[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 64
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 65

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Egy vers margojara...
Ideje:: 04-14-2005 @ 10:24 pm

A cim - nem mond semmit, sokan irnak ilyet. a cim utan nem tettem ki, amit most ideirok : Zizikenek ajalnva es leirom - miert...

Zizike verse ala hsz-emet irtam, mert egy "jobb vilagot vagyom"  ohajat irta le benne es megtoltottek szavai szivemet.
..... egy regi emlekem jutott eszembe. ----- egy napon varatlan latogatom akadt, egy kedves mongoloid idiota gyerek, aki neha hazzam latogatott, kisebb koraban jatszottam vele (  "Vietnami katonasdit" ez volt jatekunk neve, amiert o rajongott. Nagyokat  nevetett, egyszeru eleteben nem sok orome esett, igy haalajat a maga modjan, neha engem atolelve ramnevetett, ragaszkodasat igy  fejezte ki.)

Mar evek ota nem lattam, messzire kerultunk egymastol igy majdnem kapcsolatunk veszett.
Ezert tortent, hogy meglepodve  lattam, a gyerek - mar nem volt gyerek, felnott fiatalember lett - amikor az ajtoban allot elottem.  Nem volt egyedul, egy leanyzo kezet fogta, ki hasonlo kinezetu mint, o maga volt.

Udvariasan meghajtotta magat es igy szolt: "Bandi bacsi, O az en menyasszonom, elhoztam bemutatni"... utana hozzatatette :" nem sokaig maradunk!",
A szobaban leulve, elmondta - roviden - "O nagyon kedves lany es en ot szeretem. A leanyzo mosolygott hozza, es megjegyezte : "Lacikat en is szeretem!"

 A rovid beszelgetes uatan, Laci orajara nezett, kijelentette : " a vizitidonk lejart, el is tavozunk es en csak azert jottem, elhoztam bemutatni menyasszonyom, mert rendes emberek kozott ez igy szokas!"
Ezutan felkltek, Lacika meghajtotta magat, "orulok, hogy jo egeszsegnek orvend Bandi bacsi"... es elmentek.

Azota sem hallottm rola de sokszor emlekezem mondatara : "mert rendes emberek kozott - ez igy szokas!"

Azt hiszem teljesen felesleges tovabbi szocseplesem.En rendes embernek ismerlek Teged Zizike, kovettem az emlekezetembe ivodott jotanacsot, rendes emberekkel szemben - kotelezettsegeink vannak! ... ezt tanultam - Lacikatol! 



Utoljára változtatva 04-14-2005 @ 10:54 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-14-2005 @ 10:58 pm)

Comment: Szia:) Megható és tanulságos ... (Na és persze meg is lepett és örülök is neki, hogy versem szép emlékeket ébresztett fel Benned. Azt, hogy leírtad, azt külön köszönöm!:) Most hirtelen ennyi jut eszembe, pedig annyi féle érzés szaladgált rajtam írásod olvasása közben. Most pedig csak egy gondolat jut eszembe, valahol olvastam: "Panaszkodtam, hogy nincs cipőm, de csak addig, míg meg nem láttam, hogy a másiknak meg lába nincs". Szeretettel: zizike.... ~~~Rendes emberek közt így szokás.~~~:)))


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 04-15-2005 @ 09:37 am)

Comment: Tényleg megható történet... mindig van mit tanulni az egyszerűbb emberektől. Valahogy más értékrendet képviselnek... egyszerűbbet, igazabbat, sallangmenteset.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 04-15-2005 @ 01:14 pm)

Comment: Nagyon kedves történet.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-15-2005 @ 06:03 pm)

Comment: "Mert rendes emberek között, igy szokás". Csak az a szomorú, hogy e szokást van aki nem ismeri...A Legszomorubb, hogy van akivel meg sem tudod "tanitani"............ Ők a többség, aki tudják,....remélem a nevem, listájukon irják...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-16-2005 @ 06:54 pm)

Comment: Csodálatos történet ! Annyira kifejezi, hogy a szeretet adása, milyen jó tanító lehet, és ha szeretetet adunk az megtérül kamatostól. Mivel egy ilyen emlék mindig átmelegíti az embert.:)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds