[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 238
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 239

Jelen:
Tagi infók Ramirez Küldhetsz neki privát üzenetet Ramirez Ramirez


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


unsure.gif
Nem lett szerelem
Ideje:: 04-27-2005 @ 03:31 pm

Jézus ez az elmúlt hét vmi eszméletlen volt!!! Ott fejeztem be a sztorit h hétfőn együtt mostunk. Az egész napos távolléte rosszul hatott rám és mivel semmi jelét nem adta h folytassuk kicsit elkenődtem. Korán lefeküdtem, de a szobatársnőm hajnal 3kor jött meg és felébredtem. Ezek után nem bírtam visszaaludni. Kiültem a folyosóra cigizni(éljen a tüdőrák alapon) és Tomi pont kint dumált valakikkel. Aztán egy negyed óra múlva odaült mellém és három mondat után olyan szenvedélyesen megcsókolt h azt hittem ott helyben leolvad a pizsinek használt boxerem. A dolog eldőlt mégsem egyéjszaka lesz ez. Veszettül vágytunk a másik közelségére de mivel hétfő volt mindenkinek itt volt a szobatársa. Maradt a tanuló...:) Korán ébredtem kimásztam az öleléséből, egy fotelba kuporodva néztem ahogy alszik és csak kattogtam h mi lesz ebből. Mikor órákkal később felébredt visszabújtam mellé. Megszűnt minden nyomasztó gondolatom, lesz ami lesz én most nagyon jól vagyok. Persze át kellett adnunk a tanulót a tanulni vágyoknak, bementünk hozzá. Egymást ölelve csókolva, simogatva megbeszéltük h ennek itt most véget vetünk. Mert Ő másba szerelmes, hiába vagyok nagyon jófej, irtó nőies, veszettűl kívánatos stb. úgy érzi így kihasznál. Nem tudtam erre mit mondani hisz Gergő még valahol bennem sajgott. Mikor indultam kifelé még mindig szorongattuk egymás kezét, a szánk nem bírt elválni. Groteszk egy helyzet lehetett. Szakított már így vki??? Ez már ugye kedd volt. Este kicsit többet ittam a kelleténél és lementem bulizni, Ő is ott volt, nem kellett sokat várni h újra engem öleljen. Elmondtam h nem erőltetek semmit, nekem így is tökéletes, nem kell görcsölni ezen h járunk vagy sem. Erre azt mondta h egy hét múlva meg tudja mondani. Pár órával később már holnapra ígérte a választ. De engem tényleg nem érdekelt ez. Nem az a fontos h milyen cimke lifeg egy kapcsolaton hanem maga a kapcsolat!!! Hajnal 3kor végül kinyögte h szeretné ha a barátnője lennék. Belementem, boldog voltam. Felmentem aludni és hajnal 6kor a hangos társalgásukra ébredtem. Megkértem h halkuljanak le, mert aludni szeretnék, erre Ő odahívott átölelt mindenki előtt megcsókolt. Hát nem édes?!? Tíz perc mulva kopognak, kimegyek. Tomi áll az ajtóban és kéri h aludjak nála. Szigoruan csak aludni hívott és szigoruan csak aludtunk. Szerdán bejött velem mert apu hozott pár cuccot, bőrig áztunk, de ez volt a legszebb nap az egész kalandban. Kézenfogva egymást ölelve. Megnyugtató volt. Csütörtök délután ért a hidegzuhany, közölte h ez mégsem fog működni. Én nem értettem, mintha én erőltettem volna. Na mindegy. Jó, hagyjuk mondtam. Kudarcot éreztem, már megint. Este kiöltöztem és lementem bulizni, persze öt perc mulva már együtt ittunk, k*rva sokat. Együtt voltunk egész este táncoltunk meg minden, újra működött az őrülés. Ez volt a búcsú éjszakánk. Reggel keserű voltam mert tudtam ennek most itt tényleg vége. Azóta mint a sokéves házasok kedvesen élcelődünk, szavakba folytjuk a vágyakat, semmi sex alapon. Persze ott vannak az ártatlan megjegyzések, a felidézgetés, a véletlenül térdemre simuló tenyér, a hosszú egymás szemébe nézések, apró puszik, félölelések. Meg a sok-sok kimondatlan vágyakozás és kétely: vajon így a helyes? Megéri-e ezt eldobni egy soha be nem teljesülő szerelem miatt? Szomorú vagyok azt hiszem, félek h nem találunk vissza egymáshoz.


Utoljára változtatva 04-27-2005 @ 03:31 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 04-27-2005 @ 03:53 pm)

Comment: Hát nem vennék erre mérget hogy vége van .Szerintem...., na nem mondok inkább semmit, csak drukkolok. Oké?:-))))


Hozzászóló: Hanna
(Ideje: 04-28-2005 @ 07:56 am)

Comment: Szerintem meg légy nőies ravasz. Egy pasit le lehet kötni... Ahogy eddig is tetted... :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-29-2005 @ 09:12 am)

Comment: Egyszer egy fiú elmesélte nekem, hogyan vadásznak egy nőre a férfiak. Megdöbbentem a mese végén, mert az olyan volt mint egy kiépített stratégia, megfontoltan minden lépés, hetekig akár hónapokig is. Hát most vadássz Te egy kicsit. A lényege az volt, hogy amikor a másik már bepörgött kicsit, (nálad ez mint kiderült nem is kicsit sikerült) akkor kedvesen de határozottan mellőzendő egy időre. Ne tudjon másról, új kapcsolatról, csak ne foglalkozz vele, ha Ő próbálkozik légy vele kedves, de ne engedj a kísértésnek, csak ha már be is vallja, hogy őszintén Te kellesz. Ez állítólag minden nőnél beválik, az illető aki mesélte, nem semmi pasi. Próbálj az Ő fegyverükkel győzni. !!!! Majd mesélj mire jutottál. :)))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds