[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 207
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 207


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Entertained.gif
Az ítélet
Ideje:: 04-29-2005 @ 06:19 am

Rohant. Úgy érezte, a lábai nem képesek megtartani a testét, az izmai szembeszegülnek a megerőltető irammal, amelyet erős akarattal rájuk kényszerít. Az agyagos talaj szinte vonzotta lefelé, megnehezítette mozgását, tagjai lelassulva engedelmeskedtek az agyából érkező parancsoknak. „Tovább! Tovább!” A folyosó falai imbolyogni látszottak homályos tekintete előtt, együtt mozdultak zihálásának ütemével, kétségbeesésének belső sikolyaival: „Tovább!”
- Itt elkapjuk!
- Biztos?
- Ez egy új folyosó. Nincs kijárata. Olyan, mint egy zsákutca.
- Zsákutca?
Hallotta a hangokat. Hallotta maga mögött a sértett társadalom dühének lüktetését, a vad lábdobogást, az artikulátlan horkanásokat, ellenségeinek fenyegető kiáltozását, mely a sűrű homályban mindvégig követte őt.
„Itt elkapjuk!”
„Biztos?”
- Jobban teszed, ha megállsz! Arra csak falak vannak!
Halálraítélt volt.
A sötétben nem látta jól a folyosó simára döngölt oldalait, de megérezte a nemrég kivájt agyagfalak friss földillatát. Megborzongott tőle. A földillat előcsalogatta ösztöneit, a benne élő ősi emlékeket, melyek arra sarkallták, hogy használja őket. Kellemes, fémes ízként érzékelte a képességet. Egy képességet érzett, amely most segíteni fogja, hogy minden reális érv ellenére találjon valami mesebeli, valami hihetetlen búvóhelyet itt, ebben a látszólag minden pontján leellenőrizhető zsákutcában.
Ebben a sötét, fölbe fúrt zsákutcában.
Egy képességet érzett, amely e pillanatban talán megmenti üldözőitől, és amely segítheti, hogy elkerülje az azonnali halált. Amely segíthet megtalálni a megoldást. Egy megoldást…
Miért is kell elpusztulnia? Miért is ítélték halálra?
Az ítélet minden jogszabálytól független volt, mégis jogerőre emelte a Közgyűlés. A határozat: Halál. Ez a Halál kényszeríti most, hogy találjon egy rést a falon, egy rést, amelybe belesimulhat, amely magába fogadja majd, hogy képes legyen megbékélni, erőt meríteni a csöndből, érezni néhány percig az életet kínáló magány illatát. Egy rést kell találnia, ahol gondolkozhat, míg végleg lecsapnak rá. A megoldásra kell rábukkannia, a magyarázatra, az érveire, hogy joga van élni. Egy résre van szüksége, ahol időt nyer, hogy megtalálja …önmagát.
Egy pillanatra megtorpant, beleszimatolt a levegőbe, borzongás futott végig a testén. ÉREZTE a rés jelenlétét a folyosó jobb oldalán.
- Gyerünk már! Ott van!
Hun agya felfogta a mögötte rohanó alakok mozgását, lábaik dobolása gyors ütemben közelgett az agyagpadlón.
„Csak néhány lépés!” gondolta kétségbeesetten Hun. „Esküszöm, csak néhány lépésre van!”
- Hé! Megállj!
„De… pontosan HÁNY lépésre?”
Mozgása lelassult, orrcimpái kitágultak, enyhe bizsergést érzett a tarkójánál. „Itt!” Egész testével nekifeküdt a folyosó jobbra eső oldalának, egész testével koncentrált. „Itt.”
„Tényleg itt?”
- Úgyis elkapunk!
„Még egy!” gondolta feszülten Hun. Szíve a torkában dobogott. „PONTOSAN EGY lépés!”
Hirtelen erővel nekivetette magát a jobbra húzódó, agyagos földnek, vállai lágy területet érzékeltek a fal egy jól körülhatárolható pontján. Megfeszült, hogy mozdulásra bírja ezt a pontot, a látszólag keményre kidolgozott anyag engedett izmainak. („Ez az!”) Elszédült, elvesztette az egyensúlyát, tompa ütődésekkel gördült lefelé és lefelé egy mély szakadékba. Amikor végre becsapódott az alant húzódó, lágy érintésű talajba, görcsbe ránduló teste mozdulatlan maradt.
Lihegve, összekuporodva hallgatott, szemébe könnyeket csalt a megpróbáltatás, szívdobogva figyelt a dühödt hangokra, melyek felette szóltak.
- Ez a szemét felszívódott!
- Megmondtuk, hogy veszélyes alak! Most aztán tessék! Mindenkit átvert!
Lábdobogás dübörgött a magasban.
Lent Hun némán simult a meredély falának, izzadó homlokát a földhöz szorította, feszülő izmai lassan elernyedtek. Tudta már, hogy egy időre megmenekült. Ismerte e földalatti világ különös természetét, meglelte a rést, amelynek létezését megsejtette veszélyt sikoltó ösztöne, az üldözői számára láthatatlan nyílás végleg bezárult mögötte a zuhanása után. Egy darabig nem fognak rátalálni.
- Nem lehet csakúgy fölbontani a falakat! Katasztrófát okoz! – kiabálta felül egy erős hangú férfi. Tompa dobogások kísérték szavait, tenyerek és öklök durva ütései záporoztak fent a folyosó falán. Az üldözők csalódottságának jelzései voltak.
- Na, majd meglátjuk! – kiáltotta valaki fenyegetően. Hangjából bántó agresszivitás áradt. – Valami alacsonyabb szinten van! Nem fogja sokáig húzni! Nyugi. Nem menekül meg.

Egy sötét, földalatti világban egy férfi lihegve simult a szakadék agyagszagú talajának.
Lihegése lassan lecsendesedett, szívverése szabályosabb lett, a sötétség lágyan és melegen ölelte körül.
To be continued…


Utoljára változtatva 04-30-2005 @ 04:39 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-01-2005 @ 04:20 pm)

Comment: Nagyon jó. Tetszik ahogy írsz, magával ragadó, szinte nem tudja az ember olyan gyorsan olvasni amennyire szeretné, akkora lendület van benne. Gratulálok és várom a folytatást. :))))


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 05-02-2005 @ 12:09 pm)

Comment: Örömmel vettem, hogy rászántad magad a publikálásra! Nem csalódtam! Olvasatja magát! :-)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds