[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 230


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


rolleyes.gif
Csak egy tipp
Ideje:: 04-10-2005 @ 10:17 pm


Fogj egy pohárnyi, vagy inkább flakonnyi vizet (teát, ásványvizet) két kezed közé úgy, hogy ujjaid egymáshoz simuljanak, de a két kéz ujjai ne érintsék egymást.

Hunyd be a szemed, lazítsd el magad és hajtsd homlokodat a flakon közelébe. Homlokod ne érintse a flakont.
Gondolatban fordulj a Magasabb Intelligenciához (Teremtőhöz, Gondviseléshez, az Atyához, ahogyan Te nevezed). Képzeld el, ahogy a csillagok, bolygók között megjelenik egy fehér (esetleg kékesfehér) fénycsík (energia), áramlik be a fejed tetején a koronacsakrádon át ki a homlokod közepéből,  - mint egy kis bányászlámpa fokozatosan erősödő fénye -, s beragyogja a flakon vizet.

Vizualizáld kb. 12 percig, hogy a két kezedből és a homlokod közepéből ez a hófehér vagy kékesfehér fény (energia) áramlik a vízbe, ami szivacsként magába szívja azt, és egyre fényesebben ragyog tőle.
Képzeld el, ahogy idővel már a pohár (flakon) határait is meghaladó fénygömb  - energiagömb -  veszi azt körül. Közben, míg megy bele a fény: kimondod magadban, miért és kinek programozol, tehát meghatározod a célod (vagyis beleviszed az energiát és egyben az információt is.)
Programozhatod gyógyítás céljára, jobb koncentrálóképesség, a memória javítása vagy éppen a jó hangulat elérése érdekében is, ez csak fantázia kérdése.

Az alábbi gondolati képre 6 percet fordíts:
Vizualizáld az előbbi jelenettől kissé balra  - kb. 15 foknyira -, ahogy jómagad (vagy az érintett személy) iszik a vízből, s a hófehér energiától sugárzó víz megérkezik a gyomrába.
Képzeld el, ahogy ez az energiát és speciális információt tároló, fehéren ragyogó víz a gyomorból és a vékonybélből felszívódik a vérbe, s az erek útján eljut a megcélzott szervhez, ill. azok sejtjeihez.
Képzeld el, ahogy a beteg sejtek ennek hatására gyógyulnak, fényesek, egészségesek lesznek!

Ezután  - az előbbi jelenettől ismét kissé balra kb. 15 foknyira - kb. 2 percig vizualizáld, illetve képzeld el a végeredményt, hogy a programozásod elérte célját! Tehát képzeld el magadat (vagy a vizet ivó ismerősödet, rokonodat) tökéletes egészségben (persze csak, ha a vizet gyógyító céllal programoztad.)

Fontos, hogy az időt betartsd. Se több, se kevesebb, de 20 perc szükséges a viz programozásához.

(Összegezve: 1. lépés: energetizálás, energiafeltöltés, célmeghatározás, 2.-3. lépés: az információ rávitele)

~~~~~~~
Ez egy agykontrollos módszer. A víz természete az egyik legnagyobb titok itt a földön. A bele vitt információt hónapokig tárolja.
~~~~~~~~~~~
Gyógyításnál naponta 2 pohár vizet kell inni.
Más célból, akár minden alkalommal, ha szomjas vagy.
A víz lehet csapvíz, ásványvíz, de lehet akár infúzió is.


2005.04.10.


Utoljára változtatva 04-11-2005 @ 10:46 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-11-2005 @ 07:40 am)

Comment: Kipróbáltam ! Vajon a hatásról, hogyan győződhetem meg? Többször kell meg tenni vagy elég egyszer?


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-11-2005 @ 10:48 am)

Comment: Szia Angyallány!:) Jogos a kérdés, lemaradt, beírtam pótlólag a blogba. Köszönöm,hogy olvasol:) szia, Erzsi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds