[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


tongue.gif
Lesz-e ebből szerelem?
Ideje:: 04-18-2005 @ 01:25 pm

Most kicsit furán érzem magam. Merthogy...úristen belegondolni is borzongató a hétvégémbe:)! Kezdjük az elején. Csütörtökön épp a szobatársnőmmel beszélgettem Gergőről, h már 2 hete nem hallottam felőle és lassan jobban leszek. Ekkor barátnőm berontott ajtóstul h menjek gyorsan mert Gergő lenn ül a büfébe!!! Ez kész diliház!!!! Persze vmi hülye ürügy kapcsán lementem de kb.3 szót beszéltünk. Én megint kész lettem...Másnap a koli nagy része hazament páran maradtunk az emelten. Estefelé kiültünk a folyosóra. Rajtam egy almazöld atléta és a nsárga vászongatya volt( ehhez tudni kell h igencsak el vagyok látva mellbőségileg;kereken 100cm a kerületem:)) szóval kint ültem 4(!) sráccal, egyikük a korábban említett figyelmes, aranyos szomszédom(továbbiakban:Tomi). Órákat dumáltunk aztán mikor elkezdtünk a Tomival sexuális ajánlatokat tenni egymásnak ezek kiakadtak és szép lassan elhúztak. Mi meg hajnal kettőig kint ültünk majd bementünk hozzám. Négykor elaludtunk, de neki 6kor mennie kellett, ígérte este jön. És jött. De sokat rágodtunk mindketten a nap folyamán: egyéjszakának indult mi lesz ebből? Hisz ez már kettő, de nagyon kívántuk egymást. A szenvedély sodort...Mindent összegezve őrült egy hétvége volt, most is csak ámulunk, nem tudjuk hogyan tovább. Ma kapott reggelit, együtt mentünk egyetemre, este mosunk. Hív magával mindenhova. Mindketten másba vagyunk szerelmesek, valóban? Lehet-e ekkora szenvedélyt generálni ha a szívünk másé? Ráadásul kétszer, hosszú órákon keresztül?!? Nem tudom. Gergő már nem is fáj, hülye vagyok. Tomi pedig itt van velem, orrom még emlékszik az illatára, ujjaim a bőre érintésére. A szobában is ott van beitta a pléd, a takaró a párna...Lehet-e ebből szerelem???


Utoljára változtatva 04-18-2005 @ 01:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csingi
(Ideje: 04-18-2005 @ 02:30 pm)

Comment: Lehet, miért ne lehetne? :) Egyik szenvedélyt oltja, gyógyítja a másik. És végül eldől, melyik a szerelem. A szerelemnek táplálék kell, ez biztos.... ami nem csak sóhaj és ábránd.


Hozzászóló: mersko
(Ideje: 04-20-2005 @ 09:03 am)

Comment: szerintem ez már az!!! igen, így működik, hidd el!


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 04-21-2005 @ 01:37 am)

Comment: Simán lehet belőle szerelem :-) Miért is ne?:-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds