[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 210
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 211

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Normal.gif
Gondolatok az első találkozásról....
Ideje:: 04-14-2005 @ 09:41 am

Az első találkozás nagyon meghatározó, két ember életében. Az ilyenkor kialakított véleményt, benyomást nagyon nehéz megváltoztatni, vagy figyelmen kívül hagyni. Nagyon nem igazságos helyzet ez, mivel az ember az első találkozáskor a legritkábban mutatja a valódi Énjét. Van aki a gátlásai miatt hátrányban van ! Van aki éppen raffinált és tudja milyennek kell lennie ha jó benyomást akar tenni a másikra, de lehet közel sem olyan. A megoldás lehetne az, ha minden találkozás a másodikkal kezdődne. Persze ez csak vicc, mert ugye ez kivitelezhetetlen. Viszont itt egy igazi pozitív példa a világháló mellett ! Ha elötte őszintén ismerkedtek a neten, akkor már a személyes találkozás is könnyebb lehet. A lényeg, hogy a neten nem szabad túl messzire menni, mert akkor csöbőrből vödőrbe eshet az ember, mivel a beszélgetésekből egy idealizált képet festhet, ami megint csak nem igaz, ugye ?

 



Utoljára változtatva 11-30-2005 @ 10:34 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-14-2005 @ 11:44 am)

Comment: Szia Angyallány!:) Jó,hogy írtál! Első benyomás? Most csak magamról írok, természetesen. Nálam az első benyomás a döntő. A lelkem megérzi, meddig tovább. És érdekes módon ritkán hallgatok rá mégis, hajlamos vagyok "megmagyarázni, elnyomni", sőt elfelejteni -azt az elsőt!", ami pedig az esetek többségében jó iránymutató lett volna:) A világháló? szerintem egy nagy csapda. Igaz, megégettem magam rendesen, itt, és lehet, ezért látom így, egy biztos, ha ismerkednék, vagy úgy adódna, hogy valaki ismerkedni akarna velem, egy üzenetet váltanék csak vele, amiben megírnám, hol és mikor találkozzunk személyesen. Én így látom. :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-14-2005 @ 12:23 pm)

Comment: Köszönöm, hogy olvastál. :) Teljesen egyet értünk, a személyes találkozás a legfontosabb, de ha elötte van egy kis párbeszéd, az lehet, hogy átsegít az elején. Remélem a csalódást hamar elfelejted, mert azért van aki nem csap be. Csak légy óvatos és ne légy szerelmes, bár ezt mondani könnyű, megtartani lehetetlen ! :) Itt a fullextrán olvastam valakitől, kár hogy nem jegyeztem meg ki volt az. De azt írta a női könnyek kapcsán, hogy " minden nőnek azt ajánlja szeressenek úgy mintha a csalódás nem fájna " Ez nagyon nagyon igaz. Te is felejts gyorsan. :)))))))


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 04-14-2005 @ 01:24 pm)

Comment: Az első benyomás? Valamiért az első benyomás engem mindig megcsalt. Valószínű azért, mert nagyon meg akart felelni az illető , és ettől túlzásokba esett ,gondolom azért, hogy nehogy ez legyen az utolsó benyomás is egyben. Általában három találkozás után szoktam dönteni (mármint régen, és persze férfiról van szó)mert addigra eltűnik a görcs és lazább a dolog.A nők esetében más a helyzet- talán mert én is nő vagyok-ott csalhatatlanul ráérzek hogy kivel is állok szemben.


Hozzászóló: floodoftears
(Ideje: 04-16-2005 @ 07:00 pm)

Comment: Számomra az első pillantás, az első mondat nagyon meghatározó. Általában már ilyenkor el tudom dönteni, hogy érdeklődöm-e iránta vagy nem. Még ha nem is sikerül teljesen önmagát adnia, megérzem azt, amit kell. Engem is számtalanszor rosszul ítéltek meg első ránézésre, de szerencsére majdnem mindig kaptam egy második lehetőséget. Egy második találkozást.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-16-2005 @ 07:07 pm)

Comment: Kedves Szimbolum és Floodoftears, köszönöm, hogy elmondtátok a véleményeteket. Szerintem is nagyon nehéz és több esélyes az első találkozás, jó ha az ember azért ad még egy második esélyt is annak, akit előszőr negatívan itélt meg. Hátha ......


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds