[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 117
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 118

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


closedeyes.gif
" Egy kis cigaretta - valoodi finom!" ...
Ideje:: 05-06-2005 @ 12:22 am

... a cimben idezett - valaha neepszeru slaager - az alanti torteenet kezdeteere utal...

aapuu, een nagyon szeretelek teeged! - mondta a hateeves szooszi Julika, ibolyakeek szemeivel felneezve apja arcaara.
Ooh, te kis nyulacskaam! Tudod, hogy een is mennyire szeretlek, kicsi kedves bogaarkaaja apjaanak - valaszolta apu - de most elmegyek, tudod apunak dolgozni kell mennie de este jovok, sietek vissza az en kicsi Julikaamhoz. 
Egy puszit adott fejebubjara es fordult, sietve beult a kocsiba, raakapcsolt, mivel nem akart elkesve eerkezni munkaheleyeere.
amint kifordult az utra, egy pillantaast vetve az oraara, elszisszentte magaat, " az ordoogit!.. maar igy is keesek!.. gyorsabban kell vezetnem, hogy idobe' beerjek "

Regeli koodpamacsok paasztaaztak a szuuk utat, nedves foltokat hagyva a toredezett aszfalton. Idegesen raagyujtott egy cigaretteara, fejeet felemelve kifuujta a fustot, szeme csupaan egy pillanatra tevedt le az utrool...

Az egyik ellebbeno koddpamacsbol egy kis sundiszno tunt eloo, szapora lepteivel igyekezett keresztezni az utat. Apu felrerantotta a kormanyt, hogy agyon ne gaazolja. A kocsi megcsuszott a nedves uton, az aarokba  fordult onnan egy fatorzsnek utkozott olyan eroovel, hogy teteje belepult, apunak nyakcsigolyaja torott. 

... Julika arva maradt, rokonok nem vettek magukhoz (anyuja meeg Julika kiskoraaban az eegbol nezett le imaadot kislanyara ) allami gondozaasba - lelenchaazba kerult.

  Furcsa egy kislaany ez!..mondta Annus neeni - a szigoru tekintetu gondozoonoo a felugyelooi laatogataaskor a vezetoonek - vadooc, senki baraatja a tobbi gyerekek kozt, felnottol messze huzodik, szot nem lehet erteni vele, csak hallgat... Az eteleet is csupaan immel - ammal eszi, feleet  otthagyva mindig...szeme allandoan valahova ... meszire mered..

Igy nott fel es Julia lett. Dolgozni kezdett, maganyosan eelt, tovabbara sem keresett senki baraatot...
Esteenkeent magaaban uldogelve, apuval tarsalkodott.. " apu. apukaam, ugye valamikor visszajossz..ugye?.. nezdd, Julikaad nagy laany lett.. mar foozni is tudok.. etellel is vaarlak, ha jossz"...

" Egy kis ciagaretta - valoodi finom!" ... fustje, mint koodpamacsok - lebbennek tova, eeleteken...


  



Utoljára változtatva 05-06-2005 @ 12:22 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 05-06-2005 @ 01:16 am)

Comment: Jaj Istenem! ez annyira életszerű történet, és olyan jól megfogalmazva, hogy teljesen kikattantam tőle. Ugye nem igaz történet? nyugtass meg lécci! :))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 05-06-2005 @ 01:24 am)

Comment: Azt meg ijedtemben el is felejtettem leírni, hogy annyira érzékletesen írtad le az elején azt a mérhetetlen szeretetet apa és lánya között, és az akkora tragédiába torkollott..., de olyan jól megfogalmazva, s a végén az az utolsó mondat... a cigarettáról, szóval, nagyon hatásos. :)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-06-2005 @ 01:29 am)

Comment: Sajnaalom Zizike! - ha megszomoritott a toerteenet es szomru , de nem adhatok maas vaalaszt, hogy : talan!.. talaan igaz.. talaan, nem!... hiszen Te tudod legjobban... ilyen az eelet!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-06-2005 @ 07:11 am)

Comment: Elolvasva,...hálát adok az égnek, hogy szülökkel nőhettem fel.....Sajnos ez a történet, akár igaz is lehet!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-06-2005 @ 10:07 am)

Comment: Nagyon megrázó történet, profi módon leírva, érzékeltetve mindent ami kell. A fájdalom a kiszolgáltatottság, a magány, ez mind benne van tömören. A cigaretta esetét ki is egészíthetnénk a telefon, a fáradtság stb esetével, amikor is mi felnőttek tényleg nem gondolunk szeretteinkre. Mikor veszélyeztetjük magunkat, más kis életekkel is tesszük ezt ! Nagyon tetszett írásod !


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-06-2005 @ 01:49 pm)

Comment: Kedves Angyaligirl!.. koszonom hsz-edet. .. "profi" irodalmaar - nem vagyok, mint tudod! E toorteenet megiraasaara - egy lebbeno cigarettafust pamacsa inspiraalt, talaan az eelet igy adott jelet - felkeltve bennem a figyelmet maasok eeleteenek faajdalmaira...


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds