[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 152
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 152


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

folytatás...
Ideje:: 05-05-2005 @ 04:28 pm

...na lám!, hát elindítottam egy fórumtémát egyetlen lendülettel?...azt hiszem, azt látom, hogy mindenkinek egyénisége és egyéni meglátása, valamint különös súlyban a tapasztalata adott véleményt ebben a témában...tőlünk függetlenül azonban létezik a megoldás, hiszen ez teljesen elfogadhatatlan, és ab-normális helyzet bárhol  a világon...csak a szemünk és a szívünk hozzászokik...az ember egy igen különös jószág ám, a hét főbűn ott dominál, diktál, a jóságok azonban fű alatt szunnyadnak...egy emberkénti összefogással a szökőár dolga meglett oldva, és itthon?, mitől különb egy hazai hajléktalan a szemünkben, hogy nem érdemel segítést, mert a kiszolgáltatottság itt nem a szőkőártól származik?, mert azt a bélyeget nyomják rájuk, mindre, hogy biztos tett azért, ilyen helyzetbe került?, hol a határ, a segítés érdemlése, kiérdemlése, ki dönti el, ki érdemli?, akkor vagyunk emberek, ha egy kicsit másokért is képesek vagyunk élni...a pénz uralkodik rajtunk, főleg a tehetősebbeken, a szegényebbek gyorsabban zsebükbe nyúlnak, mint az, aki többet adhatna...de a gyorssegély is csak az akkut gondokat enyhíti, hosszútávra való megoldás kellene...hát ezért álmodok, és az Ars Poetica-m is ezért szól erről, mert összegyűrödök ebbe az egészbe...nemcsak az utcán lehet hajléktalan az ember, mert sokan vannak kilátástalan helyzetben úgy, hogy nem látjuk őket, s így nem is sejtjük létezésüket...az alkohol és a szerencsejáték már csak egy adalék, a dolgok elviselésére való kétségbeesett próbálkozás, vagy bízni a szerencsében, hogy segít...de nem ez a fő ok a hajléktalanság "megszerzésére"!!!...a világ globális, súlyos gondokkal küszködik, és vezetői másfelé fordítják fejüket, mert akkor látnák, és nem tudnának nyugodtan aludni éjjelente...a problémák adottak és a megoldások is, de akik tehetnének, a seggükben hordják a fejüket, a gerincüket pedig a zsebükben, vagy lehet, hogy eleve puhatestűek....a pénz jó szolga, de rossz úr, és a szerelemmel együtt költeni kell, és jól költeni annyi, mint meggazdagodni!...örülök, hogy szóbaálltok velem!, várom a további hozzászólásokat! A SZERETÉSEN KÍVÜL MINDEN EMBERI TETT ROMÉPÍTÉS!


Utoljára változtatva 05-05-2005 @ 04:28 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 05-05-2005 @ 05:10 pm)

Comment: Olvastalak!:) És jól mondod, az ember összegyűrödik ebben az egészben... és nemcsak az utcán lehet hajléktalan az ember. Bizony nem! És az alkohol valóban sokszor már csak egy adalék, a felejtés egyik talán legelfogadhatatlanabb módja, de pillanatnyilag csinál az ember agyában üresjáratot (Mondjuk, én nem iszok alkoholt, de a "működési effektusait" ismerem). Igen! jó lenne valami vagyoni újraelosztás, maximálni a kormánytisztviselők fizetését és a minimálbért egy tisztességes megélhetést biztosító összegre felemelni, magyarul, közelíteni a két összeget egymáshoz. Jó lenne! S úgy gondolom, bőven lenne mihez nyúlniuk az Uraknak! bőven! de ők így is nyugodtan alszanak, légy nyugodt...! Ezt még nem hallottam, de megjegyzem: "A pénz jó szolga, de rossz úr, és a szerelemmel együtt költeni kell, és jól költeni annyi, mint meggazdagodni!" "... A SZERETÉSEN KÍVÜL MINDEN EMBERI TETT ROMÉPÍTÉS!..." Igen, ez így van, annyi kiegészítéssel, hogy természetesen nem csak mondani kell, hanem TENNI is! :) Jó volt Téged olvasni!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-05-2005 @ 09:54 pm)

Comment: Dühöd nagyon szimpatikus gondolkodásra vall. Te úgyérzem tenni is fogsz és nem "csak" írni. Bár az hogy írtál róla, az is segítség, hisz a figyelem ráirányítása a problémára már lehet segítség, lehet valamiféle kezdete egy változásnak. Sajnos a társadalmi különbségek, szerintem nem fognak megváltozni, arról nem érdemes álmodozni. Arról viszont igen, hogy az országot általunk megválasztott politikusok, legalább miért nem az ország érdekeit nézik. A tőkés ide jött nyugatról, megkapott minden adókedvezményt és olcsón a hatalmas cégeket, hogy piacot és munkát teremtsen. Természetesen kirabolta a céget és szépen továbbál mikor már Ő jönne az adó fizetésbe és itt hagy több ezer embert munka és lehetőség nélkül. Nem a levegőbe beszélek, pénzügyi szakember vagyok. Miért nem fizetteti meg az ország ezekkel a megkapott kedvezményeket és miért nem kell a privatizációnál elengedett kötelezettségeket kifizetniük? Bezzeg egy kisember tartozik egy számlával tőle behajtják azt maradéktalanul. A tőkés nyugati sakál, meg azt csinál amit akar, mert a vezetőink korruptak (tisztelet a kivételnek ). Akinek nem inge ne vegye magára. A baj az, hogy mind úgy érzi neki nem inge !!!!


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds