[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 217
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 217


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


mellow.gif
Oh!..azok a reegi majus 1. -ek!!!
Ideje:: 05-01-2005 @ 07:11 pm

Idoobeli aktualitasasarol, mar lekestem.. mar csak paar ora van hatra az 1.eebol...
.. de azok a reegi ( legtobbetek, talan nem is reszsedett - fiatal kora miatt ) egy igazi felvonulasos, utana virslis, langyos soros, majaalisok pompaazataaban es  annak  tejszihabos tortaahoz hasonlithato - bar az akkori sokat hangoztatott "Az elet nem habossutemeny!" ellenere - esti csemegejeben az utcabaal szines forgatagaaban!....

Lehet, hogy jogosan valaki azt modja : ugyan, mi tette a reggel 5 orakori muszaly felkelest ( a gyulekezesek a varos masik vegen, hogy 10 ora korul "A Tribun" ele keruljon az ember egy "atyai " mashova meredo szemu integeteest elcsipni es utana megszabadulni az "Ejjeen maajus 1.-je" szeltol cibaalt transzparens cipeleeseetol, sorbanallni a virsli - soorjegyert a foszakszervezetis kezeebol, adomaanyakeent szurostekintetu meregeteese kozben) olyan emlekeztesse?


    Erre  felelni - igy tudok : ez igaz!.. de akkor voltam fiatal es een is viszolyogtam a korai keleestol, de elveztem a nyuzsgeest, kifekudnia a liget (maskor " Fuure leepni tilos" taabla egy napra valo eltunteet) es nem csak leeptem, ki is fekudtem a fuure!.... es utaana mindenkivel taancoltam az utcabaalon...



Utoljára változtatva 05-01-2005 @ 07:19 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 05-01-2005 @ 07:22 pm)

Comment: Kedves Szkallas. Én is nosztalgiával emlékszek vissza azokra a régi május elsejékre... Ma kinn voltunk a majálison, mindjárt 500 Ft-ért fel lehetett ülni egy körbe forgó gyerekjáték ütött-kopott kiskacsájába, 200 Ft-ért venni egy vatta cukrot, 350 Ft-ért egy szélforgót... Igaz, fűre lépni szabad volt, de nem volt fű, csak rengeteg szétdobált szemét. Az utcabálra már nem is vagyok kiváncsi... Nos, csak ennyit változott azóta a május 1.


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 05-01-2005 @ 07:29 pm)

Comment: Szkallas, örülök, hogy megemlékeztél a "régi" május elsejékről :) Bár, én még csak 26 éves vagyok, de még én is emlékszem a kb 15 évvel ezelőtti felvonulásokra, a sok kis zászlóra és lufira, a forgatagra, az egész hangulatára. És hidd el, visszasírom. A mai nap már nagyon sok helyen a pénzről, a bevételről, a haszonról szól. Változik a világ, s nem vagyok benne biztos (sőt...), hogy jó irányba.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-01-2005 @ 10:38 pm)

Comment: Nagyon jó, hogy írtál erről ! Így igaz ez a Mi fiatalságunk volt, és azért volt benne még más jó is, tudtuk holnap is mehetünk dolgozni ! A munkaünnepét lassan át lehetne nevezni munkanélküliek ünnepének. Amikor fiatalok voltunk, nem volt milliárdja senkinek, ez igaz, de nem is éheztek gyerekek. Nem volt szabadság, sőt elnyomás volt ! De ma a szabadsággal nem tudnak az emberek mit kezdeni mert nincs rá pénzük !!!! Azt hiszem kicsit tovább mentem a sör virsli vonulásnál. Köszönöm, hogy erről is ilyen jól írtál. :))))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 05-01-2005 @ 11:12 pm)

Comment: Bizony így igaz! "Ó! azok a régi május 1.-ék!" :)) Bizony nosztalgiáztam, miközben olvastalak. Valahogy akkor még minden egészen más volt...!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-01-2005 @ 11:15 pm)

Comment: Jó viiszaemlékezni a nyüzsgére, a virslire , a sörözésre, az utcabálra,....de leginkább a fiatalságra,.....Szkallas sültkolbász, sülthurka a csarnokban,.......gyere meghivlak....


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds