[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 113
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 114

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

...folytatás
Ideje:: 05-06-2005 @ 01:37 pm

...József Attila jut eszembe a szegénységről is...utolsó néhány hónapjáról szóló könyvet kaptunk  '89-ben, érettségire az osztfőtől ajándékba, de én csak jóval később, évekkel később kaptam kedvet hozzá, elolvassam, és megdöbbentett...végigbőgtem az egészet...nem lett öngyilkos, csak félrekezelték a kórházban, és annyira, hogy nagyon!...kábult állapotban zuhant a vonat alá, és nem szándékosan...tudjátok mibe halt bele? - a szeretetlenségbe...persze közvetve, de akkor is...Illyés Gyula későbbi felesége, Flóra volt az a nő, aki felkarolta, mert Attila házassági ajánlatot tett  neki, megszerették egymást, de anyagi okok miatt egyelőre nem tudtak egybekelni...Flóra volt mellette utolsó hónapjaiban...de a kórházi orvosok azt tanácsolták Flórának, hogy ne látogassa, mert csak felzaklatja...holott a szeretet meggyógyíthatta volna!, hiszen nem beteg volt, "csak" boldogtalan...Attila azt hitte, Flóra nem is törődik vele, és elszökött rossz állapotban a kórházból, hogy megkeresse a szeretett nőt, és így halt meg, a vonat alá zuhanva...inzulinnal kezelték, mint a cukrosokat, mert rossz diagnózist állapítottak meg nála, mondván, hogy bizonyára elmebeteg, mert dühkitörései voltak, és ezért előidéztek nála spontán rohamokat az inzulinadagokkal, hátha attól felépül...csakis és kizárólag szerelemre, szeretetre lett volna elévülhetetlen szüksége, akárcsak mindannyiunknak...szerintetek ezt hányan tudják?, és hány emberről van a köztudatban, akár híres, akár nem, téves információ, akár él, akár már meghalt?...vajon az ember felegyenesedése is nem csak egy gagyi mende-monda, és ezt etetik azzal, akivel tudják, holott Isten létezésére ott a bizonyíték:  AZ ÉLET EGYETLEN ÉS EGYETEMES ÉRTELME, A SZERETNI ÉS SZERETVE LENNI ÁLDÁSOS ÁLLAPOTÁBAN ÉLNI, és mi lehetne nagyobb bizonyítása Isten létezésének, mint az, hogy mindannyiunkban ott él a szeretni és szeretve lenni vágy!...szeretésünket tetteink bizonyítják, mert cselekedeteink rólunk beszélnek...ja, hogy miért ilyen a világ, amilyen, ha Isten létezik?, - mi, emberek tesszük olyanná, amilyen...szeretni, hatalom, sose feledjétek el!


Utoljára változtatva 05-06-2005 @ 01:37 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 05-06-2005 @ 05:43 pm)

Comment: Igen! a drasztikus szeretetmegvonás a lelki kínzás egyik legbeváltabb módszere, s tudatosan vagy nem, de az emberek igen nagy része alkalmazza, nem is tudva arról, hogy ezzel akár rákos folyamatokat indíthat el a szeretettől megvont emberben. Szomorú! És most nem konkrétan a társkapcsolat-beli szeretetre, családi szeretetre gondoltam természetesen, hanem minden egyébre, a társadalmi kirekesztettség, a munkanélküliség, mint "nincs rám szüksége a társadalomnak" effektus, és had ne soroljam... Jó az írásod, változatlanul! :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-07-2005 @ 06:37 am)

Comment: "- mi, emberek tesszük olyanná, amilyen...szeretni, hatalom " Én még kiegészíteném ezt a csodálatos gondolatot azzal, hogy nem szeretni pedig BŰN. A kishercegben is nagyon igaz az, hogy ha valamit megszeliditettél az iránt felelősséggel tartozól. Nagyon sok félresiklott élet van azért mert a gyermeket nem szeretik és ez által már Ő sem tud szeretni. Nagyon igazakat írsz és bölcsen. :)))


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 05-08-2005 @ 03:40 pm)

Comment: Nekem is megvolt a könyv, de kölcsönadtam, mielőtt elolvastam volna, és nem kaptam vissza.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds