[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 103
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 103


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Az ítélet 3.
Ideje:: 05-03-2005 @ 08:52 am

Egy sötét, földalatti világban a férfi lihegve simult egy szakadék agyagszagú talajának
Lihegése lassan lecsendesedett, szívverése szabályosabb lett, a sötétség lágyan és melegen ölelte körül.
Fejében vadul lüktettek az emlékek.
________________________________________________________________________

- A Katasztrófa Társadalma nevében, a Kékszeműek Bizottsága, a Kutatók és a Dolgozók nevében… - kezdte ünnepélyesen Bogo. - a mai napon eddig példátlan ítéletet kell hoznunk. – mondta.
- Úgy van! – bólogattak az emelvény alatt a Dolgozók.
- Egyik fajtársunk, aki köztünk a Hun nevet használja, eltévelyedett ösztönöket hordoz magában.
- Ez az! Ez az! – zúgták a többiek a terem agyagpadlóján. Sűrű sorokban tömörültek a vádlottak padja körül, karjaikkal ütemesen hadonásztak.
Hun lehajtott fejjel, leeresztett vállakkal állt köztük. Hallgatott.
Bogo ünnepélyességet közvetítő szoborként szónokolt, mellkasát kidomborította, pillantását az alant álló tömegen tartotta. A Dolgozók mind őt figyelték.
- Ezért a mai napon… - mondta Bogo. - Közgyűlést kellett összehívnunk Hun nevű dolgozónk ügyének megtárgyalására.
- Úgy van!
- És a mai napon… - Bogo maga elé pillantott. - megállapítást nyert, hogy említett fajtásunk a jövőben sem kíván változtatni szabályainkat sértő viselkedésén.
- Ez az!
Bogo mélykék szemei felcsillogtak a lámpák fényében.
- Megállapítást nyert… - folytatta Bogo. - , hogy Hun nevű fajtársunk viselkedésével veszélybe sodorja az Elődeink által megalapított Közösséget…
- Veszélyes! Veszélyes! – bólogattak a nagyhangú dolgozók.
- ,azaz összeomlással fenyegeti a Katasztrófa Társadalmát.
- Úgy van!
Az emelvényen Bogo sóhajtva magasra emelte tekintetét.
- Mit is tehetünk hát, hogy megvédjük Közösségünket, mely a faj létét biztosítja?
Mély csönd támadt a teremben, a lámpások fénye mintha elhalványodott volna.
- Mit is tehetünk hát? – szólt újra patetikusan Bogo. Tekintetét végighordozta a sokaságon, teátrálisan sóhajtott, szemöldökei magasra húzódtak.
- A mai napon… - hangsúlyozta Bogo. - meg kell állapítanunk, hogy amennyiben Hun nevű fajtársunkat életben hagyjuk, soha… - a kékszemű férfi előrehajolt. -
- …soha többé nem érezhetjük biztonságban a fajt!
- Hát persze! Hát persze! Hunnak meg kell halnia! – az agyagpadlón saruba bújtatott lábak dobogása hallatszott.
- Tehát a mai napon a Katasztrófa Társadalma eddig példátlan ítéletet hoz. – jelentette ki Bogo. – Hun nevű fajtársunkat kíméletes halálnem alkalmazásával örökre el kell távolítanunk sorainkból.
Szavaira visszafogott hallgatás válaszolt.
Hun fölemelte fejét az agyagpad ívekkel díszített támlája alatt. Az árnyak lebegni látszottak a falakon.
- Tehát… - Bogo rövid szünetet tartott. - …a mai napon a Közgyűlés nevében kimondom Hun nevű fajtársunk ezennel jogerőre emelt halálos ítéletét.
- Helyes! Helyes! – dobogta az emelvény alatt a tömeg. Ezúttal mindenki hangosan szólt. Valahonnan egyenletes dobolás hallatszott. „Helyes! Helyes!”
_________________________________________________________________________

„Helyes… Helyes… Helyes…” zúgott Hun agyában a Dolgozók hangja, és a mélységes csöndben vad dübörgésként hatott rá ez a belülről támadó rémálom. A férfi arca sikamlós volt a verejtéktől, kezei a hűvös földbe markoltak.
„…Hun nevű fajtársunk jogerőre emelt halálos ítéletét…”
„…halálos ítéletét…”
A sötét, föld alatti világban a férfi összehúzott testtel simult a szakadék agyagszagú talajának. Lihegése csendesedett, szívverése szabályosabb lett. Csak annyit tudott, hogy egy darabig nem fognak rátalálni. A sötétség lágyan és melegen ölelte körül.
To be continued...


Utoljára változtatva 05-03-2005 @ 09:00 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-03-2005 @ 12:46 pm)

Comment: "Tekintetét végighordozta a sokaságon, teátrálisan sóhajtott, szemöldökei magasra húzódtak." , amikor olvasom, olyan mintha egy filmet néznék. Tökéletesen érzékelteted a legapróbb mozdulattal is kifejezve a hangulatot és feszültséget. Csak jót mondhatok. Élvezem! :))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds