[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 117
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 118

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


tongue.gif
Tudjaatok mit?..irok meg 1 blogot!
Ideje:: 05-02-2005 @ 07:12 pm

Ezen elhataarozaasomat az elozo blogom (neemi?) sikereere alapozom! szertneek jopofa-pofi lenni - amikeent azt szeepemleku Hoffi-pofi oly sikeresen alkitotta... ( no ne tesseek fintorogni, keeerem!..nem meerem magam tehetseegeeges, parnasszusra szarnyas hoofeheer paripaan eekezo, legendaavaa alakult nagysaagokhoz!... ez csak olyan - probalkozaasfeele dolog.)

.. Egyszer, gyonyoruseges Egervar laba elott terulo gyongyszem szeepseegu varosaanak egyik tundeeri hazaban ( jo egri borok kostolgataasa okozta csattanos vidaam hangulat ulte tarsasaagban, a mai modern muveszeti alkotaasok a varoskeepet frissiteni a Varos Tanaacsa altali igyekvees eredneenyekeepen a sznhaaz kozeleeben laathato, oldalaan fekvo noi alak (ki latta mar  sokak alatal "torzszulemeenynek" titulalt koobol faragott feelmomnstrumot ) szobrottrol folyt a disputa.

A tarsasag egyik tagja eros szavakkal fejezte ki lebecsuloo velemeenyeet : " hogy engedhetoo meg a sok-sok klasszikus, gyonyoru, megleevo csodaak melle ilyen formedveenyt odatenni!"  hangzott szajabol.... "es kivaancsi vagyok, ki lehet az ki ilyet elkovetett!?"

A sarokban csendesen meghuzodott valakitool - arrogans  hangon valaszkent  erkezett ; " en vagyok az!"

Mindenki neema maradt!..egy pillanatig... azutaan valaki igy szolott:

Tudjaatok, - nem tudom, mirool, de eszembe jutott a perverz pasi esete a majommal!
Mindenki " halljuk, halljuk" -ot kialtott.... haat, elmondom, ha ennyire akarjaatok:... a pasasnak az volt perverzitaasa, fajdalmakat szeretett erezni - hasaaba'... elment egy orvoshoz, kerte - nagy penzt fizetek erte - mondta, tegyen valamit annak erdekeben, hogy szuleesi fajdalmat erezzek!..ez az egyetlen, amit meeg  nem eereztem!
Az orvos raaneezett, (feelrefordulva nevetett) igy mondta ; rendben, megteszem!..de el kell altatnom, neheez eset, nem akarok egyeeb, kozonseeges fajdalmat okozni.
a pfoa boldogan beleegyezett.

Az orvos, az altataas utan a fenekeebe egy praffadugot helyezett es rozsaszinu leukoplaszttal lerahgasztotta. Amikor a paciens feleebredt, mondta neki: baraatom, most ezt a pohar folyadeekot iigya meg (jo adag ricinus volt a pohaarban ) sessen haza, fekudjon aagyba. Garantaalom, hamarosan szuleesi gorcsei lesznek!

Minden ugy tortent, ahogy az orvos mondta. Hazaerkezve mar az ajtoja kozeleeben kezdodtek a fajasok, raavetette magaat az agyra.

A szuk utca masik oldalaan egy allatidomaar lakott, kinek kis majma unatkozva egyedul, a nyitott ablakon kitekintve belaatott a pasi szobajaba es latta a kinjaaban fetrengoo, uvoltozoo beteget. Atugrott, leteepte a rozsaszinu leukoplasztot, a dugot a ricinus hataasa kilovellte, es barna massza vulkaani kitorese a majmot boritotta!
A pasi, megkonyebbulve felult, a barnaval takart majmocskaat fel nem ismerte,  magaahoz szoritotta, csak egyre hajtogatta: " kicsit szaros, kicsit budos!..de az enyeem!

Erkolcsi tanaulsagot nem szeretneek senki szajaaba adni, mindenki maga kell, hogy levonja.

Magam reeszerol, csupan ennyi: neeha jokedvunk - nem gondolkodva - maasokat seertenek - igen meelyen!

 

 
 

 



Utoljára változtatva 05-02-2005 @ 07:12 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-02-2005 @ 10:11 pm)

Comment: Nagyon tetszett tanulságos írásod, és jót mosolyogtam is rajta. :))))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-03-2005 @ 11:10 am)

Comment: :)))))) a tanulságot.....nem mondom el.....De nagyon tetszett!


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 05-03-2005 @ 10:33 pm)

Comment: Jópofa, jó humorú írás... Sok ilyet kérünk! Szeretettel: Nefi


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-03-2005 @ 10:41 pm)

Comment: Még előző hozzászólásomhoz hozzáfűzném, hogy van mikor nem csak jókedvében bántja egyik ember a másikat, hanem vélt sérelem miatt, ami sérelem lehet nem is sérelem, csak félreértések halmaza. Továbbra is tetszik ahogy írsz !


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds