[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 121
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 122

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


huh.gif
Labomra kerult - masok cipoje...
Ideje:: 04-26-2005 @ 06:12 pm

elorebocsajtom  elozo blogombol idezetett idezve " Panaszkodtam, hogy nincs cipom, de csak addig mig meg nem lattam, hogy masoknak meg laba nincs "...

   rossz szajizzel ebredtem, " milyen nap is van ma?.. de teljesen mindegy.." morfondiroztam magamban...
   megneztem, van e valami erdekes, ujabb a neten..de csak a szokasos, millio hirdetes, "szenzaciooo-os" ajanlatok, "vegye-egye-siessen-el ne mulassza!" hanyingerek sokasaga omlott ki belole.
      megittam egy pocsek, rosz kavet, jajj! .. el ne felejtsem a gyuogyszereket bevenni!..probaltam emlekeztetni magam... aztan azon meditaltam - hogyan kezdjem a napom? ..talan egy frissito reggeli seta, a kozeli zuhataghoz?... igen!...mondogattam meggyozve magam - ne legy lusta ( az orvos is azt hajtogatja : " tobb mozgas, baratom, tobb mozgas!.. ez tartja egeszsegesen a testet!" - tehat elindultam a parkba.

.. ott, tobben ( a rovidebb ut arra vezet meggeondolasbol csak atsiettek).. egy par hasonlo madar, mint en, kenyelmesen, az idejuk ures orait kitolteni vagyva nezegettek a kacsakat a vizen, egy - ketto meeg kenyerdarabot is dobott nekik oda es elhesentette a zsakmanyra ehes szemtelen siralyokat, amik lecsaptak roptukbol a falatokra.
... ezt figyeltem egy ideig, aztan egy fiatal lany gurult arra -tolokocsiban. Labai egy pleddel letakarva, neha kidugta nyelveet, ahogyan majdnem mindenki - ha erosen masra koncentral - onkentelenul ugyanezt teszi. haja szoke volt es artalan kek szemeivel nezegetett korbe!... idonkent lesutotte szemet takaroja kockas mintaajara figyelve.
   Egy idosebb nenike lasan hozza kozeledve egy keneyeerdarabot nyujtott feleje. A lany felnezett, ovatosan elvette, halvany  mosolyt kuldott cserebe, a kenyeret egy kacsa ele dobta ugyetlenul, a kacsa eleerte...
   megfordultam es elmentem onnan.

   Hazaerve. a TV-t nem kapcsoltam be. Ultem egy darabig, es semmit nem latva neztem magam ele... jo ideig...
 
     



Utoljára változtatva 04-26-2005 @ 06:12 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-26-2005 @ 06:52 pm)

Comment: Nagyon megható történet, gyönyörűen elbeszélve. Mintha ott lettem volna Veled. Borzasztó, de legtöbbünk nem tud mit kezdeni a fogyatékossággal, nem tudjuk hogyan álljunk hozzá. Pedig itt Magyarországon még lenne mit tenni értük bőven.Jó hogy írtál erről. :))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-26-2005 @ 10:45 pm)

Comment: Igen Szkallas! Meg tudlak érteni. Ezek azok a pillanatok az életemben -s most magamról beszélek csak-, amit Te is átéltél, amik egy másodperc töredéke alatt kizökkentenek az összes nyűgös, terhes mindennapi gondjaimból, elszégyenlem magam a sopánkodásaim, méltatlankodásaim miatt, és egy őszinte hálát mondok a Gondviselésnek; mert akár éppen én is lehetnék úgy és ott, ahol az a szőke kislány. Az érzéseket, amik feltolulnak az emberben, azokat pedig nem lehet kifejezni szóban. Szépen írtad le, nagyon.


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 04-27-2005 @ 11:04 am)

Comment: Ilyenkor adunk hálát az égieknek, hogy egészségesek vagyunk és mélységesen szégyelljük magunkat időnkénti lustaságunk miatt...


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 04-27-2005 @ 11:27 am)

Comment: Ismerlek...olvasom a gondolataidban....szépek.....


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.41 Seconds