[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 244
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 244


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Helyzetjelentés
-: veva
Ideje:: 04-07-2005 @ 09:03 pm

 

El vagyok keseredve! Nagyon.

Mindig is szerettem olvasni, sőt egyszer még arra is rájöttem, hogy az írás sem áll nagyon távol tőlem (nem buktam meg soha írásból), de tudom, hogy soha nem leszek „igazi”!

Itt a fullon olvastam nagyon jókat, nevettem és megríkattak mások írásai, de mindenképpen jólesett a lelkemnek, amit ezáltal kaptam, s örültem, ha néhanapján megörvendeztethettem néhány engem olvasót, mert talán tetszett egy kicsit, amit a képzeletem által vetített képekből összeraktam.

Voltak, vannak sokan, akiknek az írásait különösen nagy örömmel olvastam, olvasom. Sajnos arra kellett rájönnöm nemrég, hogy van közülük olyan is, aki kihasználja a felé áramló szeretetet, s manipulál az írásaival. Mindig megérzem a befolyásolást! Csupa berzenkedés lesz tőle a lelkem.

Mostanában egyre erősebben berzenkedik.

Az is nagyon rossz, hogy ezzel együtt egyre kevesebb az igazi irodalom, mert elnyomja a „gaz”. Vagyis a berzenkedésemet okozó írások (amik irodalmi értékét nem tartom túl sokra) körül folyó viták elnyomják az igazi művek olvasottságát, sőt van, aki ilyen hangulatban nem igazán tud írni (pl. én sem), mert elveszíti játékos kedvét, humorát, de egyáltalán – az íráshoz való hajlandóság átfordul kedvtelenségbe.

Talán éppen ez a cél?

Nem tudom...

...mint, ahogy még sok minden mást sem, de az hiszem Micimackó baráti körében leginkább Füles áll hozzám a legközelebb!

Az írásomat nem kell megfejteni, fejtegetni, csupán a gondolataim hallatszódtak ki.

 



Utoljára változtatva 04-07-2005 @ 09:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 04-07-2005 @ 09:46 pm)

Comment: nekem az az erzesem - helyes gondolatok hallatszanak ki Beloled.. ez is csupan -- gondolkodas, reszemrol is!..de le is irtam!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-07-2005 @ 10:03 pm)

Comment: Ne légy elkeseredve ezért ! Akik itt olvassák a műveket, szerintem el tudják dönteni, hogy melyik mennyit ér. Értékét minden műnek az adja, hogy mit okoz írójának és olvasójának. Ha már egy embernek jobb lett tőle a napja, megérte megírni, akár nevezhetjük irodalminak, akár nem. Ha csak írójának lelkét könnyítette meg, akkor is lehet értékes. Persze ez csak az Én véleményem és én nagyon laikus vagyok. De olvasni szeretek, és ha ki akar jönni belőlem valami, akkor írok is. (ha csak magamnak is)


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-07-2005 @ 10:13 pm)

Comment: Kiirni fájdalmat, megbántottságot, félelmet,bánatot,szeretetet, barátságot, szerelmet,...... megkönnyiti irója lelkét! Talán nem irodalmi, talán néha nem is tetszik másnak,.........de van aki megérthet, lesz akinek tetszik, talán másnak vigaszt okoz, vagy berzenkedik, ..........de irójának biztosan könnyebb lesz elviselni amit érez. Az is lehet, ha a heyébe tudom képzelni magam, még meg is fogom érteni, és vele tudok érezni,......de ez már nem egyszerü dolog. Szeretem, ahogy kedvesen irsz! Szeretettel agnes


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 04-07-2005 @ 11:25 pm)

Comment: Békében élni egymás mellett, nem bántva a másikat. Ez a vágyott jövő(m).


Hozzászóló: apu-s
(Ideje: 04-08-2005 @ 07:49 am)

Comment: ....hallom gondolataid..... "Másapája"


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-08-2005 @ 10:05 am)

Comment: Csatlakozom az előttem szóló Szkallashoz a véleményemmel. És bizony én is csak gondolkodtam ... , hangosan.


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 04-08-2005 @ 10:43 am)

Comment: nekem a bagoly és a veréb esete jutott eszembe...


Hozzászóló: kabboca
(Ideje: 04-08-2005 @ 10:44 am)

Comment: "Egyedül vagyok, kicsi vagyok, éhes vagyok" /Vuk/ Segíccség. Én elvesztem. Megmagyarázná valaki, mi történt velünk? Eddig nem méricskéltünk semmit, és senkit. Arról voltunk híresek, hogy MINDENKI publikálhat, akinek csak kedve van. Van, aki nem irodalmi, csak a gondolatait osztja meg. Sőt sokan vannak. De szerintem attól értékes ez a honlap, hogy mindnekinek lehetőséget ad. Az íróknak, és az olvasóknak is. Azt olvasok el, amit szeretnék, és tényleg van, hogy csak azért írok én is, hogy könnyebb legyen elviselni a szétfeszítő érzést... És nemhinném, hogy bárki is ki akarná használni a többieket. Nem jobban mint például én. Anya sokszor mondta régen, ha szomorú voltam, hogy én egy különleges kisvirág vagyok, és mindenki egy kisvirág, és minden kisvirágra szüksége van a világnak, hogy szép legyen tőlük. Ezeket a kisvirágokat viszont szeretettel kell öntözni, hogy növekedjenek. Anélkül elszáradnak. Nekem is szükségem van a szeretetetekre, arra, hogy valakinek elhihessem, hogy tényleg egy csöppecskényit jobb, szebb lesz a virágaimtól a világ. Szeretném hinni. És különben is. A szeretetet hogyan lehetne manipulálni? Nem értem. Drága veva, szerintem kivételesen nincs igazad. Kabóca, és túl hangos gondolatai...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds