[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 85
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 85


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

VÁRJÁL RÁM!
-: BB
Ideje:: 05-07-2005 @ 11:39 am

A koraöszi nap sugarai még végigpásztáztak a domboldalon, mintha csak maradék erejüket akarták volna fitogtatni. Túl korán lehullott levelek kergetöztek a szélben, de visszakapaszkodniuk sehogy sem sikerült az öreg fákra. Az idös hölgy arca ragyogott a fényben. Ösz haja táncra kelt a szélfoszlányokkal, miközben nagyokat kortyolt egy kulacsból, aztán a pad támlájára akasztotta azt. Gyerekek nevettek valahol messze, s egy rádió recsegö hangját is hallani vélte a távolból.

Csak a Ház volt sötét és kimért - bonyolult körvonalai belehasítottak a horizontba.

A Ház a környék hét dombjának egyikén állt. A környezö területeket bokrok és facsoportok borították, ám az épület környékén fü is alig nött. A Fiú hallani vélte a Lány lélegzését valahonnan a falak mögül, melyek - legalább is neki úgy tünt - gonoszul hallgattak a nyomasztóan fülledt délután amúgy is reménytelen némaságában. Végtelennek tünö idö óta kereste a lányt a Ház falainak labirintusában. Óriás percek és órák, óriás napok teltek el - talán.

Az egyik szük ablakon mindeközben néhány halvány rózsaszín gömb repült az épületbe, majd kicsiny méretükhöz képest igencsak méltóságteljesen folytatták útjukat a semmibe.

Az idös úr az öreg hölgy mellé telepedett a padon. A levegö megtelt körülöttük valami megymagyarázhatatlan dologgal, s az asszony mesélni kezdett. Egészen fiatal koráról, egy nagy és végtelen szerelemröl szólt a történet. A szavai csilingeltek, mondatai már-már dallamok voltak - felszökkentek, majd elvegyültek a Föld zúgásában. Évtizedekkel azelötti önmagáról és egy fiúról beszélt. Pár év lehetett csak köztük. Véletlenül találkoztak - és észrevétlen, minden átmenet nélkül érintette meg őket valami nagyszerü érzés. Késöbb, amikor egészen közel kerülhettek volna egymáshoz, meggondolatlanul, talán kicsit önzö módon fordultak egyre többször magukba - saját fontos, vagy legalább is fontosabbnak hitt, problémáik miatt. Aztán egy szeles, késö öszi este után soha többé nem látták egymást...

A Lány léptei visszhangot vertek a kongó folyosókon. Az ajtók zárva, bár valószínüleg különben sem vezettek volna sehova. Akarta, hogy rátaláljon a Fiú. Érezte közelségét. Talán éppen a fal másik oldalán áll - gondolta magában -, s megérintette a meleg és nyirkos idegen anyagot. A Fiú a fal másik oldalán haladt éppen. Tenyerével hol kisebbeket, hol nagyobbakat csapott rá. Hirtelen megállt, és valami mélyröl feltörö megérzéstöl hajtva kitárt ujjú tenyereit a falhoz tapasztotta. Az épület részecskéi felsikoltottak a szinte kibírhatatlan teher alatt: a Lány a fal másik oldalának ugyanazon pontját érintette meg. Sajnos ezt egyiköjük sem tudhatta...

Az idös hölgy befejezte a történetét, aztán sokáig halgatott. Jólesően ízlegette elreppent szavait - közben legbelül súlyos, nehéz fájdalom ébredt benne, hirtelen növekedett, megpróbálva kitölteni az elszállt szavak után támadt ürt. Az öregember mindent megérzett, s mindent megértett. Az asszony felé fordult, aki ugyan nem viszonozta pillantását, de így is rájött, ki az, aki mellette ül. Talán a fájdalom a szíve környékén, az segített ráeszmélni. Gondolatai összezavarodtak. Vajon mit jelenthet ez a megkésett találkozás, annyi óriás év után? Csak üresen bámult a Nap vöröslö korongjára, amely kezdett végérvényesen eltünni az egyre nagyobbnak tünö Építmény mögött. Légzése szabálytalanná vált, s miközben hét rózsaszín buborék a Ház egyik ablakán kirepülve a nagy vörös gömb után igyekezett, az idös hölgy holtan hanyatlott az öregember mellé.

A Lány kirohant az épület kapuján, amely egyszer csak ott termett elötte a reménytelenül hosszú labirintus végén. A padhoz szaladt, majd némán zokogni kezdett, ahogy az élettelen testet a karjaiba zárta. Az idös úr meg csak ült a padon, és a Házat figyelte - az egyik ablakban, fent a magasban mintha megjelent volna valaki. Fentről az ablakból a Fiú is észrevette az öreget, de a Lány látványa annyira lenyügözte, hogy szinte tudomást sem vett róla. Várjál rám! - suttogta maga elé elcsukló hangon, aztán bizonytalan léptekkel a lépcsöház felé indult, hogy megoldja a rá váró feladványt.

A nyugati látóhatár felett pedig hét rózsaszínü buborék egy utolsót villant, majd hangtalan robbanással ezer felé szakadtak...



Utoljára változtatva 05-07-2005 @ 11:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-07-2005 @ 06:47 pm)

Comment: Írásod csodálatos hatást váltott ki belőlem. Talán a hitem erősödött meg, hogy egyszer mindennek eljön az ideje és befejezetlenül nem marad semmi sem. A képek ahogy megjeleníted őket, mintha Én is ott ültem volna a padon egy láthatatlanná tevő köntösben, de az érzés az átszállt belém is. Gratulálok, nagyon tetszett. :))) Köszönöm az élményt is .


Hozzászóló: Fata_Morgana
(Ideje: 05-08-2005 @ 10:26 am)

Comment: Jól van, legyek elfogult, bánom is én, de gyönyörű, ahogy gyönyörűek ezek a sorok is: "Álmok, rózsaszín megalvadt álmok / Titokban eltáncolt táncok / Könyvekben préselt virágok" ... Örülök, hogy olvashatlak!


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 05-08-2005 @ 11:00 am)

Comment: Ez valami csodaszép írás! Neked gyakrabban kellene írnod, méghozzá prózát! Nagyon meghatott...


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 05-08-2005 @ 11:06 am)

Comment: Nagyon szépen megírt történet. Lesz folytatás?


Hozzászóló: BB
(Ideje: 05-08-2005 @ 04:41 pm)

Comment: Hááát, köszönöm szépen Lányok! De be kell valljam, én mindig is prózákat írtam (a dalszövegeken kívül), csak most, itt kapott el a versírás szele - ahogy a Múzsa idereppent hozzám váratlanul. Mert ugyebár Ö egy angyal... vagy mi? :)


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 05-08-2005 @ 05:18 pm)

Comment: BB!:) nagyon jó írás! tetszik! :)


Hozzászóló: khama
(Ideje: 05-09-2005 @ 09:31 am)

Comment: Jó volt olvasni. Magával ragadó, gondolat ébresztő az írásod.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 05-09-2005 @ 11:03 am)

Comment: Egy kicsit fantasy, egy kicsit valami más, de mindenképpen jó volt arra, hogy egy aprócskát lökj rajtam vele, ebben a szomorúság tavában, amiben lecövekeltem épp! Jólesett, köszönöm!


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 05-09-2005 @ 01:46 pm)

Comment: ...hogy egy fiú is hozzászóljon! Nekem teljesen fantasy, ami ugyan bármikor megtörténhet! Olyan, mintha minden egy párás üveglap mögött játszódna.


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 05-10-2005 @ 10:19 am)

Comment: Első gondolatom az volt, hogy tiszta Garcia Marquez, aztán rájöttem, hogy mégsem, de nem is fantasy, sokkal inkább egy szürrealista álom. Tetszik.


Hozzászóló: Ipone
(Ideje: 05-13-2005 @ 07:28 am)

Comment: Nagyon tetszett!!! Elvont, költői, ...és valahogy tökéletesen "kerek". Egy kis ékszer. Ilyet is tudsz?


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.43 Seconds