[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 230
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 230


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


ninja.gif
A múlt árnyai...
Ideje:: 04-13-2005 @ 07:56 am

Szeretem ezt az "élet kirakósdit" ,igaz néha zavar hogy nem találok egy-egy darabot ,de az ilyen puzzle részecskék hihetetlen jó tulajdonsággal bírnak , nem tűnnek el.Igaz a múlt sötét folyosóján nem mindig vidám az emlékezés .....de néha meg kell tenni ezt az utat , mert ugye a jelenünk a múltunkból ered.....

Egy ártatlan beszélgetésből indult minden . A gyerekek szokásukhoz híven ezerrel éltek ,hozzá a megfelelő hangerővel . Kitaláltam játszásból egy amolyan "szabályzó gombot" ,és azzal szoktam "lehalkítani "Őket .Ez mindig sikert arat , jót nevetünk közben,és kb 10 percig tényleg visszafogottabbak tőle .A párom megjegyezte hogy ha ilyen anyukája lett volna mint én ,akkor most biztos más ember lenne, és jobb lenne a kapcsolatunk.Erre csak annyit válaszoltam ,hogy ha más ember lett volna belőle ,akkor nem Őt választottam volna......A fonal vége ez volt.Lassan elindultam, szorosan kizárólag a fonal mentén és mentem vissza a múltban  egészen addig míg a szál el nem fogyott ,és végre ott álltam életem gombolyagával a kezemben .Nem is gondoltam hogy az Apám a kulcsa a történetünknek ......Pedig tudtam hogy az apai minta a párválasztást befolyásolja ,vagy hatással van rá......de én úgy döntöttem hogy kivétel leszek,én nem esek ilyen csapdába bele:)Apunak sosem tudtam megfelelni ,hiába igyekeztem, sosem ismert el, és ez gyerekként nagyon bántott. A párom ugyanolyan mint Apu . Szerencsére az élettől jöttek a pofonok rendesen ,amit akkor nem értettem miért érdemeltem ki - de tudom ma már, hogy minden értem volt ,és nem ellenem .A kudarcok, csalódások erőssé tettek ,és mivel egyedül küzdöttem fel magam a földről,ezért barátságot kötöttem magammal ,ma már nem akarok másnak megfelelni ,értékelem magam. Az akkori labilitásomat  a párom táplálta elégedetlenségével,de mivel ez a fajta adok-kapok viszony megszűnt, így a kapcsolat jellege is meváltozott .Most itt állunk , és várunk ......innen hogyan tovább? 



Utoljára változtatva 04-13-2005 @ 07:56 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-14-2005 @ 11:53 am)

Comment: Szia!:) Szépen írtad! :) Arról, amit olvastam, ez jutott eszembe: "Nem azért élek a földön, hogy megfeleljek a te elvárásaidnak. Te sem azért jöttél a világra, hogy az én elképzeléseim szerint élj. Ha véletlenül mégis egymásra találunk, az nagyszerű dolog." Ezt Fritz Peris amerikai pszichológus mondta, lehet, ismerted is már. A hiányosságát én csak abban látom, hogy az emberek jó része ezt képtelen megvalósítani, inkább elképzeléseik szerint akarják formálni a társukat.


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 04-14-2005 @ 01:15 pm)

Comment: Anyagból gyúrt test vagyok csupán, s mivel a gondolat is energia ,hát őt sem kímélem, formálgatom. Keresem a valódi ,természetes alakját ,nem szeretnék egy tetszetős zombit varázsolni.....Páromat élesztgetem, de mélyen alszik. Férfi létére Csipkerózsikát játszik....?!:-)Ok tudom ez nem nemfüggő:-)))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-14-2005 @ 10:48 pm)

Comment: :)


Hozzászóló: floodoftears
(Ideje: 04-16-2005 @ 07:07 pm)

Comment: Már sablonszöveg, hogy szükség van a kudarcokra, de utána úgyis jobb lesz, stb. Viszont nem sok embernél éreztem, hogy ezt igazán így gondolja. Szeretnék én is eljutni a te felismerésedre, és mint jóakaróimat értékelni a múltbeli problémákat. Elgondolkodtattál. Köszönöm.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds