[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 101
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 101


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Eek.gif
Tavol, valahol Mexikoban - olcso a tequila..
Ideje:: 05-07-2005 @ 04:52 am

      Meeg olvashato az Irodalom Legfrisebbei kozt "Onvaad - rettenetes.. " c versem. A vers megirasara a veletlenul kezembe kerult 10 valahany eves usagcikk kopia ujraolvasasakor ujjaeledt emlekem vezetett...

  Egy nap delutanjan telefonon hivott egy par eve nem latott regi baratom, Laszlo. Pesten, evekig egyutt dogoztunk, tehetseges, magas tudomanyos kepesitesssel rendelkezo vegyeszmernok, felvezeto tetchnika teruleten elismert szakember.
   Meg M.O.- rol Nigeriaba ment, ott az egyetemen felvezeto technikat oktatott. Nigeriabol - Kanadaba jott es az egyik nagyhiru elektronikus cegnel Quebeckben, kepessegeinek megfelelo vezeto poziciot kapott.

   Szenvedelyes vitolazo volt, lakhelyeet olyan teruleten, vizek, tavak mellett valasztotta meg, ahol szenvedelyenek aldozhatott.

     Akkor, a bizonyos telefonbeszelgeteesunkkor, az itteni repuloterrol, innen visszamenoben a beszallasig maradt feloraja alatt felhivott. Az oromteli egymasrol reg nem hallot ujabbakat megbeszeltuk. Aztan, ismerve szenvedelyeet, megkerdeztem : " Hogy repul a hajod a salyat vizeken? "..gondolva jopofa modra kedvenc temajat emlitem ezzel.

...tul hosszu, tul nema csend, valaszt nem adott.. vegre tobbszori halloomra csak ennyit mondott : " oregem.. most nem tudok semmit kinyogni...de majd..irok neked... es letette a kagylot.
   Neman alltam, furcsan erezve magam, sokaig toprengtem, gondolva sok mindenre, de bizonyossagot csak akkor nyertem, amikor kezbe kaptam par nap mulva a tole kapott levelet.
    A levelben, kezirasaval ennyi allott : " reszvet nem segit... " es mellekelve az ujsagcikk:
    
Br...ni Vaarosi Naploo.
----------------------

    "A Kanadai Legfelsobb Birosag ezentul kotelezove teszi vizreszallok reszere, mindenkori mentomelleny viseleset a tragikus eset tortente utan, amikor xx Laszlo, felesege es 21 eves lanya egyutt vitorlashajojukban tartozkodva a hirtelen szelvihar a kikoto dokkja ala sodorta a hajot, felesege es leanya vizbe fulladt, xx Laszlot  elve kimentettek. Egyikuk sem viselt mentomellenyt."
.. ez allt az oldalkivagott cikkben.

   .... A level olvasasa utan felhivtam Laszlo szamat.  Veje  - lanyanak ifju ferje - valaszolt a telafonba, kertem Laszlot... Laszlo?.. kerdezte  -  annyit tudok rala, valahol Mexikoban van.. hogy hol, azt nem lehet tudni.. meeg halkan hozzatette.. az utobbi idoben.. sokat ivott ...

   Az most ujraolvasott level vegere ertem, gondolataimbol nevetes hangja zokkentett ki. Valaki itt a szobaaban, melletem a TV-t  neezi es neeha vidaman felnevet a pompas, mulattato musoron...



Utoljára változtatva 05-07-2005 @ 05:24 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-07-2005 @ 06:43 am)

Comment: Történeted megható, szívszorító. Szeretteink elvesztése, legyen az családtag, vagy barát, szörnyű csapás bárkinek, melyet ki így, ki úgy dolgoz fel. Nem itélem el a barátod az ivásért, neki így sikerült fájdalmát elásnia. Neked úgy hogy leírtad. Nem vagyunk egyformák, csak a fájdalom egyformán hatalmas. Írásod tetszett és elgondolkodtatott.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-07-2005 @ 11:46 am)

Comment: Együttérzésemmel, ..osztozom a bánatoddal!


Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 05-08-2005 @ 06:52 pm)

Comment: Drámai, megrázó írás. Olyan életszrűen fogalmaztad meg, és olyan szépen írtál, hogy teljesen beleborzongtam. Baráti üdvözlettel: Nefi


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds