[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 118
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 118


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
mindenkiii házasodiiik!!! -éljen a depizés...
Ideje:: 05-11-2005 @ 08:02 pm

Bride & Groom okey, aszem ez a mélységes depim oka MINDENKI HÁZASODIK KÖRÜLÖTTEM!!! nyáron már ket esküvőre vagyok hivatalos...kezdem magam valóságos Bridget Jones-nak érezni... 23 évesen...jó, mi...???ha jól toom Bridget olyan 35évesen, 10kg plusszal és szar munkahellyel akart a farkasok eledelévé válni... khmmm...akkor sem 23(!!!) A commentek amiket kaptam, anyira logikusak és tenyleg mondtok ti valamit...de fájdalmas a valóság és persze hiába fogom én fel, hogy jobb normálisan egyedül mint idegbajosan egy hülye férfi mellett...akkor is nehéz! Merthogy az ember egy társaslény(én asszem különösképpen emberfüggő vagyok) -és legszörnyebb ellenségem a magány... Tudni kell azt, hogy az egyetem befejezése után hazakerültem...pontosan egy éve(Jézusom, már egy éve...) és hát a pörgős bulizós időszak ezzel együtt megszűnt létezni az életemben... ok, annyira nem hiányzik, barátaim itthon is vannak, akikkel heti 1-2 sörözés elmegy...de az a nagyvárosi nyüzsi...néha jól esne...esténként előadások, koncertek, kiállitások...és ami a röhely, hogy ott soha nem voltam egyedül...értsd pasi nélkül... nemtoom, lehet az én elvárási szintem nőtte ki magát a csillagos egig, vagy egyszerűen a kisvárosban nem teremnek jó pasik...ááá!!! és ilyenkor mit csinál az értelmiségi nő??? fogja magát, felvesz egy "nemerdekelsenki" hozzáállást, szeretőt tart(mert Hála Istennek, erre a funkcióra alkalmas ember még itt is található) és reméli, hogy egyszer majd csak megszületik az a férfi is, aki megfelelő lenne "bonyolúlt" énjének... ;) szóval reménytelen...és biztos nem egézseges ez a szerető tartósdi sem...de hát pliiizzz, hogy az ember mentális egezsége megmaradjon, valamit tenni kell...faradt gőz kieresztés, stb...nemtoom...néha túl kicsinek és butának érzem magam a problémák megoldásához, akit tulságosan hamar dobtak a mélyvizbe... nembaj, az igazi létezik valahol, csak türelmesen kell várni és majd egyszer eljön...én meg nemvagyoknyuszi, nemvagyoknyuszi Scared 1 csók mindenkinek!!! ;)


Utoljára változtatva 05-11-2005 @ 08:02 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 05-12-2005 @ 12:16 am)

Comment: Azért van Benned egy alapvető optimizmus, és ez jóóóó!:) Ezt ne is engedd kialudni! Még ha körülötted mindenki csak házasodik is. Ez amúgy egy hülyeség. A lányom egyidős Veled, és folyamatosan azzal fogadják az ismerősök ha hazajön (ja, mert még egyetemista): "na és fiúd? van már? és milyen? és miért nincs?" és ..... és...és...és! és tele vele a hócipője, mert miért? pasi nélkül egy fiatal csaj már nem is nőőőő??? Na meg ilyenek! Ne hagyd, hogy a környezeted befolyásoljon és őrizd az optimizmusod, mert az jól áll Neked! határozottan!:)))


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 05-12-2005 @ 07:20 am)

Comment: 23 évesen az Élet még csak ezután kezdődik. Rajtad áll, hogy akarsz-e változtatni a jelenlegi helyzeten. Viszont lehet, hogy nem véletlen vagy egyedül, ezt a szerepet is ki kell próbálni, meg kell ismerned önmagad, a vágyaid, az álmaid, megérteni az elvárásaid. A lényeg, hogy ne akarj görcsösen valakit, légy nyitott és a szerelem kopogtat. (Mondja egy lassan 28 éves, néha szintén bridgetjones-szindrómával viaskodó nő.) ;-)


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 05-12-2005 @ 07:54 am)

Comment: Nos én már dupla annyi vagyok, meg férfi, de teljesen képben van nálam minden vívódásnak tűnő szavad :-) Az kitűnik, hogy most a depi, vagy valami más kissé megviseli gondolataid egyenletes folyamát, de! Meg különben is! Hová a fenébe rohannál? Ami eggyé teremtődött, az eggyé teremtődik. Na ez baromi okosan hangzott ?! Mindent összegezve (meg én meg ilyen összegzős vagyok) írjál nekünk, mi meg csupa -szerintünk- hasznos dolgokat fogunk Neked írni. Arra biztos jó, hogy addig se gondolj a depidre! Üdv!


Hozzászóló: khama
(Ideje: 05-12-2005 @ 09:42 am)

Comment: No most én is írok okosságokat Neked! :) Ne rohanj. Ne görcsölj. Élvezd békésen az életet. Nem traktállak azzal, hogy mindennek eljön az ideje, meg a zsákot sem hozom elő a foltjával, de a kétszer huszonhárom évemmel, azt mondom, ÉLJ. Csupa nagybetűvel. Fogadj be mindent amit érdemes, és lépj át azokon, amik feleslegesek.


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 05-12-2005 @ 11:45 am)

Comment: Nemvagynyuszi... jó fej vagy. :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-12-2005 @ 05:56 pm)

Comment: Nagyon értelmes és szimpatikus FIATAL lány vagy! Nem egy vénkisasszony, és még csak nem is szingli. Semmiről nem késtél le. Próbálj ki mindent, és igenis jól teszed ! A szeretősdit is ki kell próbálni. A szerelem azért várat még magára, mert szerintem még nem AKAROD, hogy jöjjön. A lelked mélyén még tartasz tőle, félted a szíved és ezért úgy érzed senki sem felel meg neked. Légy nyitott, és ne elemezd a kapcsolatod, ha összejösz valakivel, hanem legyél vele és élvezd, hogy kényeztet, szeretget. Fogunk itt még csodálatos szerelmes írásokat olvasni Tőled, szerintem nem is túl sokára. :))))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds