[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 248
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 248


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Emlékszel?
Ideje:: 04-23-2005 @ 05:44 pm

Emlékszel?Kicsik voltunk még ,de már akkor éreztük, jó együtt .Én szőke ,kék szemű angyalarcú lányka, Te sötét hajú bogárfekete szemű ördögfióka voltál . Gyerekként nem tudtuk mi mit jelent , mit szabad, és mi az amit nem lehet. Te ilyen voltál .Tiltott gyerek.
 
Emlékszel? Nem nézték jó szemmel hogy sokat együtt vagyunk, és meghitten elmerülünk egymás világában ,ezért jeleket találtunk ki ,amit csak mi ismertünk .....A titok mégjobban összekötött minket ,és már beszélni sem kellett , már az együttlétünk sem volt fontos ,elég volt ha összenéztünk ,ebből mindent tudtunk ,és játszottunk tovább - mással .

Emlékszel ?
Lassan mentek az évek , és a vonzalom nem múlt , de a tiltás mélyen belénk vésődött , de nem baj ,volt valamink ,ami másnak nincs, amit csak mi ketten tudtunk,az ,hogy egymásnak vagyunk.....

Emlékszel?
Én igen. Karácsony után volt . Vendégségbe mentem egy ismerősömhöz ,vidám társaság gyült össze , nevetgéltünk, jól éreztük magunkat ,és egyszercsak nyílt az ajtó.....Beléptél. Amennyire tudtam titkoltam örömömet,de a szívem vadul kalapált és nem bírtam tovább, a nyakadba ugrottam...... -Nem lesz ez jó...- zúgták a többiek .Én olyan boldog voltam, és annyira nehezemre esett visszafogni magam ,de muszáj volt.....

Emlékszel?
Másnap megint találkoztunk ,felmentem hozzád . Annyi mindent akartam mondani ,mindent mit idáig nem lehetett . Vágytam rá hogy megcsókolj ,de a tiltás nyomorékká tett ,nem tudtam adni neked , minden belémrekedt.....

Emlékszel?
Kikisértél az állomásra ....Csendben voltunk. Sírni tudtam volna a tehetetlenségtől , hogy nem tudom kimondani hogy szeretlek ,hogy képtelen vagyok feloldódni veled ,hogy csak ölelni merlek....A hangosbemondó zaja törte meg végül a csendet. Mintha varázsütés ért volna , ömleni kezdtek a szavak....és végre elmondtuk ,elhadartuk az elmúlt közel húsz éves történetet ...Közben megérkezett a vonatom , és én csak néztelek....nem tudtam mikor foglak újra látni .Körülöttünk az emberek csomagjaikkal tolakodtak, egymást lökdösték , de nem számított, mert igazából csak ketten voltunk, Ők nem léteztek...Tökéletes pillanat volt ez egy régóta vágyott csókhoz,ezt Te is érezted...de Én mégis lehajtottam a fejem : -Nem lehet....

Végleg bezártuk magunkat . Talán majd egyszer még lehetek veled.....talán...de az már egy másik életben lesz csak megengedett....

 




Utoljára változtatva 04-23-2005 @ 06:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-23-2005 @ 06:14 pm)

Comment: Ez annyira gyönyörű, hogy neharagudj, de elpityeredtem. Miért és miért ? Kikivánkozik belőlem, hiszen csak egyszer él az ember. Lehet a legfontosabbat szalasztod el. Biztos ezt akarod ?


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 04-23-2005 @ 07:02 pm)

Comment: Angyallány ! Nehogy sírj:-) Ez 16 évvel ezelőtt volt .Bár aktualitása ma is van, de már tudom kezelni .


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 04-23-2005 @ 09:14 pm)

Comment: ...Néha elmegyünk az igaz pillanat mellett...de én hiszem, hogy több igaz pillanat megadatik az életben! ;)


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-23-2005 @ 10:29 pm)

Comment: Nagyon szép írás!:) Egyetlen gondolat jutott eszembe közben, egymás után többször is: miért? miért tiltottak el? Ezt sosem értem. Ha nincs tiltás, már réges rég tudnátok, igazat szól-e a szívetek mikor meglátjátok egymást. Így csak tartósították bennetek a ki nem mondott vágyat, és ez szomorú.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 04-24-2005 @ 10:06 am)

Comment: Soha el nem múló pillanatok. Amik mindörökre fájnak...


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 04-25-2005 @ 09:13 am)

Comment: Meghatóan szép emlékek... remélem, minden tiltás ellenére, egyszer beteljesül a várva várt csók.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds