[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 97
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 97


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Tökéletes szerelem - létezik?
-: Myra
Ideje:: 05-07-2005 @ 01:36 pm

Ezen a kérdésen tűnődtem. Tudom a saját válaszomat, ami mindössze annyi, hogy "Igen!" Hiszen minden az átélt érzelmeken és a párok hozzáállásán múlik.
Szinte mindent fel lehet fogni pro és kontra. Ha egy kívülálló számára nem is tökéletes egy szerelem, de a benne élőknek az kell, hogy az legyen. Különben értelmetlen, különben minek belekezdeni....

Sokan sokfélét írtak már e témáról. Én most találtam egy olyan cikket, ami nem ( csak) szívvel, hanem ésszel is megközelíti a témát. Szeretném ide másolni, mert jó együtt gondolkozni e csodálatos érzelmen, ami a világon a legszebbek közé tartozik.

 

" Tökéletes szerelem: Honnan tudod, hogy Õ az?

Minden komoly szerelem úgy kezdõdik, hogy azt gondoljuk, örökké fog tartani, megtaláltuk azt, akivel halálunkig megosztanánk szívünket és ágyunkat. De minden kezdeti lelkesedés elmúlik, s akkor már nem is olyan könnyû válaszolni erre a kérdésre: Õ lenne az?

Itt alant következik egy elsõ olvasatra talán furcsa, de annál gondosabban összeállított lista, amely megkönnyítheti a fenti kérdésre adandó választ. Elgondolkodtató, tényleg.

Barátok
Be akarod Õt mutatni barátaidnak, és amikor ez megtörténik, mindenki remekül érzi magát. Partnered nem akarja, hogy szakítsál meg korábbi kapcsolatokat, és nem féltékeny ismerõseidre.

Család
Kezdetben talán nem erõlteted kedvesed bemutatását családodnak, de amikor eljön a nagy a nap, simán mennek a dolgok. Testvéred nem cikiz, szüleid elégedetten dõlnek hátra, mindenki nyugodt. Összességében elmondhatod, hogy sikeres nap volt, szüleid rábólintottak.

Szelektív memória
Elfelejtkezel dolgokról, amelyek nem kapcsolhatók szerelmedhez. A barátokkal való lógás a második helyre csúszik vissza, egyedül lenni pedig ennél is nemkívánatosabb. Bármilyen tevékenység vonzó, ha Õvele lehetsz. Korábbi partnerkapcsolataid hirtelen jelentéktelenné válnak, s a szakítások okozta sebek sem érdekelnek többé.

Bizalom
Kellemes mélyen személyes kérdésekrõl beszélgetni vele. Hagyod, hogy az életed fontos kérdéseiben állást foglaljon, s nem aggódsz a bizalmaskodás miatt.

Düh
Borzasztóan fel tud bosszantani, ha bárki - legyen az a legközebbi ismerõsöd, családtagod vagy komplett idegen - rosszat szól róla, vagy bármely módon bántja.

Megváltozol
Váratlanul nekizuhansz egy ötfogásos vacsora elkészítésének, akkor is, ha életedben még semmit nem fõztél. A mikrohullámú sütõ roppant kevésnek tûnik mint konyhai berendezés, s beszerzel gyertyákat az étkezéshez, mert úgy tûnik korrektnek. Ha eddig némileg elhanyagoltad a takarítást, most akkor is felsikálsz minden négyzetcentimétert, hogy jó benyomást tegyél a szeretett személyre. Megváltozol, mert megismerted.

Koncentrációs problémák
Minden igyekezeted ellenére nem tudsz odafigyelni a munkára vagy a tanulásra. Ismerõseid, kollegáid gyakran kérdezik, mi a baj veled, hol is járnak gondolataid. Ez utóbbira elég könnyû a válasz: Róla álmodozol, azon töprengesz, mikor is láthatod Õt újra. Minden gondolatodat Õ tölti ki, s kínosan lassan megy az idõ a következõ találkozóig, akkor is, ha csak fél óra van vissza.

Azok a kemikáliák dolgoznak…
Felkelés után rögtön Õ jut eszedbe, s bármerre jársz, apró ajándékokat, emlékeket szeretnél venni neki. Képesek vagytok hússzú ideig csendben ülni és nézni egymást, nem szükségesek a szavak. Ha Õrá gondolsz, a szíved gyorsabban ver, s olykor szó szerint kiver az izzadság. Ha lecsukod a szemed, fel tudod idézni a testének minden pontját.

A múlt
Érdeklõdtök egymás múltja iránt, s még a másik múltbéli rossz dolgai sem taszítanak. Ismerõsként üdvözlöd az Õ találkozás elõtti életét, beleértve a korábbi szerelmeket, amelyeken akár közösen nevetni is lehet.

A jövõ
Eltûnõdsz, hogy vajon milyen lenne házasságban élni ezzel a személlyel, s a gondolat egyáltalán nem tölt el pánikkal. Felteszed magadban a kérdést, milyenek is lennének közös gyermekeitek, s ti hogyan válnátok be mint szülõk. Amikor elképzeled magad tíz év múlva még mindig vele, nem tudsz elfojtani egy örömmel teli mosolyt."

Nos, az  Általatok átélt szerelem is olyan tökéletes(nek tűnik), mint amiben most én élek? Remélem igen... :)




Utoljára változtatva 05-07-2005 @ 01:38 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 05-07-2005 @ 03:45 pm)

Comment: Igen erdekes szempontokat taar fel blogod.. baar ezek eddig is, tulnyomooreeszt ismertek. Magam reszeerool ; kisse "filozoofikusan" irok ket ismert megallapitast, ime : " Omnia vincit Amor " " Szurke minden teoria s zoold az eelet arany faaja " / Goethe /


Hozzászóló: egivandor
(Ideje: 05-07-2005 @ 09:06 pm)

Comment: Érdekes a cikk, meg akarja fogni a megfoghatatlant. Mert erre nem lehet recept. Vagy van, vagy nincs. S néha felrúg minden szabályt, ésszerűséget. Egy részben lehet befolyásolni, de alapvetően - nem. Ha az a másik ember olyan, aki hozzádsimulóan tökéletes, akkor nem érdemes a sorssal ellenkezni. S persze olyan hibákkal kell rendelkezni, ami "elviselhető", tolerálható részedről. Mert hiba nélkül nincs ember. Itt az érzéseké a főszerep, igaz, lehet ésszel korrigálni, de alapvető az érzés, az ösztön. A szervezet és a lélek pontosan tudja, ki a párja, s ki - nem. Ha hallgatunk ezekre az ösztönökre, boldogok lehetünk a földi keretek között is - jórészt. Nem teljesen, de - jórészt. Mert a boldogság inkább pillanatokból, percekből, apróságokból áll össze. Elégedettség és elfogadás. Nyugalom és béke a másik emberrel egységben, egyesülésben. Nem vihar......Egy kellemes, napfényes, meleg kép......Ami sokáig melegít, jó esetben, egy életen át.....


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-08-2005 @ 07:58 am)

Comment: Őszintén örülök, hogy boldog vagy! DE nem hiszem, hogy a cikk szerint kellene döntenem a szerelem kérdésében. Ha szeretem,.....az a fontos, hogy Ő mit érez! Kölcsönös, őszinte szerelem, és érdekel engem mit mondanak.... nem! Persze ez az én véleményem......és az én koromban....


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 05-09-2005 @ 10:05 am)

Comment: Szerintem nem igazán lehet tudni hogy mikor tökéletes , magamból kiindulva....Én tökéletesnek láttam régen ,mert annyira arra vágytam, hogy elhittem hogy ez az....Úgy csaptam be magam hogy észre se vettem . Az idő fogja szerintem igazolni hogy mi mennyire valódi . Persze amit akkor átéltem , részemről szerelem volt , de nem volt igaz....ez tudom elég zavarosnak tűnik , de nem az...Neked továbbra is sok szépet és jót kívánok:-)


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 05-09-2005 @ 08:23 pm)

Comment: Köszönöm, hogy olvastátok és a hozzászólásokat is. Tudom, hogy mindenkinek mást jelent a tökéletes szerelem, ez főleg a lelki beállítottságtól függ. Tisztában vagyok azzal is, hogy egy szerelmes ember általában nem gondolkodik és csak a szívére hallgat. De azért valljuk be, egy kicsit talán odafigyelünk arra is, hogy mi a szeretteink, barátaink, szüleink véleménye a Kedvesünkről... Talán nincs is szebb dolog az igaz szerelemnél, és az ember "lila ködben" él, nem számít más, csak a Kedves...de ha jönnek a hétköznapok, s tenni kell a kapcsolat jövőjéért és fennmaradásáért, akkor előkerülnek a gondolatok is... Én eléggé öntörvényű ember vagyok, ezt felvállalom, de a szerelemért - ha szeretek s szeretnek - nagyon sok mindent képes vagyok megtenni. Mindenkinek sok boldogságot kívánok! Szeretettel: Myra


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds