótündérek, akár gonosz boszorkák vannak felettünk. Nem csodálom, hogy már a kis királyfi is kocsmázni kezdett... De ha egyszer észreveszük, hogy mind a mesékből születtünk, a valóság falait is le lehet dönteni talán. De csak közös erővel. * A hősöknek pedig mindig egydül kell kiállniuk a próbákat, hogy meglelhessék a végső boldogságukat. Hosszú az út, de ha vár a cél, menni kell... Nagyon tetszett az írásod.


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 04-10-2005 @ 10:13 pm)

Comment: "Te is megtanultad a leckét, meg én is a magamét-" Gondolatébresztő írásod nagyon tetszett. Tartalmas és igaz.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds